Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 02-06-06, 13:05   #1
cryss

Stage 2
 
cryss's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 51
Default Serpisori

Poate sa ma ajute cineva cu ceva informatii despre cum se fac serpisorii?
Sincer sa va spun nu prea as da 1000 ron asa ca ma gandesc sa vorbesc cu un nene sa imi faca dar trebuie sa ii spun cum si eu nu prea stiu.
Asa ca rog pe cei care au habar sa ma ajute si pe mine.
cryss is offline   Reply With Quote
Old 02-06-06, 21:28   #2
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Serpisori

pai nu prea ai cum sa-i faci bine fara sa-i copiezi dupa unii originali pt masina ta. Sunt niste unghiuri, distante ale tevii etc etc de respectat...iar daca ii faci dupa ochi s'ar putea sa iti f...motorul.
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 03-06-06, 11:50   #3
D_M_X

Stage 5
 
D_M_X's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,485
Member of:
[VW]
Default Re: Serpisori

eu zic sa nu te joci cu treaba asta ca o sa ai prb mari dupa...mai bine cauta pe la dezmembrari ceva care sa se potriveasca la motorul tau...
D_M_X is offline   Reply With Quote
Old 05-06-06, 06:29   #4
cryss

Stage 2
 
cryss's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 51
Default Re: Serpisori

Multumesc, am inteles mesajul.
cryss is offline   Reply With Quote
Old 25-07-06, 10:46   #5
<GXZ>

Stage 5
 
<GXZ>'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 347
Default Re: Serpisori

Okay hai sa readucem in actualitate aceste post, este destul de interesant, pentru cei ce vor sherpi facutzi ca la carte, recomandari firme ceva din bucuresti? (in tara stiu ca sunt cei de la dogtuning din vestul tarii... dar sunt destul de departe)
__________________
Fondator: Vrooom Racing Bucuresti & Cofondator: Vrooom Racing Mangalia, Ploiesti, Tg. Jiu, Iasi, Hunedoara, Buzau si Braila
<GXZ> is offline   Reply With Quote
Old 27-07-06, 12:52   #6
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default Re: Serpisori

eu ma gandesc ca un desen tehnic facut de un profesionist si primele unghiuri respectate dupa galeria originala tre sa iasa ceva. eu asa intentionez sa fac
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 17-08-06, 10:04   #7
arzoiu

Stage 4
 
arzoiu's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 290
Default Re: Serpisori

ce sunt serpisorii???
cati cai iti da?
arzoiu is offline   Reply With Quote
Old 17-08-06, 14:52   #8
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Serpisori

Quote:
Originally Posted by arzoiu
ce sunt serpisorii???
cati cai iti da?
Uite >aici< cateva info si poze si ,eventual preturi ; Raspunsul la intrebarea ta este chiar in titlul topicului spre care ti-am dat eu link.
Succes,

Last edited by lascarica; 18-08-06 at 11:40.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 17-08-06, 15:18   #9
arzoiu

Stage 4
 
arzoiu's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 290
Default Re: Serpisori

multumesc lascarica
arzoiu is offline   Reply With Quote
Old 17-08-06, 20:24   #10
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Serpisori

daca vreti sa va manufacturati serpisori ar fi de preferat sa gasiti pe cineva care are o masina de indoit teava

pe scurt procedura e urmatoarea:
materiale necesare:
aveti nevoie de tabla de inox 3-4 mm grosime
teva de inox de diamteru interior (atentie interior) egal cu cel al evacuarii fiecarui piston
placa groasa de inox 12-15 mm
inoxul mi se pare tre sa aibe indicativ T304 sau mai bun
suruburi noi de preferinta

se ia placa de inox si din ea se fabrica partea care se va prinde pe motor si partea care se va prinde pe teva de evacuare (sau de care se va prinde turbina)

se taie 4 bucati din teava de inox de lungime egala

se indoaie bucatile de teava


se sudeaza partile componenete

se slefuieste pe inetrior si exterior

si gata galeria...

concluzia

Haideti oameni buni sa fim seriosi ca toate sculele necesare sa faci operatiunile de mai sus costa ceva bani si nu le are oricine, aparat sa taie frumos placa groasa de inox, aparat de sudura pt inox, aparat de indoit tevi fara ca tevile sa faca cute la indoitura.

apoi chiar daca aveti toate sculele sau aveti realtii in locurile unde exista semenea scule, tre timp pentru a face asa ceva, apoi tre bani sa cumparati materialele si inoxul nu e chiar un material ieftin.

bun ati ajuns in punctul asta credeti ca aveti cunostiintele necesare sa faceti o galerie de evacuare bine si sa fie si eficienta din prima incercare...?

pana la urma parca ar merita sa cumparati o galerie gata facuta, de cineva care sa garanteze munca facuta, ca sa nuavetisurprize ca se crapa galeria sub greutatea turbinei sau doar a evacuarii, sau sa crape sudurile dupa doua trei forje cand devine galeria incandescenta.......


PS: e posbil sa renteze financiar doar daca stiti pe cineva care face asa ceva, sau aveti vreo relatie la vreo firma care face balustrade din inox (atentie la calitatea inoxului folosit)....

PPS: vb in cunostiintza de cauza nu din auzite, mi-am facut traseul de aer dintre turbina - intercooler- si admisie din inox si a durat 3 zile de munca continua ca sa iasa cum am vrut eu, pt mine a meritat ca am platit doar inoxul (2.2mil) si munca, in afarde sudura, am facut-o eu, dar daca o sa se puna problema sa-mi schimb galeria de la masina vreodata mai mult ca sigur ca o sa o iau gata facuta.

PPPS: cand vrei performante sporite la masina tre sa faci ceva mai bun decat a facut fabrica, o "curgere" a gazelor mai buna, o calitate mai buna, fiabilitate cel putin ca de fabrica si de ce nu un aspect mai placut, si astea nu o sa le obtineti printr-o munca artizanala care costa putin.


PPPPPPS: traim in Romania fiecare se descurca care cum poate
200SX is offline   Reply With Quote
Old 17-08-06, 20:27   #11
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Quote:
Originally Posted by arzoiu
ce sunt serpisorii???
cati cai iti da?
este un model de galerie de evacuare unde fiecare piston are propriul lui traseu independent de evacuare in cadrul galeriei.

sicum o poza face mai mult decat o mie de cuvinte, baga un ochi la linkul de mai jos si vezi acolo niste poze
https://forum.4tuning.ro/15-sisteme-turbo-nos/12182-galerii-custom.html

https://forum.4tuning.ro/showpost.php...6&postcount=33
si inca cateva poze aicea

Last edited by lascarica; 18-08-06 at 10:58. Reason: mai usor de urmarit ideile in cadrul topicului
200SX is offline   Reply With Quote
Old 27-02-07, 13:55   #12
cosmin_cosmin_1

Stage 5
 
cosmin_cosmin_1's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
Default Re: Serpisori

dar de ce din inox? din teava normala nu se pot face?
cosmin_cosmin_1 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-07, 14:33   #13
stealth r/t tt

Stage 5
 
stealth r/t tt's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 306
Default Re: Serpisori

Quote:
Originally Posted by cosmin_cosmin_1 View Post
dar de ce din inox? din teava normala nu se pot face?
ba da poti sa folosescti si teava neagra pentru instalatii
glumesc. pai treaba din cate am inteles eu ar fi din cauza proprietatilor pe care le are INOX-ul si cred ca cea mai importanta este duritatea acestuia care iti permite sa il lustruiesti, sa folosesti o teava de grosime(a peretilor) mai mica decat ar trebui sa folosesti daca ai folosi teava de fier normala, plus temperatura de topire a acestuia. in mod normal galeriile de evacuare la masinile de serie sunt turnate si sunt din fonta(parca).
Parerea mea este ca pana sa ajungi sa te preocupe galeria de evacuare, po****r denumita saxofon si pentru varianta sport serpisori, ar trebui sa invatam sa facem restul evacuari, sa intelegem de ce nu este buna (ma refer strict la performante) evacuarea dubla, iar cei care pretind ca vor sa obtina performante sa nu foloseasca acest sistem, de ce trebuie executata din coturi deja facute chiar si astea de la noi care sunt "un pic" cam scurte, decat sa indoi teava pe role unde indiferent ce metode ai folosi - clasice cu nisip si sudata la capete, nu are cum sa iasa ca un cot facut pe masina.
De multe ori se intampla asa cum s-a zis mai devreme ca galeria de evacuare facuta sa fie mai slaba si sa nu ajute la evacuarea gazelor mai repede(si la temperatura mai mare ca de aici rezulta si viteza lor (si aici baietzi cu turbo stiu la ce ma refer), din aceasta cauza se recomanda a se achizitiona o galerie facuta de o firma care a testat-o in prealabil. Mai mult galeria pentru a fi si mai performanta trebuie sau asa ar trebui lustruita pe interior si aplicat un strat de vopsea in camp electrostatic (denumit si termal coating) si nu termal coating la spray, pe urma celebrele bandaje - bandajele care pe galerie din cate am auzit duc la scurtarea perioadei de viata a acesteia dar intradevar ajuta la performanta.
__________________
www.ToolMan.ro

Vanzari si Service la standarde ridicate
Husqvarna|Makita|Benza|Oregon|Fronius|Unior

tel: 0244 347414 / 0721 991892

Last edited by stealth r/t tt; 27-02-07 at 14:37. Reason: forum rules: foarte tare am scris "po****r" si apar stelutze, ca poate scriam altceva.....
stealth r/t tt is offline   Reply With Quote
Old 01-03-07, 11:31   #14
cosmin_cosmin_1

Stage 5
 
cosmin_cosmin_1's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 4,001
Default Re: Serpisori

alte dezavantaje?
cosmin_cosmin_1 is offline   Reply With Quote
Old 02-03-07, 07:41   #15
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Serpisori

uite aicea o firma care are in oferta asa ceva http://www.hksusa.com/categories/?id=1089

deci inox si fonta (daca am tradus/inteles eu corect) vezi si tu preturi poate au si ceva descrieri tehnice legate de fiecare material
200SX is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -