Se pricepe careva la motoarele in 2 timpi? E vorba de un Piaggio Grillo care e pe "moarte" si am nevoie de cateva sfaturi.
1. Motorul porneste foarte greu, desi acum 4 ani pornea foarte usor; cand porneste pare a fi inecat (m-am gandit sa schimb toate componentele interne ale carburatorului - jiglor, arc parghie carburator, plutitor carburator, cui pontou). Se poate curata cu decarburol carburatorul?
2. Cum desfund toba de esapament? Mentionez ca nu am nici flex si nici aparat de sudura; exista vreo alta modalitate?
Pe partea stanga mopedul are putin deasupra de pedale un comutator; niciodata n-am inteles ce vrea sa insemne acel comutator; l-am rotit odata intr-o parte in timpul mersului si nimic, dar daca ma opream motorul se oprea si nu se pornea decat impins dupa muuuuulte sute de metri. daca il aduceam pe intermediar pornea mai usor dar totusi parca erau deficiente; daca il aduceam la normal pornea binisor (la rece in cele 3 pozitii nu e posibil sub nici o forma sa-l pornesti usor) iar daca ma caram putin cu el si dupa aceea ma opream motorul mergea in continuare.
3. mult fum alb-gri-albastrui si cand e motorul cald; normal e sa dea putin fum din acela dar da la fel ca la pornire.