Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 25-03-10, 07:46   #1
DjVip3r

Stage 1
 
Join Date: May 2009
Posts: 18
Member of:
[Nissan]
Default Dual-linked turbo

Salutare tuturor.
Doresc să vă prezint o idee de'a mea..probabil că există deja şi eu reinventez roata, dar cuiva trebuie să îi spun şi consider că acest forum este cel mai potrivit loc.
M'am gândit ce s'ar întâmpla dacă am cupla două turbine, astfel încât prima să fie la rândul ei turbina pentru cea de'a doua, cea din urma fiind cuplata la admisia de aer in cilindri? E posibil, tehnic vorbind, aşa ceva?
DjVip3r is offline   Reply With Quote
Old 30-03-10, 15:41   #2
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Dual-linked turbo

E posibil si e realizata(de multi ani) la scara industriala..usor diferit/adaugit fata de cum ai expus tu situatia(este inutil exact asa).Vezi toyota supra mk2 in versiune stock si alte twin/bi turbo(denumire mai mult in functie de fabricant si mai putin de dispunere paralela sau in linie) secventiale.
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; România Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -