Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 14-07-07, 13:29   #1
marius_gl

Stock
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1
Default Zgomot motor Kia Rio 1.4 GSL

Sunt posesorul unei Kia Rio 1.4 GSL din iunie 2006 timp in care masina a functionat impecabil!
In iunie 2007 am efectuat revizia de 12 luni, iar dupa circa 2 saptamani de la efectuarea acesteia am constatat urmatoarele:

- schimbarea zgomotului motorului la relanti (masina a devenit mai zgomotoasa) - fapt probat cu cunostinte in masura sa constate acest fapt!

- in treapta 1, imediat dupa ce masina incepe sa se miste se aude un fel de "duduiala" specifica motoarelor Diesel"! Dupa accelerare si schimbarea treptei de viteza zgomotul nu se mai aude (sau asa mi se pare mie!)

Mentionez ca la revizie s-au schimbat: filtru ulei, ulei Mobil sint 5W-40, filtru polen;(cel de aer era curat-lucru constatat de subsemnatul, care a stat langa masina la efectuarea operatiunilor);

De buna credinta fiind, m-am prezentat la service-ul autorizat pentru constatarea problemelor insa mi s-a spus ca ar fi din cauza trenului de rulare (roti cu presiune prea mare )-lucru infirmat prin verificarea de rigoare si prin verificarea echilibrarii rotilor! In rest, clasicul...nu are nimic!


La insistentele mele au pus-o pe tester! Rezultat: toate sistemele sunt ok! Comentariu: am vazut ca la un mom. dat la Knockink ...sau ceva de genul asta la cilindrul 4 indica 16.5 degrees spre deosebire de ceilalti 3 unde valoarea era zero! Cer explicatii: asa trebuie sa indice, ca nu-s ce detonatii preia nr 4! Am niste indoieli in ceea ce priveste explicatia asta! Ma gandesc ca poate e vreo fisa intrerupta si nu lucreaza bujia cu pricina cum trebe intre turatiile cu pricina! Mentionez ca bujiile au fost verificate si sunt ok, iar parametrii injectoarelor sunt egali pe tester!
Deaoarece doresc sa dau cu dansii ( de la service) de pamant cat de curand, doresc niste opinii pertinente in ceea ce priveste schimbarea evidenta a comportamentului motorului, precum si idei in ceea ce priveste motivele care au stat la baza acestei schimbari de comportament!

Multumesc anticipat!

P.S. Nu doresc sa leg neaparat momentul aparitiei problemelor (daca or fi) de momentul efectuarii reviziei...insa...
marius_gl is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -