Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 25-11-08, 19:58   #1
JohnnyX

Stage 5
 
JohnnyX's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 862
Member of:
[KIA]
Default Renault Megane 3 la EuroNCAP

EuroNCAP a publicat rezultatele ultimelor teste de siguranta organizate de grupul independent de sondare a sigurantei auto europene. Asa cum afirmau deja unele voci interne din cadrul Renault,a treia generatie a modelului Megane a reusit sa obtina nu doar maximul de cinci stele acordate de EuroNCAP, ci si, in premiera absoluta, maximul de puncte - 37 din 37 - la testele frontale si laterale in privinta sigurantei ocupantilor adulti.

Singurul model care a reusit sa atinga acest rezultat inainte este Nissan Qashqai, care imparte de altfel platforma de productie cu noul Renault Megane. Qashqai a primit insa mai putine puncte de siguranta la capitolul "protectia copiilor", rezultatele care se lasa inca asteptate in ceea ce priveste protectia pietonilor urmand sa fie, spun surse interne EuroNCAP, de asemenea superioare celor ale modelului Nissan. In ceea ce priveste siguranta pasagerilor-copii, Megane a reusit sa atinga cotatia de patru stele.

VIDEO https://www.dailymotion.com/video/x6z...rash-test_auto
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Megane%20III%20GT%20grille.jpg
Views:	464
Size:	68.2 KB
ID:	710858  
__________________
Cee`d

Last edited by JohnnyX; 25-11-08 at 20:11.
JohnnyX is offline   Reply With Quote
Old 27-11-08, 15:49   #2
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Megane 3 - Cel mai sigur model din istorie

voi ati vazut cat de bine arata varianta in 3 usi? am vazut-o pe strada in pitesti si e superba
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 28-11-08, 08:56   #3
Malos

Stage 5
 
Malos's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: Megane 3 - Cel mai sigur model din istorie

Nissan Qashqai - adult occupant - 37
- child occupant - 40
- pedestrian - 18

Volvo XC60 - adult occupant - 37
- child occupant - 39
- pedestrian - 17

Renault Megane - adult occupant - 37
- child occupant - 39
- pedestrian -11


Qashqai este peste Megane...
Plus ultimul tip de test: http://www.euroncap.com/whiplash.aspx

Last edited by Malos; 28-11-08 at 11:10.
Malos is offline   Reply With Quote
Old 28-11-08, 09:03   #4
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Megane 3 - Cel mai sigur model din istorie

Titlul e mai degraba publicitate mascata. Crash-testele determina cel mult protectia oferita in momentul accidentului, la viteze moderate. O masina sigura este in primul rand o masina care nu intra in copaci/ziduri, prin constructia ei - sistemul de suspensie, caracterul sub- si supravirator, sistemul de franare etc

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 28-11-08, 14:35   #5
Dripci

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 628
Default Re: Renault Megane 3 la EuroNCAP

So, pana la urma, nu megane 3 este cel mai sigur model din toate timpurile. Imi place ca Sandero sta bine si la testul whiplash . De la o vreme, caracterul "eco" al masinii si siguranta activa/pasiva oferita de aceasta are o pondere mai mare la cumparare decat performantele si look-ul. Cel putin asa incep eu sa cred.
Dripci is offline   Reply With Quote
Old 28-11-08, 15:06   #6
JohnnyX

Stage 5
 
JohnnyX's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 862
Member of:
[KIA]
Default Re: Renault Megane 3 la EuroNCAP

Take a look: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=131608
JohnnyX is offline   Reply With Quote
Old 28-11-08, 15:11   #7
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Renault Megane 3 la EuroNCAP

Quote:
Originally Posted by JohnnyX View Post
Noul Renault Mégane - 5 stele EuroNCAP - vehiculul cel mai sigur din toate segmentele*

Cu o nota de 37 de puncte din 37* la testele EuroNCAP, noul Renault Mégane este vehiculul cel mai sigur din toate segmentele**.

chiar sunt curios ce reprezinta "*" si "**".. insa vad ca nu prea scrie pe nicaieri pe acolo.
__________________
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 28-11-08, 15:12   #8
Malos

Stage 5
 
Malos's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: Renault Megane 3 la EuroNCAP

Johnny tu preiei datele de pe Reno.ro?
Eu le-am luat de pe EuroNcap.com.
Take you a look:
http://www.euroncap.com/tests/renaul..._2008/337.aspx
http://www.euroncap.com/tests/volvo_xc60_2008/339.aspx
http://www.euroncap.com/tests/nissan..._2007/290.aspx

Intradevar a obtinut Megane-ul 37 de puncte dar nu e singura.
Cu Volvo XC60 este la egalitate atat la protectia adultilor cat si la protectia copiilor, volvo fiind peste la protectia pietonilor.
Qashqai e peste Megane atat la protectia copiilor cu 40 de puncte fata de 39 cat si a pietonilor.

Last edited by Malos; 28-11-08 at 15:15.
Malos is offline   Reply With Quote
Old 28-11-08, 15:28   #9
JohnnyX

Stage 5
 
JohnnyX's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 862
Member of:
[KIA]
Default Re: Renault Megane 3 la EuroNCAP

Am luat datele alea pentru ca aici vorbim de Megane 3. Qashqai si Megane au aceeasi platforma tehnica. Ambele sunt cele mai sigure in clasa lor.
JohnnyX is offline   Reply With Quote
Old 28-11-08, 15:42   #10
Malos

Stage 5
 
Malos's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: Renault Megane 3 la EuroNCAP

Quote:
Am luat datele alea pentru ca aici vorbim de Megane 3. Qashqai si Megane au aceeasi platforma tehnica. Ambele sunt cele mai sigure in clasa lor.
Tu pusesesi titlul: "Megane 3 - Cel mai sigur model din istorie" ( da, poate cel mai sigur al Renault-ului) dar nu dintre toate masinile, mai ales ca de fabricatie 2008 , doar VW Golf a mai fost testat, obtinand 36 puncte la protectia adultilor, cu 1 mai putin ca Megane.
Oricum din 2009 Februarie se va schimba sistemul de punctare.
Malos is offline   Reply With Quote
Old 10-12-08, 13:36   #11
Malos

Stage 5
 
Malos's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 314
Default Re: Renault Megane 3 la EuroNCAP

Renault Laguna: Crash-test dezamagitor la 80 de km/h

Majoritatea constructorilor auto de renume se lauda in prezent cu siguranta modelelor lor si cu stelele obtinute in cadrul testelor EuroNCAP.

Renault este recunoscut in acest moment ca fiind constructorul cu cea mai sigura gama de modele, in afara de Twingo si Kangoo, toate exemplarele produse de francezi reusind sa obtina 5 stele EuroNCAP. Este de asemenea binecunoscut faptul ca toate testele frontale efectuate de EuroNCAP se desfasoara la o viteza de 64 km/h.

Luand in considerare toate aceste detalii, nemtii de la ADAC au creat o ecuatie simpla: au ales un model premiat cu 5 stele EuroNCAP si l-au testat frontal la o viteza de 80 de km/h. Potrivit ADAC, aceasta viteza este mult mai apropiata de cea cu care se circula in mod real.

Si pentru ca Renault poarta stindardul constructorului cu cea mai sigura gama de modele, potrivit EuroNCAP, cei de la ADAC au ales pentru testul lor un exemplar Laguna, de ultima generatie. Rezultatele testului au fost surprinzatoare si au dovedit ca cei 16 km/h in plus pot avea urmari dezastruoase.

O asemenea viteza a facut ca zona de impact sa fie nevoita sa absoarba cu 50% mai multa energie, ceea ce a dus la depasirea capacitatii de disipare a acesteia. Rezultatele s-au simtit si in habitaclu unde riscul de ranire a crescut ingrijorator.

Testul a demonstrat ca pieptul soferului a intrat in impact direct cu coloana de directie, desi purta centura de siguranta si airbagul a functionat normal. De asemenea, elementele bordului au fost impinse catre genunchii soferului, prezentand un grad mare de risc.

Acelasi lucru s-a intamplat si in cazul pasagerului din dreapta, care a lovit cu capul plansa de bord, desi era asigurat cu centura de siguranta iar airbagul s-a deschis la timp. Structura moale a bordului a redus insa puterea impactului cu capul pasagerului. Nici pe locurile din spate situatia nu a fost mai roz. Impactul ar fi putut cauza raniri grave pentru copii aflati pe scaunele speciale fixate pe bancheta din spate, in primul rand din cauza vitezei la care are loc testul.

In urma acestui experiment, ADAC recomanda ca testele de siguranta sa fie mult mai riguroase si sa reflecte viteze mai apropiate de cele reale. In plus, nemtii sunt de parere ca majoritatea constructorilor auto ar trebui sa isi imbunatateasca sistemele de franare si de control al traiectoriei si tractiunii pentru a reduce riscul de coliziune.

Sursa: http://www.**************/stiri/renau...kmh-14203.html
Malos is offline   Reply With Quote
Old 11-12-08, 15:14   #12
master1

Stage 3
 
master1's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 166
Default Re: Renault Megane 3 la EuroNCAP

lucrurile astea imi aduc aminte fix de optimizarea nVidia special pentru anumite benchmark-uri si nu pentru utilizarea normala, tind sa cred ca exact acelasi lucru se intampla si in lumea auto, optimizeaza fix pentru a lua cat mai multe stele la euroNCAP, parerea mea ca e mult mai simplu sa optimizezi un auto pt cateva teste pt a iesi bine decat sa-l faci cu adevarat sigur.

ex:
- saab 9-3 2002 a pierdut controlul soferul a rupt un parapet, un copac(moderat ca marime) si s-a rasturnat pe camp, soferul a fost relativ ok
- megane 2006 intrat intr-un gard, masina facuta praf, soferul a zburat pe geam(norocul lui) interiorul praf, daca avea centura murea strivit, a fost unul dintre putinele cazuri unde a fost mai ok fara centura

ambele masini rulau cu aproximativ 70 km/h, ar mai fi exemple dar nu vreau sa plictisesc ....
master1 is offline   Reply With Quote
Old 19-12-08, 14:26   #13
plsx

Stage 5
 
plsx's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 426
Default Re: Renault Megane 3 la EuroNCAP

impresionant..totusi cat de tare trebuie sa fie air-bag-ul ala pt a sparge parbrizul?
plsx is offline   Reply With Quote
Old 22-12-08, 00:23   #14
kappa_ii

Stage 2
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 30
Default Re: Renault Megane 3 la EuroNCAP

accidentele cu impact fix la viteze mai mari de 65km pe ora sint extrem de rare - sub 2% .
chiar daca nu s-ar lovi de exemplu dat -coloana de directie - la o viteza foarte mare numai oprirea brusca de la viteza iti poate cauza moartea instantanee -
aceste masini sint extrem de bine gindite - se comporta exact ca in reclama renault - ca o piine - pentru a face aceasta oprire sa fie cit mai putin brusca .
daca se termina "amortizorul" se termina si cu oprirea atenuata .

si nu mai comparati mere cu pere - daca intra un tanc in orice masina - sa vedem care iese mai ciufulit ! si tancu nu are nici un air-bag .

este imposibil sa faci o masina care sa intre la 200 frontal intr-un perete si soferu sa scape - doar in cazul in care masina nu are vre-o 30m lungime - sa aibe unde sa "absoarba" atita energie .

apropo - cam in ce pret este acest megan ?
kappa_ii is offline   Reply With Quote
Old 30-12-08, 21:23   #15
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Renault Megane 3 la EuroNCAP

R@hat de masina! Logan coafat!
The_Mask is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -