Salutare la toata lumea!
Am si eu un G4 1.8 T 20 V 110KW/150Cp si nu stiu de ce imi papa cam 1-1.2 l ulei la 4000 - 4500 km. daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat util in astept cu cea mai mare placere! De unde sa o iau si unde sa ma opresc cu verificarile. In general sunt foarte multumit de masina si de felul cum se comporta in mers si nu da simptome de consum de ulei( nu am pierderi vizibile, nu scoate fum alb sau albastrui in mers si nici macar atunci cand e motorul rece). Poate ma mai ajuta cineva care are cunostinte in domeniu si imi spune care ar trebui sa fie compresia in capul pistonului pentru acest motor. M+am documentat putin in cartea de reparatii a masinii si am vayut ca trebuie sa fie intre 10 si 13 bari la un motor nou si limita de uzura ar fi de 7.5 bari, iar diferenta dintre un piston si celalat ar trebui sa nu depaseasca 3 bari! Sper sa nu gresesc in ceea ce afirm si va rog sa ma corectati! Ideea e ca eu am fost la cineva care mi-a facut "cica" un test de compresie si mi-a zis ca totul e in regula si ca masina nu are nimic, daca nu gresesc mi-a zis ca am 16 bari! Sa imi spuna si mie cineva cateva detalii tehnice(daca e compresia prea mare care e cauza si daca e prea mica deasemenea). Poate imi recomanda domnul
@lascarica un mecanic pasionat de ceea ce face si nu doar sa ia banii de pomana si sa isi dea cu parerea total aiurea.
Va multumesc si astept parerile voastre!
Cu deosebita stima si respect,
Caprioara Andrei.
P.S. Am atasat o poza cu ceea ce am citit in cartea de reparatii!