Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-04-10, 22:04   #1
cosminBalan

Stage 2
 
cosminBalan's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 60
Member of:
[PEUGEOT]
Default problema motor E34 diesel

Buna,
BMW 524 td E34/1990/ motor turbo diesel M21 2433cc. Cred ca e prima generatie de motor turbo diesel de la bmw.

Zielele astea am intampinat urmatoarea problema la masina. Mers normal, prin oras, brusc pierdere de putere, fum mult pe esapament. Tras pe dreapta, o simpla constatare, uleiul de motor a scazut foarte mult. Am zis clar, turbina. Am completat 1 litru ulei, crezand ca ar ajunge pana-n service (aprox 4 km). Dupa 2 km problema reapare, fum mult motorul se opreste. Tras pe dreapta, stat cateva minune sa se raceasca, am incercat sa-l pornesc dar nimic. Am chemat o platforma si am mers in service.
Acolo mecanicul a dat jos turbina, am dus-o la verificat la o firma care se ocupa cu vanzari si reconditionari turbosuflante unde au zis ca e ok si ca nici nu trebuie nici macar curatata.
Au desfacut si capacul de la culbutor, aici o problema, probabil trebuie sa schimb garnitura, curatat pe acolo ce era de curatat au montat turbina la loc, am completat cu ulei si acum merge ok.
Are cineva o idee ce a putut avea pentru fenomenul intamplat? Cineva imi zicea de un posibil filtru epurator(?) dar nu stiu sa aiba asa ceva. Doar cele noi, care sunt si pe injectie CR.
Nu inteleg cum a ajuns uleiul in admisie si nu e vinovata turbina.
Nu stiu daca ar avea o legatura, dar in urma cu cateva zile am schimbat distributia care e compusa dintr-o rola si o curea.

Last edited by cosminBalan; 28-04-10 at 22:08.
cosminBalan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -