Sal all.Multa stima pentru acest forum si membrii lor.Povestea incepe cu dorinta de a avea un bmw si nu ma sece taxele la buzunar.imi plac masinile mari deci am ales E34 cu cel mai mic motor fabricat adica 1.8.am gasit unu fix la blocul de langa mine.l-am luat cu 1000E.avea o bataie foarte urata la motor.ma asteptam sa crape dar am zis ca mai trag de el pana fac rost de bani.intre timp acum o luna motorului i-am pus cruce, s-a spart un tachet, etc..stiti voi ce inseamna.am reusit cum necum sa fac rost de bani si am luat tot 1.8(eu nu i-am facut actele deci trebuia sa ii mai fac si omologare ca altfel ...cine stie..).motorul este de pe un urs din 1991.persoana de la care l-am luat este o cunostiinta din lumea curselor care mi-a zis ca motorul este ok.bun..zis si facut.l-am pus pe masina.i-am dat cheie...merge balbait..adica ca si cum ar merge in 3 pistoane.am scos toate fisele am curatat bujiile toate dau scanteie fara probleme...
Prima intrebare ar fi evident..de ce ?trebuie sa schimb fisa cu senzorul ?
?
A doua intrebare este:nu trage ulei deloc.am stat cu ea pornita asa balbaita vreo 10 min si urca uleiul...stiu ca trebuie sa se incarce tachetii fiind hidraulici.in stilul asta il stric si pe asta...un sfat o sugestie, o mana un picior de ajutor ar fi binevenit.multumesc