Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 19-11-10, 15:40   #16
eclipsaus

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 212
Default Re: probleme 'after' turbo

azi am avut putin timp sa ma mai uit sub capota,si am descoperit intr-un colt o electrovalva cu 3 furtuna se vacuum, unu venea din furtunul debitmetru, iar celelalte 2 erau blocate cu suruburi, deci se pare ca turbina stock era controlata de ecu... o sa leg furtunasele ca wastegateul sa fie actionat de ecu, ca si stock.
eclipsaus is offline  
Old 19-11-10, 16:00   #17
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: probleme 'after' turbo

nu sunt foarte sigur ce turbina ai tu , dar la diesel in general WG este controlat de un actuator care functioneaza pe vacum iar la turbinele de MAS actuatorul functioneaza pe baza de presiune.

ma mir ca nu ai topit nimic pana acum.
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline  
Old 19-11-10, 16:25   #18
eclipsaus

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 212
Default Re: probleme 'after' turbo

actuatorul functioneaza pe presiune, nu pe vacuum.
pana acum in afara de ideea lui julaikos cu manometrul mai mult m-ati zapacit ca topesc pistoanele si mai stiu eu ce sfaturi ca am o turbina proasta, etc...
singurul lucru care ma interesa este daca la turatie mare motorul intrerupe/moare din cauza lipsei de carburant sau din cauza senzorului de presiune.... oricum am redus presiunea, iar acum masina se comporta excelent.
Topic inchis.
eclipsaus is offline  
Old 19-11-10, 16:57   #19
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: probleme 'after' turbo

Quote:
Originally Posted by eclipsaus View Post
actuatorul functioneaza pe presiune, nu pe vacuum.
pana acum in afara de ideea lui julaikos cu manometrul mai mult m-ati zapacit ca topesc pistoanele si mai stiu eu ce sfaturi ca am o turbina proasta, etc...
singurul lucru care ma interesa este daca la turatie mare motorul intrerupe/moare din cauza lipsei de carburant sau din cauza senzorului de presiune.... oricum am redus presiunea, iar acum masina se comporta excelent.
Topic inchis.
Astia care "te zapacesc" p-aici mare mester care te afli matale p-aici,persoana fizica, au cam facut la viata lor si ceva conversii nu numai chestii de rutina pe care tu le balmajesti fara macar sa ai idee de ceea ce faci sau incerci a face acolo.
Ecu reduce turatia la relati si intra in regim de avarie din cauza semnalului primit de la hall-ul pe care l-ai terorizat in ignoranta ta. Bine macar ca acum ai gasit solenoidul de control...sper sa fii atat de inspirat incat sa-l si conectezi. .....N-as vrea sa stiu ce poate insemna la tine "se comporta excelent" ...... Da, e foarte buna turbina ta,sa pui si aici o poza cu paletii turbinei(aia de pe cald e turbina) dupa cateva forje...sa admir si eu noua "freza" a palelor .....insa probabil la cata idee ai tu despre "merge execent" la o masina cu care n-ai mers niciodata fiind in firea ei (si in masura in care sunt sigur ca nici macar alte masini turbo MAS nu ai mai avut), nici nu vei realiza cand ai topit elicea partii calde
Julaikos, trimite-l la mihaita ,ca n-are nici notiunile elementare si sigur impacheteaza motorul rapid.....
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -