Quote:
Originally Posted by florin1719
Cu itp-ul te poti descurca cu niste atentii.......dar cu r.a.r.ul nicio sansa....cel putin cum e la Braila.Mai ales ca la tine presupun ca ai si seria la motor la vedere si o ai in carte.Eu am avut o bmw 316 care arata super bine si vroiam sa-i pun motor mare si ce mai trebuia la el dar acolo aveam avantajul ca la serie motor in carte scria: FARA SERIE si era un avantaj.Si asa nu m-am complicat pentru ca atunci cand faci o asemenea transformare te gandesti ca vei tine o vreme buna masina ca practic atunci o sa ai probleme cand o vinzi pt ca viitoru' proprietar trebuie sa faca Identificare undei verifica seriile.Acum eu vorbesc de ce probleme m-as lovii eu la Braila.....depinde mult de la oras la oras cu r.a.r.urile si de ce relatii are fiecare.
|
pai tocmai , ii schimb actele, tot , vreau sa fie trecute si seria noua de la motorul pe care il am.....vreau sa fac totul legal......dar asta e intrebarea mea .......se poate? am voie? sa fac astfel de modificari? si sa o pot folosi pe drumuri publice, ca asa de showroom nu ma intereseaza.
Apropo vreti sa stiti variantele de motoare?
Cred ca da..... :
-Tot ce de poate luat de pe un - Golf 5 2.0 TSI R 4 MOTION 271 CP , masina de 4000 km si a facut o praf - 1200 de euro
-la fel Golf 5 GTI 2.0 TSI 330 CP - 1900 euro - 8000 de km
-Fiat Bravo 1.4 T-JET 16V Sport 150 CP / aici am gasit destule cu km de la 12.000 pana la 60.000 / si preturile la fel de la 350 la 700 de euro ( si cred ca asta e varianta la care ma gandesc , pt ca se potriveste la prinderi doar cu 2 mici modificari)
ce parerea veti?