Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 06-03-10, 17:03   #1
alexrider

Stage 1
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 14
Default Poate stiti despre ce e vorba.

Am 2 probleme la care incerc sa le gasesc rezolvarea. Masina este un Seat Altea 1.9 tdi 77 kw an 2005, motor de pe golf V.

Problema 1: Se taie alimentarea din mers. Adica motorul nu se mai alimenteaza cu motorina, apesi pe acceleratie nimic, scade turatia pana cand merge la relanti- motorul nu se opreste. Daca apas ambreiajul imediat dupa se intrerupe sau daca o las putin sa coboare din ture si apas iar acceleratia isi revine.

Test vag com- camshaft sensor numai stiu exact cu ce specificatii( gen no signal, incorelation) imi aduc aminte ca imi zicea exact la ce treapta a facut asta la ce viteza , etc.

Am schimbat senzorul( 350 lei) , dar dupa o perioada a revenit semn ca nu era din senzor. Poate sa faca de 10 ori intr-o zi sau o data la 20 de zile.

Ce poate sa fie?

Problema 2: Nu porneste cum trebuie( la sfert) se balbaie . Aceste probleme face la temperaturi de + 0 grade la prima pornire si apoi cand este cald ( celebra problema cu pornitul la cald- rezolvare din resoftare ).

Intrebarea este daca si pornirea " la rece" dimineata la temperaturi de + intara tot in rezolvarea cu resoftarea?\

Zilele astea cand a nins afara nu erau sub 0 grade si a balbait la pornire, in schimb in ianuarie la -20 pornea imediat.


Bujii schimbate, verificat fise bujii - se alimenteaza cateva secunde cu 11,8 v dupa care scade. a pornit masina si fara fise puse, semn ca are o compresie f buna ( la 170 000 km).

Bateria , cam am ceva dubii cu ea, masoara cam 12,3 12,4 v fara contact, cu contact si faza mare scade pe la 11.8 .

Ce parere aveti ?

Cred ca mi-ar fi de mare folos sa-mi cumpar o interfata vag com , ca asa stau sa merg pe la cunoscuti cu scanare si apoi vino acasa si repara.
alexrider is offline   Reply With Quote
Old 06-03-10, 21:38   #2
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Poate stiti despre ce e vorba.

Cablajul senzorului de turatie intrerupt sau strapuns si da la masa.Trebuie luat cablajul la mana si examinata atent orice frecatura.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 07-03-10, 00:19   #3
alexrider

Stage 1
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 14
Default Re: Poate stiti despre ce e vorba.

Mersi de raspuns. Este logic ce zici tu. Ar trebuii sa iau la mana tot manuchiul de cablaj( in el intra, senzorul de la axa cu came, de la temperatura lichid racire , de la temp motorina , de la ulei si de la senzorul de viteza, de la bujii). Acesta sunt acoperite cu banda izolatoare ( cu lipici pe 2 parti), asa ar trebuii sa fie din fabrica , sau cu protectie din aia de plastic?

Dar de ce isi revine imediat dupa ce calc ambreiajul si ii scade turatia?

Last edited by alexrider; 07-03-10 at 00:21.
alexrider is offline   Reply With Quote
Old 07-03-10, 16:51   #4
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: Poate stiti despre ce e vorba.

Trepidatii...
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 07-03-10, 23:06   #5
alexrider

Stage 1
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 14
Default Re: Poate stiti despre ce e vorba.

Am prins ideea. O sa iau la mana cablajul sa vad pe unde atinge. iti multumesc.

Acum cu bateria. Are 12.2- 12.4 v
cu faza mica are 11.8 , cred ca este pe duca . o sa o incarc maine sa vad daca mai tine curentul in ea . daca nu trebuie sa o schimb, semn ca este sulfatata. A dat eroare si pe vag com.
alexrider is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 11:25   #6
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Poate stiti despre ce e vorba.

e normal sa scada tensiunea cand aprinzi farurile...daca iti invarte motorul sa porneasca atunci e buna
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 12:10   #7
alexrider

Stage 1
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 14
Default Re: Poate stiti despre ce e vorba.

da corect . dar aceste motoare au un fel de protectie . daca electromotorul nu invarte peste 250 rpm , ecu nu da drumu la injectie pentru un timp. degaba invarte bateria daca nu o face la aceste specificatii.

M-am uitat astazi putin la cabluri si par in regula , astept sa se indrepte vremea ca sa le pot lua la mana pe fiecare in parte.
alexrider is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -