Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 06-12-09, 13:46   #1
v3ninus

Stage 5
 
v3ninus's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 485
Member of:
[SKODA]
Default Transplat de motor si cutie

Salutare , detin un Fiat grande punto cu un motor de 1.4 benzina. Am dat in ultimul timp de niste masini , super masini avariate , care sunt puse la dezmembrari si ma bate gandul sa mut motorul , cutia , electronica tot ce trebuie sa mut. Problema mea si intrebarea mea e urmatoarea , ce se intampla dupa aia cu rarul sau itp ul , se poate luat? , imi accepta masina ? exista niste limite in care sa ma incadrez.....sincer nu am idee. Vreau sa pornesc proiectul asta si sa fac un GP sa bat abarthu lor. Am nevoie de cat mai multe detalii sau sfaturi. Va multumesc anticipat pentru dezaprobari sau sustineri.
__________________
K03s Power
v3ninus is offline   Reply With Quote
Old 06-12-09, 17:13   #2
florin1719

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 124
Default Re: Transplat de motor si cutie

Cu itp-ul te poti descurca cu niste atentii.......dar cu r.a.r.ul nicio sansa....cel putin cum e la Braila.Mai ales ca la tine presupun ca ai si seria la motor la vedere si o ai in carte.Eu am avut o bmw 316 care arata super bine si vroiam sa-i pun motor mare si ce mai trebuia la el dar acolo aveam avantajul ca la serie motor in carte scria: FARA SERIE si era un avantaj.Si asa nu m-am complicat pentru ca atunci cand faci o asemenea transformare te gandesti ca vei tine o vreme buna masina ca practic atunci o sa ai probleme cand o vinzi pt ca viitoru' proprietar trebuie sa faca Identificare undei verifica seriile.Acum eu vorbesc de ce probleme m-as lovii eu la Braila.....depinde mult de la oras la oras cu r.a.r.urile si de ce relatii are fiecare.

Sfatul meu......vindeo si ia-ti altceva cu motorul pe care ti-l doresti.
florin1719 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-09, 17:26   #3
v3ninus

Stage 5
 
v3ninus's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 485
Member of:
[SKODA]
Default Re: Transplat de motor si cutie

Quote:
Originally Posted by florin1719 View Post
Cu itp-ul te poti descurca cu niste atentii.......dar cu r.a.r.ul nicio sansa....cel putin cum e la Braila.Mai ales ca la tine presupun ca ai si seria la motor la vedere si o ai in carte.Eu am avut o bmw 316 care arata super bine si vroiam sa-i pun motor mare si ce mai trebuia la el dar acolo aveam avantajul ca la serie motor in carte scria: FARA SERIE si era un avantaj.Si asa nu m-am complicat pentru ca atunci cand faci o asemenea transformare te gandesti ca vei tine o vreme buna masina ca practic atunci o sa ai probleme cand o vinzi pt ca viitoru' proprietar trebuie sa faca Identificare undei verifica seriile.Acum eu vorbesc de ce probleme m-as lovii eu la Braila.....depinde mult de la oras la oras cu r.a.r.urile si de ce relatii are fiecare.

pai tocmai , ii schimb actele, tot , vreau sa fie trecute si seria noua de la motorul pe care il am.....vreau sa fac totul legal......dar asta e intrebarea mea .......se poate? am voie? sa fac astfel de modificari? si sa o pot folosi pe drumuri publice, ca asa de showroom nu ma intereseaza.

Apropo vreti sa stiti variantele de motoare?
Cred ca da..... :
-Tot ce de poate luat de pe un - Golf 5 2.0 TSI R 4 MOTION 271 CP , masina de 4000 km si a facut o praf - 1200 de euro
-la fel Golf 5 GTI 2.0 TSI 330 CP - 1900 euro - 8000 de km
-Fiat Bravo 1.4 T-JET 16V Sport 150 CP / aici am gasit destule cu km de la 12.000 pana la 60.000 / si preturile la fel de la 350 la 700 de euro ( si cred ca asta e varianta la care ma gandesc , pt ca se potriveste la prinderi doar cu 2 mici modificari)

ce parerea veti?
v3ninus is offline   Reply With Quote
Old 06-12-09, 17:31   #4
florin1719

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 124
Default Re: Transplat de motor si cutie

Parerea mea ca nu o sa poti omologa motor mai mare.Din cate ma interesasem eu atunci era ideea ca poti pune motor mai mare cu conditia sa nu depaseasca mai mult de 30% din puterea pe care o are masina din fabrica.
florin1719 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-09, 17:36   #5
v3ninus

Stage 5
 
v3ninus's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 485
Member of:
[SKODA]
Default Re: Transplat de motor si cutie

Atunci e naspa, naspa rau , chiar imi doresc sa o "transform". Sper sa nu ai dreptate - no offense - pt ca tare imi doresc. Din moment ce nu reusesc sa o vand pe a mea .... vroiam sa o tunez. Ma mai interesez shi eu si poate mai vine cineva cu idei sau sfaturi. Probabil ca oricum motoarele de pe golfuri nu pute am sa le pun , pt ca nu cred ca ar fii tinut sasiul la atata forta, dar alea de pe bravo cred ca merg.
v3ninus is offline   Reply With Quote
Old 06-12-09, 18:40   #6
v3ninus

Stage 5
 
v3ninus's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 485
Member of:
[SKODA]
Default Re: Transplat de motor si cutie

Am aflat ceva , poti pune un motor a carui putere sa nu depaseasca 40% din puterea vechiului motor si il poti pune fara modificari la frane, faca depaseste 40% trebuie sa faci modificari si la frane. In cazul meu puterea motorului de 77 stock, si 90 modificat, dar se ia dupa puterea motorului stock, asa ca oricum vroiam sa pun si frane pe spate(discuri). Limita maxima ca putere a motorului fata de cel de pe masina este de 80%.
v3ninus is offline   Reply With Quote
Old 06-12-09, 18:45   #7
florin1719

Stage 3
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 124
Default Re: Transplat de motor si cutie

Nu este numai de frane,stiu sigur ca trebuie sa umblii si la suspensii si stiu ca mai era problema daca ar rezista sasiul vechi.
florin1719 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-09, 20:36   #8
v3ninus

Stage 5
 
v3ninus's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 485
Member of:
[SKODA]
Default Re: Transplat de motor si cutie

Quote:
Originally Posted by florin1719 View Post
Nu este numai de frane,stiu sigur ca trebuie sa umblii si la suspensii si stiu ca mai era problema daca ar rezista sasiul vechi.
da asa e sunt mai multe lucruri..... o sa mai cercetez mai multe aspecte

plus ca omologarea individuala este vreo 2500 de lei
v3ninus is offline   Reply With Quote
Old 10-12-09, 16:18   #9
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Transplat de motor si cutie

Quote:
Originally Posted by v3ninus View Post
-Fiat Bravo 1.4 T-JET 16V Sport 150 CP / aici am gasit destule cu km de la 12.000 pana la 60.000 / si preturile la fel de la 350 la 700 de euro ( si cred ca asta e varianta la care ma gandesc , pt ca se potriveste la prinderi doar cu 2 mici modificari)
Ma indoiesc ca gasesti Tjet-uri la banii astia, tare de tot ma indoiesc!
Iar ce trebuie sa treci la RAR se numeste test dinamic, din folclor stiam de ~5000 lei (dar poate e 2500, nu garantez pt informatie). Mai nasol e ca daca nu iese o iei de la cap, mai platesti o data...
john17 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -