Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 17-01-04, 09:34   #1
Diablo

Stock
 
Diablo's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1
Default Motor de 1.6 8valve. Cum pot creste puterea?


Am un Opel Astra in 2 usi din 93. Motorul este de 1.6 8 valve si are 55kw. Eu am scos toba finala si am pus o teava dar nu am observat mari schimbari. Acum vreau sa schimb si filtrul de aer cu unul spor. Care sunt sansele de a obtine ceva CP in plus?
Masina este in 2 usi hatchback si are tuning exterior facut de Irmscher in Germania.

Multe multumiri
Diablo is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 09:34   #2
Diablo

Stock
 
Diablo's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1
Default Motor de 1.6 8valve. Cum pot creste puterea?


Am un Opel Astra in 2 usi din 93. Motorul este de 1.6 8 valve si are 55kw. Eu am scos toba finala si am pus o teava dar nu am observat mari schimbari. Acum vreau sa schimb si filtrul de aer cu unul spor. Care sunt sansele de a obtine ceva CP in plus?
Masina este in 2 usi hatchback si are tuning exterior facut de Irmscher in Germania.

Multe multumiri
Diablo is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 09:34   #3
Diablo

Stock
 
Diablo's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1
Default Motor de 1.6 8valve. Cum pot creste puterea?


Am un Opel Astra in 2 usi din 93. Motorul este de 1.6 8 valve si are 55kw. Eu am scos toba finala si am pus o teava dar nu am observat mari schimbari. Acum vreau sa schimb si filtrul de aer cu unul spor. Care sunt sansele de a obtine ceva CP in plus?
Masina este in 2 usi hatchback si are tuning exterior facut de Irmscher in Germania.

Multe multumiri
Diablo is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 09:34   #4
Diablo

Stock
 
Diablo's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1
Default Motor de 1.6 8valve. Cum pot creste puterea?


Am un Opel Astra in 2 usi din 93. Motorul este de 1.6 8 valve si are 55kw. Eu am scos toba finala si am pus o teava dar nu am observat mari schimbari. Acum vreau sa schimb si filtrul de aer cu unul spor. Care sunt sansele de a obtine ceva CP in plus?
Masina este in 2 usi hatchback si are tuning exterior facut de Irmscher in Germania.

Multe multumiri
Diablo is offline   Reply With Quote
Old 17-01-04, 09:34   #5
Diablo

Stock
 
Diablo's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1
Default Motor de 1.6 8valve. Cum pot creste puterea?


Am un Opel Astra in 2 usi din 93. Motorul este de 1.6 8 valve si are 55kw. Eu am scos toba finala si am pus o teava dar nu am observat mari schimbari. Acum vreau sa schimb si filtrul de aer cu unul spor. Care sunt sansele de a obtine ceva CP in plus?
Masina este in 2 usi hatchback si are tuning exterior facut de Irmscher in Germania.

Multe multumiri
Diablo is offline   Reply With Quote
Old 18-01-04, 02:23   #6
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motor de 1.6 8valve. Cum pot creste puterea?

Quote:
Originally Posted by \"Diablo\"
Am un Opel Astra in 2 usi din 93. Motorul este de 1.6 8 valve si are 55kw. Eu am scos toba finala si am pus o teava dar nu am observat mari schimbari. Acum vreau sa schimb si filtrul de aer cu unul spor. Care sunt sansele de a obtine ceva CP in plus?
Masina este in 2 usi hatchback si are tuning exterior facut de Irmscher in Germania.

Multe multumiri
schimba motorul...........n-are rost sa intri in motorasul pe care-l are acum, ai baga prea multi bani pt nu mare lucru, potential scazut.......

orienteazate catre ori un 2.0 de GSi or 2.0 \"normal\" de 115 cai.....si apoi intri in alea si o sa scoti rezultate serioase
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 18-01-04, 02:23   #7
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motor de 1.6 8valve. Cum pot creste puterea?

Quote:
Originally Posted by \"Diablo\"
Am un Opel Astra in 2 usi din 93. Motorul este de 1.6 8 valve si are 55kw. Eu am scos toba finala si am pus o teava dar nu am observat mari schimbari. Acum vreau sa schimb si filtrul de aer cu unul spor. Care sunt sansele de a obtine ceva CP in plus?
Masina este in 2 usi hatchback si are tuning exterior facut de Irmscher in Germania.

Multe multumiri
schimba motorul...........n-are rost sa intri in motorasul pe care-l are acum, ai baga prea multi bani pt nu mare lucru, potential scazut.......

orienteazate catre ori un 2.0 de GSi or 2.0 \"normal\" de 115 cai.....si apoi intri in alea si o sa scoti rezultate serioase
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 18-01-04, 02:23   #8
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motor de 1.6 8valve. Cum pot creste puterea?

Quote:
Originally Posted by \"Diablo\"
Am un Opel Astra in 2 usi din 93. Motorul este de 1.6 8 valve si are 55kw. Eu am scos toba finala si am pus o teava dar nu am observat mari schimbari. Acum vreau sa schimb si filtrul de aer cu unul spor. Care sunt sansele de a obtine ceva CP in plus?
Masina este in 2 usi hatchback si are tuning exterior facut de Irmscher in Germania.

Multe multumiri
schimba motorul...........n-are rost sa intri in motorasul pe care-l are acum, ai baga prea multi bani pt nu mare lucru, potential scazut.......

orienteazate catre ori un 2.0 de GSi or 2.0 \"normal\" de 115 cai.....si apoi intri in alea si o sa scoti rezultate serioase
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 18-01-04, 02:23   #9
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motor de 1.6 8valve. Cum pot creste puterea?

Quote:
Originally Posted by \"Diablo\"
Am un Opel Astra in 2 usi din 93. Motorul este de 1.6 8 valve si are 55kw. Eu am scos toba finala si am pus o teava dar nu am observat mari schimbari. Acum vreau sa schimb si filtrul de aer cu unul spor. Care sunt sansele de a obtine ceva CP in plus?
Masina este in 2 usi hatchback si are tuning exterior facut de Irmscher in Germania.

Multe multumiri
schimba motorul...........n-are rost sa intri in motorasul pe care-l are acum, ai baga prea multi bani pt nu mare lucru, potential scazut.......

orienteazate catre ori un 2.0 de GSi or 2.0 \"normal\" de 115 cai.....si apoi intri in alea si o sa scoti rezultate serioase
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 18-01-04, 02:23   #10
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Motor de 1.6 8valve. Cum pot creste puterea?

Quote:
Originally Posted by \"Diablo\"
Am un Opel Astra in 2 usi din 93. Motorul este de 1.6 8 valve si are 55kw. Eu am scos toba finala si am pus o teava dar nu am observat mari schimbari. Acum vreau sa schimb si filtrul de aer cu unul spor. Care sunt sansele de a obtine ceva CP in plus?
Masina este in 2 usi hatchback si are tuning exterior facut de Irmscher in Germania.

Multe multumiri
schimba motorul...........n-are rost sa intri in motorasul pe care-l are acum, ai baga prea multi bani pt nu mare lucru, potential scazut.......

orienteazate catre ori un 2.0 de GSi or 2.0 \"normal\" de 115 cai.....si apoi intri in alea si o sa scoti rezultate serioase
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 20-01-04, 18:30   #11
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Da, Astra are baza buna, poti transplanta un motor 2.0 16V sau daca gasesti un 2.0 Turbo (204CP)- se potriveste dar e greu de gasit. Un 2.0 16V cu tot cu cutie si electronica merge in jurul a 600 Euro, si tu iti mai poti lua cam 300 pe alea care le dai jos.
Filtru si toba sunt primul pas, nu te ajuta foarte mult (maxim 10% amandoua, daca sunt facute foarte bine) dar sunt un punct de plecare si te vor ajuta sa scoti maximul de la modificarile ulterioare. Ce ai mai putea face e sa cauti un chip pentru motorul tau, dar iarasi mai mult de 10% nu o sa iti dea nici ala - si de banii pe care ii dai pe chip aproape ca faci schimbul de motor).


PS: Cand am zis 10% la filtru si tobe, nu m-am referit strict la ele, ci la intreg traseul de admisie-evacuare: galerii slefuite, eventual evacuare independenta pe cate 2 sau chiar toti cilindrii.
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 20-01-04, 18:30   #12
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Da, Astra are baza buna, poti transplanta un motor 2.0 16V sau daca gasesti un 2.0 Turbo (204CP)- se potriveste dar e greu de gasit. Un 2.0 16V cu tot cu cutie si electronica merge in jurul a 600 Euro, si tu iti mai poti lua cam 300 pe alea care le dai jos.
Filtru si toba sunt primul pas, nu te ajuta foarte mult (maxim 10% amandoua, daca sunt facute foarte bine) dar sunt un punct de plecare si te vor ajuta sa scoti maximul de la modificarile ulterioare. Ce ai mai putea face e sa cauti un chip pentru motorul tau, dar iarasi mai mult de 10% nu o sa iti dea nici ala - si de banii pe care ii dai pe chip aproape ca faci schimbul de motor).


PS: Cand am zis 10% la filtru si tobe, nu m-am referit strict la ele, ci la intreg traseul de admisie-evacuare: galerii slefuite, eventual evacuare independenta pe cate 2 sau chiar toti cilindrii.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 20-01-04, 18:30   #13
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Da, Astra are baza buna, poti transplanta un motor 2.0 16V sau daca gasesti un 2.0 Turbo (204CP)- se potriveste dar e greu de gasit. Un 2.0 16V cu tot cu cutie si electronica merge in jurul a 600 Euro, si tu iti mai poti lua cam 300 pe alea care le dai jos.
Filtru si toba sunt primul pas, nu te ajuta foarte mult (maxim 10% amandoua, daca sunt facute foarte bine) dar sunt un punct de plecare si te vor ajuta sa scoti maximul de la modificarile ulterioare. Ce ai mai putea face e sa cauti un chip pentru motorul tau, dar iarasi mai mult de 10% nu o sa iti dea nici ala - si de banii pe care ii dai pe chip aproape ca faci schimbul de motor).


PS: Cand am zis 10% la filtru si tobe, nu m-am referit strict la ele, ci la intreg traseul de admisie-evacuare: galerii slefuite, eventual evacuare independenta pe cate 2 sau chiar toti cilindrii.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 20-01-04, 18:30   #14
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Da, Astra are baza buna, poti transplanta un motor 2.0 16V sau daca gasesti un 2.0 Turbo (204CP)- se potriveste dar e greu de gasit. Un 2.0 16V cu tot cu cutie si electronica merge in jurul a 600 Euro, si tu iti mai poti lua cam 300 pe alea care le dai jos.
Filtru si toba sunt primul pas, nu te ajuta foarte mult (maxim 10% amandoua, daca sunt facute foarte bine) dar sunt un punct de plecare si te vor ajuta sa scoti maximul de la modificarile ulterioare. Ce ai mai putea face e sa cauti un chip pentru motorul tau, dar iarasi mai mult de 10% nu o sa iti dea nici ala - si de banii pe care ii dai pe chip aproape ca faci schimbul de motor).


PS: Cand am zis 10% la filtru si tobe, nu m-am referit strict la ele, ci la intreg traseul de admisie-evacuare: galerii slefuite, eventual evacuare independenta pe cate 2 sau chiar toti cilindrii.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 20-01-04, 18:30   #15
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default

Da, Astra are baza buna, poti transplanta un motor 2.0 16V sau daca gasesti un 2.0 Turbo (204CP)- se potriveste dar e greu de gasit. Un 2.0 16V cu tot cu cutie si electronica merge in jurul a 600 Euro, si tu iti mai poti lua cam 300 pe alea care le dai jos.
Filtru si toba sunt primul pas, nu te ajuta foarte mult (maxim 10% amandoua, daca sunt facute foarte bine) dar sunt un punct de plecare si te vor ajuta sa scoti maximul de la modificarile ulterioare. Ce ai mai putea face e sa cauti un chip pentru motorul tau, dar iarasi mai mult de 10% nu o sa iti dea nici ala - si de banii pe care ii dai pe chip aproape ca faci schimbul de motor).


PS: Cand am zis 10% la filtru si tobe, nu m-am referit strict la ele, ci la intreg traseul de admisie-evacuare: galerii slefuite, eventual evacuare independenta pe cate 2 sau chiar toti cilindrii.
GSi is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -