Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 09-01-12, 20:39   #1
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Servofrana motorizare turbo

Am montat o motorizare turbo pe o masina care avea un aspirat,iar servofrana era actionata de vacuum din galeria de admisie.
Motorizarea folosita nu are pompa de vacuum,modelele pe care a fost montata aveau servo hidraulic.
M-am documentat referitor la montarea sursei de vacuum intre clapeta si chiuloasa.
Se obtine vacuum doar in frana de motor iar daca supapa unisens este buna servo ajuta doar cateva "pedale" in boost.
Am o varianta sa montez o pompa de vacuum gen 1.9 tdi de vw(in locul vechiului delcou este un capac)chiuloasa fiind aceeasi si la modelele cu aprindere gestionata de ecu.
A folosit cineva acest sistem?Supapa unisens rezista la aprox 1.5-2 bar?
Un rezervor de vacuum ar imbunatati substantial situatia pentru cazuri de franari cu piciorul stang?


Cu respect,
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 13-01-12, 22:57   #2
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: Servofrana motorizare turbo

Sau o pompa de vacuum electrica.
Poate ma sjuta cineva cu un model de uzual de masina care are asa ceva(pentru a nu avea un cost astronomic de sute bune de e)
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 24-01-12, 15:47   #3
ivan_ovidiu

Stage 4
 
ivan_ovidiu's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 196
Default Re: Servofrana motorizare turbo

Quote:
Originally Posted by pasbogdan View Post
Sau o pompa de vacuum electrica.
Poate ma sjuta cineva cu un model de uzual de masina care are asa ceva(pentru a nu avea un cost astronomic de sute bune de e)
Mai bine folosesti o pompa de vacuum gen Vw cum ai zis in prima postare. Dar despre ce masina e vorba?
ivan_ovidiu is offline   Reply With Quote
Old 25-01-12, 20:25   #4
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: Servofrana motorizare turbo

Quote:
Originally Posted by ivan_ovidiu View Post
Mai bine folosesti o pompa de vacuum gen Vw cum ai zis in prima postare. Dar despre ce masina e vorba?
O sa vad daca pinionul din capatul unui ax cu came are acelasi "pas" cu o pompa de vw.
Si daca pompa ajunge pana in dreptul axului....
Masina este un audi coupe quattro b2 din 84.
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 28-01-12, 10:01   #5
ivan_ovidiu

Stage 4
 
ivan_ovidiu's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 196
Default Re: Servofrana motorizare turbo

Quote:
Originally Posted by pasbogdan View Post
O sa vad daca pinionul din capatul unui ax cu came are acelasi "pas" cu o pompa de vw.
Si daca pompa ajunge pana in dreptul axului....
Masina este un audi coupe quattro b2 din 84.
Iti spun sincer...nu prea ma pricep la Audi coupe asa ca tine,dar de ex la motorul de 2.0 Abf merge montata o pompa de vacuum jos langa filtru de ulei....sau cum e la 2.0 8 valve tip Ady cred....acolo jos are asta montat "delcoul".....deci presupun ca daca motoarele au pinioanele la fel ,atunci ar trebui sa mearga si la B2 cu 5 cilindri. Corecteaza-ma daca gresesc undeva.
ivan_ovidiu is offline   Reply With Quote
Old 31-01-12, 18:02   #6
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: Servofrana motorizare turbo

Blocul este un 5 cil cu motronic 2.3.2 aprindere cu 5 bobine.Blocul nu mai are locas pentru delcou.Chiuloasa are insa un locas unde era montat la unul dintre primele 20 valve turbo un "soi" de delcou,care citea pozitia axelor cu came si atat(nu avea capac si fise),sau chiar un delcou la unele modele.In acel loc as incerca sa montez o pompa de vacuum...
Insa nu am studiat in ce parte se invarte o pompa pe un diesel si in ce parte o sa se invarta daca o montez in chiuloasa.

Last edited by pasbogdan; 31-01-12 at 18:05.
pasbogdan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -