da , asa e. e motor asemanator cu cel de la Fiat ducato. am sa detaliez putin exact cum s-a intamplat:
la motorul original, pompa de ulei nu mai functiona normal si astfel a ajuns sa se rupa vibrochenul+ suportii acestuia din blocul motor. am gasit alt bloc motor, la care i-a fost pus un "set motor" si astfel... din 2 motoare a iesit unul singur... functional (cel putin pentru o perioada).
pompa de injectie a ramas cea veche, desi suna cam urat si se rotea extrem de usor. aveam alta, dar nu era testata si nu stiam cand pompeaza pe pistonul 1...
tachetii, i-am reglat din nou dar cu o cota gresita(data de mecanic)... si asa am plecat la drum pana la sibiu (20 km) . totul a mers bine pana in oras, in oras a mers iarasi bine, apoi , seara , la intoarcere abea mai mergea masina cu 60 kmph. in rampa, nici cu 20 nu mai mergea... pur si simplu "se tara" in treapta 1. daca scoteam din viteza, motorul se accelera... dar in viteza.... nu putea sa traga. motorina aveam, temperatura apei nu a trecut de 90 grade celsius, si uleiul statea bine. inainte cu 1 km sa ajung acasa, motorul a inceput sa dea "rateuri" , si sa scoata flacari pe evacuare
galeriile de evacuare s-au inrosit, distrugand vopseaua rezistenta la temperatura. am verificat ieri tachetii si supapele si nu sunt blocate sau nu se vad avand ceva defectiuni. nu imi pot da seama ce s-a intamplat... asa .. dintr-o data.