Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto

Troubleshooting - HOWTO - Mecanica - Electrica - Probleme auto Spuneti-va problemele si noi vom incerca sa le dam de cap. Avem oameni care se pricep si oameni care au nevoie de sfaturi. Asa ca postati. Avem oameni care au experienta si sunt dispusi sa ajute.

Reply
 
Thread Tools
Old 28-06-04, 14:35   #1
hook

 
hook's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 38
Member of:
[4Tuning International]
Default probleme cu bmw

buna am si eu o problema poate ma ajuta si pe mine cineva.am si eu un bmwE36-325i si ma pus dracu sa-i spal motorul si de atunci numai probleme am cu ea.1 cand o pornesc se tureaza singura pana la 2500 de ture stau vreo 30 de secunde asa dupa care revine la normal.2cand merg cu ea constant in orice viteza,incepe sa bruscheze ca si cum s-ar ineca motorul.poate sa ma ajute cineva cu niste sfaturi?PS:am curatat toate firele si mufele,filtrul de aer,numai la filtrul de benzina nu am umblat.poate cineva a avut o astfel de problema ca eu nu imi pot da seama ce sa putut intampla din cauza apei.
hook is offline   Reply With Quote
Old 28-06-04, 15:00   #2
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

pai cu apa pe unde nu trebuie...sa nu fi fost vreun scurtcircuit care sa fi prajit ceva...... ca erau destule chestii vulnerabile.... parerea mea
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 28-06-04, 16:12   #3
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

baga si tu mana si scoate capalul delco si stergel/usucal bine pe interior.
sa nu fie totusi altceva pentru ca pe caldurile astea ar fi trebuit sa se evapore si mama apei
COObra is offline   Reply With Quote
Old 28-06-04, 17:50   #4
hook

 
hook's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 38
Member of:
[4Tuning International]
Default probleme cu bmw

ce vreau sa iti spun si eu acuma am observat ca nici nu are bujii are un fel de bobine in loc de bujii,asa ca nici vorba de delcou cred eu parea mea personala.inca ceva vreau sa intreb cam cat i creste puterea motorului un filtru de aer?
hook is offline   Reply With Quote
Old 28-06-04, 18:03   #5
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

io zic ca daca e benzina tre sa aibe bujii
vezi pe partea opusa injectoarelor
filtru cred ca undeva intre 2-5 cai
COObra is offline   Reply With Quote
Old 28-06-04, 18:38   #6
hook

 
hook's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 38
Member of:
[4Tuning International]
Default

nu are ca m-am uitat peste tot cum stai in fata masini in partea dreapta sunt injectoarele iar pe partea stanga sunt acelele bobine care cred eu ca dau scanteia dar nu sunt bujii.iti arat o poza cum arata acele bobine ok
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1b_1_b.jpg
Views:	497
Size:	25.1 KB
ID:	7024  
hook is offline   Reply With Quote
Old 28-06-04, 19:01   #7
CeReS

Vicepresedinte CTA Anonymous MotorSport

Stage 5
 
CeReS's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 546
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

la mine bujiile sunt undava sub motor si ca sa le schimbi trebuie sa demontezi jumate de masina. Eu zic ca trebuie sa fie
CeReS is offline   Reply With Quote
Old 28-06-04, 20:31   #8
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

iote imi pare rau ca nam urs pe injectie dar pun pariu ca ai bujii
COObra is offline   Reply With Quote
Old 28-06-04, 22:49   #9
hook

 
hook's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 38
Member of:
[4Tuning International]
Default

ce vreau sa ti spun eu nu am ursulet am un E36 ,ursuletul stiu ca are bujii,dar al meu nu e E30 e un E 36 -325i cu chiptuning.un ursulet normal e30 325i are dupa cate stiu eu 170 de cai,e36 325i are 192 de cai.e cu totul diferit fata de un ursulet ma intelegi..........
hook is offline   Reply With Quote
Old 29-06-04, 04:29   #10
Marian20
Ford Driver

Stage 5
 
Marian20's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Posts: 448
Member of:
[FORD]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Spark Plug
Bosch F 7 LDCR astea sunt bujiile care iti trebuie tie... asta in cazul in care e de la bujii... daca nu... verifica debitmetrul si senzorul de la acceleratie sa nu fi ramas deschis... am avuit si eu aceeasi problema si nu statea nici la relanti si mi se incingea si motorul... asa ca verifica mai bine... bujii ai sigur doar ca nu le-ai cautat cu atentie... cat despre parte cu totul diferit... hmm... spune cand si vedem cat de diferite sunt...
Marian20 is offline   Reply With Quote
Old 29-06-04, 07:00   #11
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

E36 E30 E12 E92405245
Ce tot aveti mah. E motor. tre sa aiba scanteie sa-i faca aprinderea. auzi la el al meu e mai special.O fi cai al tau si pentru tine o fi mai special dar nu e racheta sa stii. tot motor de bmw este. mai uitete si sigur le gasesti. intre timp cine are motor pe injectie iti mai poate spune pe unde ar putea fi buba.
peace
COObra is offline   Reply With Quote
Old 29-06-04, 08:42   #12
hook

 
hook's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 38
Member of:
[4Tuning International]
Default

ce vreau sa ti spun unde e acel senzor de acceleratie?ca asta nu mai stiam
hook is offline   Reply With Quote
Old 29-06-04, 08:56   #13
COObra

Stage 5
 
COObra's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,460
Default

toma am vb cu un preten si mia confirmat ca motoarele sunt identice
bujiile sunt pe partea stanga a masinii
asa ca cauta-le
desi atata timp..... seca si un lac
COObra is offline   Reply With Quote
Old 29-06-04, 13:35   #14
hook

 
hook's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 38
Member of:
[4Tuning International]
Default

se poate procura de undeva din romania asa ceva:Power-Booster!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	47_1_b.jpg
Views:	351
Size:	26.4 KB
ID:	7040   Click image for larger version

Name:	0d_1.jpg
Views:	314
Size:	14.8 KB
ID:	7041  
hook is offline   Reply With Quote
Old 29-06-04, 14:50   #15
guest

Stage 4
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 292
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"COObra\"
toma am vb cu un preten si mia confirmat ca motoarele sunt identice
bujiile sunt pe partea stanga a masinii
asa ca cauta-le
desi atata timp..... seca si un lac
yeah, right.

motorul de pe e36 325i este motor m50, cu totul alta generatie decit m20-urile de pe ursulet. dupa aia, obectele din poza sint bobinele de inductie, una pe fiecare cilindru. nu mai exista delcou/distribuitor, totul e electronic. bujiile insa sint la locul lor, doar ca sint bagate mai \"jos\" si tre sa le cauti.

vezi tu mai bine sa nu iti fi prajit computerul, ca e in compartimentul motor sub un capac (in partea pasagerului, libga parbriz). in alte parti nu prea are cum sa-ti intre apa asa fel incit sa nu mai porneasca.

un filtru de aer, fie el orice marca sau culoare, iti aduce un cistig de putere de 0, adica zero, adica _zero_. iti poate insa imbunatati substantial functionarea daca faci si alte modificari la motor. nu tobe, nu filtru, nu mileuri, nu chip. modificari de ordin mecanic (axa cu came, supape, pistoane etc).
guest is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -