Am 2 probleme la care incerc sa le gasesc rezolvarea. Masina este un Seat Altea 1.9 tdi 77 kw an 2005, motor de pe golf V.
Problema 1: Se taie alimentarea din mers. Adica motorul nu se mai alimenteaza cu motorina, apesi pe acceleratie nimic, scade turatia pana cand merge la relanti- motorul nu se opreste. Daca apas ambreiajul imediat dupa se intrerupe sau daca o las putin sa coboare din ture si apas iar acceleratia isi revine.
Test vag com- camshaft sensor numai stiu exact cu ce specificatii( gen no signal, incorelation) imi aduc aminte ca imi zicea exact la ce treapta a facut asta la ce viteza , etc.
Am schimbat senzorul( 350 lei) , dar dupa o perioada a revenit semn ca nu era din senzor. Poate sa faca de 10 ori intr-o zi sau o data la 20 de zile.
Ce poate sa fie?
Problema 2: Nu porneste cum trebuie( la sfert) se balbaie . Aceste probleme face la temperaturi de + 0 grade la prima pornire si apoi cand este cald ( celebra problema cu pornitul la cald- rezolvare din resoftare ).
Intrebarea este daca si pornirea " la rece" dimineata la temperaturi de + intara tot in rezolvarea cu resoftarea?\
Zilele astea cand a nins afara nu erau sub 0 grade si a balbait la pornire, in schimb in ianuarie la -20 pornea imediat.
Bujii schimbate, verificat fise bujii - se alimenteaza cateva secunde cu 11,8 v dupa care scade. a pornit masina si fara fise puse, semn ca are o compresie f buna ( la 170 000 km).
Bateria , cam am ceva dubii cu ea, masoara cam 12,3 12,4 v fara contact, cu contact si faza mare scade pe la 11.8 .
Ce parere aveti ?
Cred ca mi-ar fi de mare folos sa-mi cumpar o interfata vag com , ca asa stau sa merg pe la cunoscuti cu scanare si apoi vino acasa si repara.