Povestea mea incepe asa....am fost intr-un service k-mi lipsea uleiul mi s-a zis din prima k trebuie sa schimb turbina k cik 'fluiera'. am schimbat-o si dupa 600 km aceeasi lipsa de ulei.m-am dus inapoi la ei si mi-au desfacut furtunul ce vine de la epurator si atunci mi-au zis k cik am presiune in motor si de aia imi pierde si ulei k cik imi sparge furtunurile si-mi arunk uleiul
))))) o mare prostie. k apoi am facut peste 4000km si nu mi-a spart nici un furtun.ceea de la ce mi-au zis ei k am presiune e de la acel furtun de la epurator.acum nici eu nu stiu ce sa mai cred. mentionez k motorul merge perfect si la cald ,dar si la rece dimineata imi porneste normal.motorul merge rotund nu se aude nimic straniu.poate sa fie acea presiune daca epuratorul are mizerie sau nu e bun?? k am vazut si un pic de ulei in el