daca vreti sa va manufacturati serpisori ar fi de preferat sa gasiti pe cineva care are o masina de indoit teava
pe scurt procedura e urmatoarea:
materiale necesare:
aveti nevoie de tabla de inox 3-4 mm grosime
teva de inox de diamteru interior (atentie interior) egal cu cel al evacuarii fiecarui piston
placa groasa de inox 12-15 mm
inoxul mi se pare tre sa aibe indicativ T304 sau mai bun
suruburi noi de preferinta
se ia placa de inox si din ea se fabrica partea care se va prinde pe motor si partea care se va prinde pe teva de evacuare (sau de care se va prinde turbina)
se taie 4 bucati din teava de inox de lungime egala
se indoaie bucatile de teava
se sudeaza partile componenete
se slefuieste pe inetrior si exterior
si gata galeria...
concluzia
Haideti oameni buni sa fim seriosi ca toate sculele necesare sa faci operatiunile de mai sus costa ceva bani si nu le are oricine, aparat sa taie frumos placa groasa de inox, aparat de sudura pt inox, aparat de indoit tevi fara ca tevile sa faca cute la indoitura.
apoi chiar daca aveti toate sculele sau aveti realtii in locurile unde exista semenea scule, tre timp pentru a face asa ceva, apoi tre bani sa cumparati materialele si inoxul nu e chiar un material ieftin.
bun ati ajuns in punctul asta credeti ca aveti cunostiintele necesare sa faceti o galerie de evacuare bine si sa fie si eficienta din prima incercare...?
pana la urma parca ar merita sa cumparati o galerie gata facuta, de cineva care sa garanteze munca facuta, ca sa nuavetisurprize ca se crapa galeria sub greutatea turbinei sau doar a evacuarii, sau sa crape sudurile dupa doua trei forje cand devine galeria incandescenta.......
PS: e posbil sa renteze financiar doar daca stiti pe cineva care face asa ceva, sau aveti vreo relatie la vreo firma care face balustrade din inox (atentie la calitatea inoxului folosit)....
PPS: vb in cunostiintza de cauza nu din auzite, mi-am facut traseul de aer dintre turbina - intercooler- si admisie din inox si a durat 3 zile de munca continua ca sa iasa cum am vrut eu, pt mine a meritat ca am platit doar inoxul (2.2mil) si munca, in afarde sudura, am facut-o eu, dar daca o sa se puna problema sa-mi schimb galeria de la masina vreodata mai mult ca sigur ca o sa o iau gata facuta.
PPPS: cand vrei performante sporite la masina tre sa faci ceva mai bun decat a facut fabrica, o "curgere" a gazelor mai buna, o calitate mai buna, fiabilitate cel putin ca de fabrica si de ce nu un aspect mai placut, si astea nu o sa le obtineti printr-o munca artizanala care costa putin.
PPPPPPS: traim in Romania fiecare se descurca care cum poate