Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-11-11, 08:02   #1
virus_roby

Stage 1
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 11
Exclamation Problema la injectie ?

Salut prieteni !

Aveam o problema la masina si dupa ce am rezolvat-o am dat de alta...culmea !

Masina este un Mercedes Benz W201 (E190) din '86 cu motor de 2L,benzina,120 CP.

Ce avea : mergea in 3 pistoane.

Am fost la un mecanic si dupa ce am schimbat :
ghiduri supapa,segmenti,cuzineti, curatat supape, refacut chiuloasa etc si cheltuit 3000 ron s-a rezolvat dar am dat de alta problema.
Dupa ce am luat masina de la service omul mi-a spus sa fac un rodaj de 5-6 sute KM si orice problema ar avea se va regla singura. (vrajeala bineinteles)
Am facut rodajul si am dat de alta problema.

Ce are acum :

1.Cand o pornesc merge ce merge ~5-10 sec incepe sa tremure scad turatiile si moare motorul.Face asa de vreo 15-20 ori pana reusesc sa o pornesc si sa nu moara.
Aici mentionez k s-ar putea sa fie datorita faptului ca termostatul este stricat (sta deschis mereu) dar am luat unul nou si o sa il schimb.
L-au stricat in service ca mergea inainte.

2.Cand calc acceleratia usor,ramane blocata si masina ramane turata desi nu am piciorul pe acceleratie...o calc brusc putin mai mult si isi revine.Nu agata cablul sau ceva.

3.Daca ai dau talpa accelereaza asa in dorul lenii si merge in hacuri...paca as da talpa si apoi as pune frana puternic si iar as accelera si iar as pune frana si tot asa la intervale de 1-2 sec asta se intampla de la o viteza de 70-80 Kmh in sus (oricum mai repede nu mai merge acm...face k toti dracii se tureaza si atat)

4.Calc acceleratia pana la jumate si se simte cum da sa fuga mai tare apoi dupa ce o calc la maxim nu mai are nici un fel de putere.
Si am observat ca se tureaza la maxim cu pedala de acceleratie calcata la jumatate doar.

Cam atat !

Din ce am gandit eu nu vad sa fie problema din alta parte decat INJECTIA sau POMPA de BENZINA.
Ma gandesc ca atunci cand le-au montat le-au dereglat sau ceva.

Intrebarea mea este :

Poate mecanicul sa o regleze umbland pe la vre-un surub sau ce or avea piesele astea si sa se rezolve sau se face numai cu aparatura speciala si tre sa ma duc la reprezentanta ?

Deasemenea daca am gandit gresit va rog corectati-ma si spuneti-mi cum sa rezolv problema !

Va multumesc !
virus_roby is offline   Reply With Quote
Old 02-12-11, 21:38   #2
bodyn

Stage 5
 
bodyn's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 5,213
Member of:
[Opel]
Default Re: Problema la injectie ?

Quote:
Originally Posted by virus_roby View Post
Salut prieteni !

Aveam o problema la masina si dupa ce am rezolvat-o am dat de alta...culmea !

Masina este un Mercedes Benz W201 (E190) din '86 cu motor de 2L,benzina,120 CP.

Ce avea : mergea in 3 pistoane.

Am fost la un mecanic si dupa ce am schimbat :
ghiduri supapa,segmenti,cuzineti, curatat supape, refacut chiuloasa etc si cheltuit 3000 ron s-a rezolvat dar am dat de alta problema.
Dupa ce am luat masina de la service omul mi-a spus sa fac un rodaj de 5-6 sute KM si orice problema ar avea se va regla singura. (vrajeala bineinteles)
Am facut rodajul si am dat de alta problema.

Ce are acum :

1.Cand o pornesc merge ce merge ~5-10 sec incepe sa tremure scad turatiile si moare motorul.Face asa de vreo 15-20 ori pana reusesc sa o pornesc si sa nu moara.
Aici mentionez k s-ar putea sa fie datorita faptului ca termostatul este stricat (sta deschis mereu) dar am luat unul nou si o sa il schimb.
L-au stricat in service ca mergea inainte.

2.Cand calc acceleratia usor,ramane blocata si masina ramane turata desi nu am piciorul pe acceleratie...o calc brusc putin mai mult si isi revine.Nu agata cablul sau ceva.

3.Daca ai dau talpa accelereaza asa in dorul lenii si merge in hacuri...paca as da talpa si apoi as pune frana puternic si iar as accelera si iar as pune frana si tot asa la intervale de 1-2 sec asta se intampla de la o viteza de 70-80 Kmh in sus (oricum mai repede nu mai merge acm...face k toti dracii se tureaza si atat)

4.Calc acceleratia pana la jumate si se simte cum da sa fuga mai tare apoi dupa ce o calc la maxim nu mai are nici un fel de putere.
Si am observat ca se tureaza la maxim cu pedala de acceleratie calcata la jumatate doar.

Cam atat !

Din ce am gandit eu nu vad sa fie problema din alta parte decat INJECTIA sau POMPA de BENZINA.
Ma gandesc ca atunci cand le-au montat le-au dereglat sau ceva.

Intrebarea mea este :

Poate mecanicul sa o regleze umbland pe la vre-un surub sau ce or avea piesele astea si sa se rezolve sau se face numai cu aparatura speciala si tre sa ma duc la reprezentanta ?

Deasemenea daca am gandit gresit va rog corectati-ma si spuneti-mi cum sa rezolv problema !

Va multumesc !
trebuie sa verifici pompa de benzina daca baga benzina,apoi pompa de injectie,daca ai pilitura infiltru sau rezervor clar ca trebuie sa schimbi si sa cureti tot sistemul de injectie.
bodyn is offline   Reply With Quote
Old 03-12-11, 15:38   #3
covesanu

Stage 4
 
covesanu's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 208
Default Re: Problema la injectie ?

1. Nu are de ce sa nu stea din cauza termostatului, aia este alta problema.
Punctul 2 si 3 cred ca este ceva legat de reglajul motorului, sunt multe chestii.
4.Daca stau bine sa ma gandesc, cred ca problema ta vine de la aprindere, delcou , avans. Asta cred ca este si la punctul 2, 3 si 4.
De la pompa de benzina nu cred ca face, trebuia sa ti se si opreasca in mers motorul daca facea de la pompa de benzina.Sa fi sigur, da pompa jos si curata sita.
Eu totusi cred ca este din aprindere ,avans .
covesanu is offline   Reply With Quote
Old 03-12-11, 16:41   #4
MihaiS
Opel Driver

Stage 5
 
MihaiS's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,153
Member of:
[Opel]
[Oltcit]
Default Re: Problema la injectie ?

verifica distributia daca a fost montata corect.... daca acel mecanic nu a tinut cont de semne se poate ca sa fi gresit si ori este cu 1 "dinte" sau 2 inainte sau inapoi la vibrochen....
MihaiS is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -