Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 06-03-12, 20:31   #1
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Distributie Vr6...

Salut, deschid alt thread pt ca in celalalt vad ca nu mai intra nimeni sa imi raspunda la intrebari, sper ca acum sa gasesc pe cineva care sa ma lamureasca si pe mine cu cate una alta.

Deci, am deschis capacul axelor cu came si m-am apucat sa pun la punct distributia dupa ce am constatat ca era un mare balci facut pe acolo. Acum dupa ce am reusit sa aduc axele cu came pe aceeasi linie cu o ustensila facuta de mine, imitatia celei vw, am blocat axele cu came, am pus fulia arborelui motor la semn (mai exact pistonul 1 si 6 la PMS) si totul pare ok pana cand pun intinzatorul curelei, dupa ce il pun mi se muta semnul arborelui motor cu aprox 1 cm fata de semnul de pe carter (deci banuiesc ca avansul devine mai mic si de aici pierderi de putere). Daca incerc sa intind lantul in partea in care nu am intinzator, deci sa dau arborele motor cu 1 dinte mai in fata respectiv axelor cu came si dupa aia sa pun intinzatorul semnul de muta cam cu 1 cm fata de semnul de pe carter in partea opusa, deci am avasul mai mare. Intrebarile sunt 2:

1. Cum pot, sau, se poate pune perfect la semn in conditile astea? (gandindu-ma la faptul ca poate din cauza uzurii distributiei (fiind ea cat de mica)) ma duce la o eroare ca asta?
2. Daca o las cu avansul mai mare si supapele nu lovesc in pistoane pot fi alte probleme?

Atasez si 3 poze ca sa fac lucrurile mai clare.

Multumesc tuturor.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0631.jpg
Views:	159
Size:	709.6 KB
ID:	2352156   Click image for larger version

Name:	IMG_0632.jpg
Views:	163
Size:	628.4 KB
ID:	2352157   Click image for larger version

Name:	Semn fulie.JPG
Views:	168
Size:	69.9 KB
ID:	2352263  


Last edited by Sevastian_Vr6; 06-03-12 at 20:41.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 10:36   #2
ivan_ovidiu

Stage 4
 
ivan_ovidiu's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 196
Default Re: Distributie Vr6...

Salut....incerc sa iti dau un sfat care te poate ajuta.
1 incearca sa inclini cu diferenta de 1-2 dinti inspre fata (avant) axele cu came
2 cand pui cureaua o pui prima data pe partea care sta mereu intinsa si partea cu intinzatorul sa joace(normal)
3 cand cureaua este in pozitie pe toate rolele inclusiv pe intinzator, trebuie sa dai inapoi diferenta de 1-2 dinti de la axe => cureaua se va intinde si totul revine la punct.
4 tragi de intinzator ca sa fie toata cureaua intinsa ...daca nu ai scuza de intinzator ...bagi un par de lemn.

Am ABF ....mi-am facut singurel si nu e diferenta mare fata de AAA la curea.

Si mai cauta pe youtube : vw jetta timing belt ...https://www.youtube.com/watch?v=NW325...eature=related

Colegule, sper sa te ajute informatia. Bafta
ivan_ovidiu is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 12:14   #3
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Distributie Vr6...

Quote:
Originally Posted by ivan_ovidiu View Post
Salut....incerc sa iti dau un sfat care te poate ajuta.
1 incearca sa inclini cu diferenta de 1-2 dinti inspre fata (avant) axele cu came
2 cand pui cureaua o pui prima data pe partea care sta mereu intinsa si partea cu intinzatorul sa joace(normal)
3 cand cureaua este in pozitie pe toate rolele inclusiv pe intinzator, trebuie sa dai inapoi diferenta de 1-2 dinti de la axe => cureaua se va intinde si totul revine la punct.
4 tragi de intinzator ca sa fie toata cureaua intinsa ...daca nu ai scuza de intinzator ...bagi un par de lemn.

Am ABF ....mi-am facut singurel si nu e diferenta mare fata de AAA la curea.

Si mai cauta pe youtube : vw jetta timing belt ...https://www.youtube.com/watch?v=NW325...eature=related

Colegule, sper sa te ajute informatia. Bafta
Ceva de genul am facut si imi sta unpic avansata pt ca tu ai omis faptul ca nu am CUREA ci LANT, deci nu se prea intinde. Oricum metoda de a o pune la punct este tot aceeasi, pe partea unde nu este indinzator o tii intinsa si pe partea cu intinzator se va intinde cand pui intinzatorul. Intrebarea este daca un dinte avans este mult sau nu!?

Mersi mult pt informatii.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 11:00   #4
ugod

Stage 5
 
ugod's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,804
Default Re: Distributie Vr6...

intrebare ce legatura are cureau ade transmisie cu distributia ?
pui distributia la mens si dai curea ajo ca motoru merge si fara curea
problema la tine e din intinzatorul de distributie cel cu cap de surub mare de langa pompa de apa electrica
pui fulia de jos de la vibrochen la semn pistonul 1 e sus
blochezi axele
intinzi lantu dintre axe
strangi intinzatorul - daca ai intinzator hidraulic trebuie sa il dezamorsezi de ulie ..daca e pe arc nu e nici o problema ...
__________________
execut Evacuari Inox ,admisii aluminiu custom. Suduri in Inox ,Aluminiu ,Magneziu in mediu protector .Taieri flanse cu plasma pt admisi sau evacuari .
DEZMEMBRARI VW GOLF 1,2,3,4, PASSAT B3 B4 Corrado
Diferite motorizari: 1400, 1600, 1800, 2000 8v, 2000 16v, 2800 VR6, 1900 D, TD, TDI
YM/ID: ugodvamesu
E-mail:ugodvamesu@yahoo.com
TEL: 0722410820
ugod is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 15:43   #5
AlexDub

Stage 1
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 19
Default Re: Distributie Vr6...

Salut!
Prin aceeasi problema am trecut si eu asta vara cu toate piesele de distributie noi. Pinioane, lanturi, intinzatoare, ghiduri, suruburi.
Concluzia: nu te lua dupa semnul de pe bloc sau volanta ca niciodata nu va cadea. Au patit o si multi altii p afara si nu se stie exact motivul.
O faci babeste:
1. Pistonul 1 sus (bagi o surubelnita sau o sarma prin chiulasa si faci un semn cu un marker sau vopsea pe surubelnita cand pistonul e in cel mai inalt pct sa ai o referinta). Pistonul 1 e cel mai indepartat de distributie sau cum te uiti la motor in partea stanga langa fuliile de accesorii.
2. Montezi lantul inferior dintre vilbrochen si axul intermediar cu ghiduri si toate cele.
3. Blochezi axele si pui lantul. Grija mare cu intinzatorul hidraulic (surubul mare care vine in kiulasa pe partea din spate), sa nu-l desfaci ca va trebui sa ti iei unul nou. Odata desfacut, nu l mai poti comprima la loc. dupa ce ai pus lantul infiletrzi si intinzatorul hidraulic.
4. Strangi tot ce e de strans.
Invarti cateva ture de vilbrochen si verifici cu surubelnita ca in mom in care pist 1 e la pms, axele sa fie din nou aliniate.
Nu ai cum sa pui altfel distributia la vr. Un dinte in plus sau in minus pe oricare dintre pinioane deplaseaza vizibil distributia. Deci nu e decat un singur mod corect in a le asambla.
Bafta!
AlexDub is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 19:09   #6
ivan_ovidiu

Stage 4
 
ivan_ovidiu's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 196
Default Re: Distributie Vr6...

Imi cer mii de scuze !! sincer nu am vazut nici un Vr "dezbracat" ....am incercat doar sa fiu de ajutor si nici nu stiam ca e pe lant......mi-au dat de gandit apoi pozele unde se vedea lantul de distributie.

scuze si bafta .
ivan_ovidiu is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 19:20   #7
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Distributie Vr6...

blochezi roata dintata de pe vilbrochen, slabesti rotile de la axe si strangi intinzatorul, apoi strangi axele la loc, asta daca n-au pana...

de ce nu intrebi pe un forum vw de afara? probabil ai si tutoriale doar trebuie sa cauti.
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 19:36   #8
ugod

Stage 5
 
ugod's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,804
Default Re: Distributie Vr6...

Quote:
Originally Posted by beck View Post
blochezi roata dintata de pe vilbrochen, slabesti rotile de la axe si strangi intinzatorul, apoi strangi axele la loc, asta daca n-au pana...

de ce nu intrebi pe un forum vw de afara? probabil ai si tutoriale doar trebuie sa cauti.
cred ca ai gresit tipul de motor


uite aici poze si explicatii pas cu pas cum sa faci
oricum daca faci cum am zis eu e ce trebe ..am schimbat o gramada de distributi pe vr6
http://forums.vwvortex.com/showthrea...s-on-a-12v-VR6
ugod is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 20:49   #9
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Distributie Vr6...

Quote:
Originally Posted by ugod View Post
Da, scuze, ai dreptate, e un pic mai complicat decat pare la prima vedere.
beck is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 21:42   #10
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Distributie Vr6...

Quote:
Originally Posted by ugod View Post
cred ca ai gresit tipul de motor


uite aici poze si explicatii pas cu pas cum sa faci
oricum daca faci cum am zis eu e ce trebe ..am schimbat o gramada de distributi pe vr6
http://forums.vwvortex.com/showthrea...s-on-a-12v-VR6

Salut, m-am uitat pe toate forumurile posibile si am incercat in toate felurile posibile. Mie ori imi cade cu jumate de dinte inainte ori cu jumate de dinte inapoi (cum era inainte). Acum am pus cu jumate de dinte inainte si motorul merge mai rotund si se tureaza mai repede, problema este ca acum am un shuierat ca de Kompressor cand o turez mai tare si nu am ideea de la ce ar putea sa fie!?
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 21:44   #11
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Distributie Vr6...

Quote:
Originally Posted by ivan_ovidiu View Post
Imi cer mii de scuze !! sincer nu am vazut nici un Vr "dezbracat" ....am incercat doar sa fiu de ajutor si nici nu stiam ca e pe lant......mi-au dat de gandit apoi pozele unde se vedea lantul de distributie.

scuze si bafta .
Nu este nici o problema, stai linistit.

Mersi oricum.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 08-03-12, 21:45   #12
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Distributie Vr6...

Quote:
Originally Posted by AlexDub View Post
Salut!
Prin aceeasi problema am trecut si eu asta vara cu toate piesele de distributie noi. Pinioane, lanturi, intinzatoare, ghiduri, suruburi.
Concluzia: nu te lua dupa semnul de pe bloc sau volanta ca niciodata nu va cadea. Au patit o si multi altii p afara si nu se stie exact motivul.
O faci babeste:
1. Pistonul 1 sus (bagi o surubelnita sau o sarma prin chiulasa si faci un semn cu un marker sau vopsea pe surubelnita cand pistonul e in cel mai inalt pct sa ai o referinta). Pistonul 1 e cel mai indepartat de distributie sau cum te uiti la motor in partea stanga langa fuliile de accesorii.
2. Montezi lantul inferior dintre vilbrochen si axul intermediar cu ghiduri si toate cele.
3. Blochezi axele si pui lantul. Grija mare cu intinzatorul hidraulic (surubul mare care vine in kiulasa pe partea din spate), sa nu-l desfaci ca va trebui sa ti iei unul nou. Odata desfacut, nu l mai poti comprima la loc. dupa ce ai pus lantul infiletrzi si intinzatorul hidraulic.
4. Strangi tot ce e de strans.
Invarti cateva ture de vilbrochen si verifici cu surubelnita ca in mom in care pist 1 e la pms, axele sa fie din nou aliniate.
Nu ai cum sa pui altfel distributia la vr. Un dinte in plus sau in minus pe oricare dintre pinioane deplaseaza vizibil distributia. Deci nu e decat un singur mod corect in a le asambla.
Bafta!

Semnul de pe fulia de la vilbrochen coindide cu PMS. Am montat-o cu jumate de dinte in avans si pare sa mearga mai rotund si sa se tureze mai repede. Sambata ii fac un test dyno si va tin la curent. Mersi mult
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 13-03-12, 11:56   #13
alexutzzzu1

Stage 5
 
alexutzzzu1's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 989
Default Re: Distributie Vr6...

Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6 View Post
Sambata ii fac un test dyno si va tin la curent.
cum e?
alexutzzzu1 is offline   Reply With Quote
Old 14-03-12, 10:32   #14
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Distributie Vr6...

Quote:
Originally Posted by alexutzzzu1 View Post
cum e?
Nu am mai facut pt ca in loc sa dau avansul mare l-am dat mai mic si cred ca intinzatorul nu mai intinde bine pt ca pana in 3 mii de ture am un zgomot de lant. Azi desfac din nou si dau avanzul invers si va tin la curent.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 17-03-12, 07:09   #15
corraptor_evo
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
corraptor_evo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 845
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Distributie Vr6...

Quote:
Originally Posted by AlexDub View Post
Salut!
Prin aceeasi problema am trecut si eu asta vara cu toate piesele de distributie noi. Pinioane, lanturi, intinzatoare, ghiduri, suruburi.
Concluzia: nu te lua dupa semnul de pe bloc sau volanta ca niciodata nu va cadea. Au patit o si multi altii p afara si nu se stie exact motivul.
O faci babeste:
1. Pistonul 1 sus (bagi o surubelnita sau o sarma prin chiulasa si faci un semn cu un marker sau vopsea pe surubelnita cand pistonul e in cel mai inalt pct sa ai o referinta). Pistonul 1 e cel mai indepartat de distributie sau cum te uiti la motor in partea stanga langa fuliile de accesorii.
2. Montezi lantul inferior dintre vilbrochen si axul intermediar cu ghiduri si toate cele.
3. Blochezi axele si pui lantul. Grija mare cu intinzatorul hidraulic (surubul mare care vine in kiulasa pe partea din spate), sa nu-l desfaci ca va trebui sa ti iei unul nou. Odata desfacut, nu l mai poti comprima la loc. dupa ce ai pus lantul infiletrzi si intinzatorul hidraulic.
4. Strangi tot ce e de strans.
Invarti cateva ture de vilbrochen si verifici cu surubelnita ca in mom in care pist 1 e la pms, axele sa fie din nou aliniate.
Nu ai cum sa pui altfel distributia la vr. Un dinte in plus sau in minus pe oricare dintre pinioane deplaseaza vizibil distributia. Deci nu e decat un singur mod corect in a le asambla.
Bafta!
Scuze, n-am mai avut timp sa intru. Fa ce spune AlexDub. E singurul mod de a -l pune corect la punct.
corraptor_evo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -