Quote:
Originally Posted by eclipsaus
actuatorul functioneaza pe presiune, nu pe vacuum.
pana acum in afara de ideea lui julaikos cu manometrul mai mult m-ati zapacit ca topesc pistoanele si mai stiu eu ce sfaturi ca am o turbina proasta, etc...
singurul lucru care ma interesa este daca la turatie mare motorul intrerupe/moare din cauza lipsei de carburant sau din cauza senzorului de presiune.... oricum am redus presiunea, iar acum masina se comporta excelent.
Topic inchis.
|
Astia care "te zapacesc" p-aici mare mester care te afli matale p-aici,persoana fizica, au cam facut la viata lor si ceva conversii nu numai chestii de rutina pe care tu le balmajesti fara macar sa ai idee de ceea ce faci sau incerci a face acolo.
Ecu reduce turatia la relati si intra in regim de avarie din cauza semnalului primit de la hall-ul pe care l-ai terorizat in ignoranta ta. Bine macar ca acum ai gasit solenoidul de control...sper sa fii atat de inspirat incat sa-l si conectezi. .....N-as vrea sa stiu ce poate insemna la tine "se comporta excelent" ...
... Da, e foarte buna turbina ta,sa pui si aici o poza cu paletii turbinei(aia de pe cald e turbina) dupa cateva forje...sa admir si eu noua "freza" a palelor ...
..insa probabil la cata idee ai tu despre "merge execent" la o masina cu care n-ai mers niciodata fiind in firea ei (si in masura in care sunt sigur ca nici macar alte masini turbo MAS nu ai mai avut), nici nu vei realiza cand ai topit elicea partii calde
Julaikos, trimite-l la mihaita ,ca n-are nici notiunile elementare si sigur impacheteaza motorul rapid.....