Fiind unul dintre cele mai anticipate modele din avalansa de noi lansari ce urmeaza sa fie lansate la Paris, vehiculul sportiv utilitar(VSU) ix55-ul isi dezvaluie o parte din atuurile ce ii dau farmecul aparte.
Astfel, utilitarul sport cu 7 usi isi va face debutul pe acelasi stand pe care se vor afla modelele i20, i20-blue, Santa Fe hibrid si Genesis.
Ce ar avea modelul ix55 cu care sa poata tina piept pachetelor oferite de restul modelelor si celorlate vehicule adversare?
In primul rand, modelul continua mostenirea lasata de Veracruz, un vehicul care s-a bucurat de mult succes in America de Nord, dar, de aceasta data, acele calitati castigatoare sunt retusate si redefinite pentru a face fata cerintelor si criteriilor pietei europene.
In al doilea rand, nu va dezamagi nici la capitolul performante, avand in vedere ca va fi actionat de un motor performant V6 turbo diesel, de 3.0 litri, ce va dezvolta 240 de CP si va accelera de la 0 la 100 de km/h in doar 10.1 secunde. De asemenea, in ceea ce privesc emisiile si consumul, in ciuda unei forme traditionale de propulsie, modelul reuseste cifre de genul 249 g/km de CO2 si 9,1l/100 km, nefiind foarte departe de performantele modelului hibrid Santa Fe.
Nu in ultimul rand, modelul este extrem de adaptabil, fapt evidentiat de volumul ce poate fi obtinut in momentul in care al doilea si al treilea rand de scaune sunt pliate, oferind 2497 de litri utilizabili.
In final, cu toate ca prezinta semne bune ale unui potential succes, publicul ar putea fi indepartat de lipsa caracteristicilor ecologice ale modelului, o tema exploatata din ce in ce mai mult de Hyundai si de restul producatorilor auto.