Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 16-11-05, 12:30   #1
mihaitim

Stage 1
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 13
Default probleme carburator pierburg 2e2

Am un passat 2 si nu ii pot regla carburatorul, sau mai bine spus nu sta reglat. Motorul este de 1.6 si am facut rost de un carburator de 1.8 si vreau sa stiu daca are rost sa il schimb daca nu ii schimb si jiglerele.
Teoretic stiu ca nu merge numai cu jiglerele schimbate altfel ma rupe la consum.
mihaitim is offline   Reply With Quote
Old 17-11-05, 19:07   #2
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default

salut
eu te sfatuiesc sa iti cauti un weber 32/36 progresiv si ai terminat treaba > la cat dai pe setu' de jicloare nu merita \" parerea mea\"
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-05, 07:47   #3
mihaitim

Stage 1
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 13
Default

Weber 32/36 nu este cumva carburatorul simplu corp ce se gaseste pe alte modele de vw?
mihaitim is offline   Reply With Quote
Old 18-11-05, 17:56   #4
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default /

nu stiu exact pe ce masini se gaseste >
eu am unu de pe un Taunus GT
cauta si pe la Alfa
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-05, 21:00   #5
mihaitim

Stage 1
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 13
Default

Poti sa imi spui cam la ce pret este un weber 32/36 progresiv ca stiu daca merita sa ma agit .
mihaitim is offline   Reply With Quote
Old 27-11-05, 00:27   #6
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

pe la 1 mil, 1 mil jumate..
ne cunoastem noi de pe TIM..
e carbul folosit ff des pe Ford OHC 1.6, 2.0.

dk e 32/36 ins k e dublu-corp, doar are 2 marimi de jicloare
nu-ti fa griji, dk e dublu nu ins ka-ti va manca neaparat mai mult, ideea e sa hranesti cat mai egal si proportional cilindrii, deci unu dublu e mult mai eficient dekat simplul ce-l aveai inainte si dekat cel pe care-l ai akuma
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	pict0010_304.jpg
Views:	413
Size:	180.8 KB
ID:	53934   Click image for larger version

Name:	motor_dupa_fixare_definitva_910.jpg
Views:	435
Size:	141.8 KB
ID:	53935  
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 27-11-05, 12:38   #7
mihaitim

Stage 1
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 13
Default

sincer nu as fi suparat ca maninca ceva mai multa benzina daca ar si trage pe cum maninca.dar asta papa si de tras nu trage nici macar cum a tras inainte.si pe motor am avut tot pierburg 2e2 care este dublu corp , doar ca am facut rost de unul de pe un motor de 1.8 si vreau sa stiu dac sunt aceleasi jigler ca pe cel de 1.6.
mihaitim is offline   Reply With Quote
Old 27-11-05, 17:59   #8
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default .

nu te mai incurca cu Pierburg-urile sau cu Solex-urile ( mi se par cele mai tampitzele carb-uri > au multe tampenii gen - vacum-uri, relanti electronic, si multe chestii care il fac a fi un carburator greu de reglat)
mie imi plac ( si tind sa cred ca sunt cele mai bune) carburatoarele \"curate\" > fara tampenii TOTAL MECANIC
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-08, 20:40   #9
orga andrei

Stage 2
 
orga andrei's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 65
Default Re: probleme carburator pierburg 2e2

cum adica Weber 32 36 progresiv...adica numai dupa anumite regimuri de functionare intra al doilea carburator?
voi de unde le cumparati?
daca gasesc il pot pune pe vw golf 2 de 1.3?
orga andrei is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -