Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 01-06-09, 20:30   #166
bogg

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 576
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

Quote:
Originally Posted by slayersland View Post
NU. Bati campii din pacate. 4x4...lol. Daca e 4 x 4 teoretic e buna si de mers la padure, nu? Cei care au condus si Veyron si Enzo si Zonda stiu sa zica cum e cu controlul si cum reactioneaza masina...si atata timp cat numai ei au avut onoarea, numai ei pot sta trzice cum eaba, si au zis-o clar...Veyron nu are controlul unei masini de talia lui Enzo sau Zonda, punct! Iar cu ergonomia si materialele ori se face compromis intr-o directie si nu mai e sport, ori in alta directie si nu mai e confortabila...masina asta nu are nici una nici alta...e un dragster cu tente de "lux", care nu are sens...decat ptr bucuria posesiei, nu cred ca ofera prea multe...si renunt la thread-ul asta. Fiecare cu parerea sa
Eu cred ca vorbesc singur. Unde am zis ca Veyron e mai controlabila decat un Zonda sau un Enzo? Am zis ca e 4x4 si cred ca nu sta rau la acel capitol(control)

Cat despre relatia confort - sportivitate iti dau un singur exemplu sa-ti dai seama:
Bugatti iti ofera posibilitatea echiparii masinii cu scaune confort sau cu scaune sport.
bogg is offline   Reply With Quote
Old 01-06-09, 20:36   #167
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

ideea e alta, zi`mi cate masini exotice cu hai sa nu zicem 1000cp ci +600cp, top speed de hai sa nu zicem 407km/h ci +300km/h si cu o acceleratie de la 0 la 100km/h hai sa nu zicem in 2.5 sec ci +3 sec, si cu toate astea sa poate fi condusa chiar si de o bunicuta care se duce duminica cu ea la biserica fara nici o problema.

asta au reusit cei de la bugatti sa faca.
__________________
00 Alfa Romeo 166 (Sold)
03 Renault Laguna (For sale)
04 Mercedes CLK (Sold)
07 Yamaha Gryzzli 700
09 BMW X6
10 Mercedes E coupe
ESPinoza is offline   Reply With Quote
Old 02-06-09, 12:02   #168
ady_grassu

Stage 2
 
ady_grassu's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 31
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

frumoasa "masina" dak se poate numi masina....pare mai mult avion dekat masina....
ady_grassu is offline   Reply With Quote
Old 04-06-09, 03:40   #169
silviu_gsi

Stage 5
 
silviu_gsi's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 337
Member of:
[CSR]
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

1 motiv pt care veyron nu e o super masina, motoru ala ce e asa mare scofala? pai faceti si voi un calcul raport cmc /cp si sa vedeti ca nu e cine stie ce,la atatea turbine si cilindrii vi se pare chiar asa multa puterea?! mie nu...
__________________
I love my car!!
silviu_gsi is offline   Reply With Quote
Old 04-06-09, 10:11   #170
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

inseamna ca tu nu ai 25 de ani ci..5 ani si esti la varsta in care crezi ca o masina are motor de 2000 cmc si i se pune turbina de la hks si nos de la nx si masina prinde 407.5km/h ..exact ca in nfs !
dolb is offline   Reply With Quote
Old 04-06-09, 15:32   #171
silviu_gsi

Stage 5
 
silviu_gsi's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 337
Member of:
[CSR]
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

asa si cine a zis de nos si motor de 2000 de cmc? ) multumesc pt argument
bafta
silviu_gsi is offline   Reply With Quote
Old 04-06-09, 17:34   #172
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

in cazul in care nu stiai..b.veyron este facut ca sa aiba performantele astea dar sa si poti merge cu ea ca si cum ai merge cu un hatchback , adica pe care o poate conduce orice sofer intreg la cap, iar masina nu pateste nimic ! asta este uimitor la veyron.
dolb is offline   Reply With Quote
Old 05-06-09, 15:16   #173
johhny
Renault Driver


Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of:
[4Tuning International]
[RENAULT]
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

Quote:
Originally Posted by silviu_gsi View Post
1 motiv pt care veyron nu e o super masina, motoru ala ce e asa mare scofala? pai faceti si voi un calcul raport cmc /cp si sa vedeti ca nu e cine stie ce,la atatea turbine si cilindrii vi se pare chiar asa multa puterea?! mie nu...
nu e mare scofala motorul, doar ca nu s-au bagat prea multi sa faca asa ceva..

Si se putea obtine asa ceva si dintr-un motor mult mai mic dar atunci fiabilitatea iesea din calcul, motorul asta a fost gandit sa reziste si in timp, nu doar pentru impresie.
johhny is offline   Reply With Quote
Old 06-06-09, 16:56   #174
slayersland

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 399
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

Un 911 Gemballa cu 800 de cai, care costa muuult mai putin il face de ras pe circuit, e si mai confortabil, interiorul se personalizeaza cu ce materiale si ce confort vrei, garda la sol e reglabila, amortizoarele sunt reglabile, te poti urca si pe bordura, poti merge prin gropi...si e fiabil, cel putin asa zic aia care folosesc masini turbo Gemballa de ani buni de zile, in weekend pe circuit si in rest la plimbare. Si cand te gandesti ce motoras are...si unde e asezat...
slayersland is offline   Reply With Quote
Old 06-06-09, 17:42   #175
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

atunci nu stii ce inseamna exclusivism !
dolb is offline   Reply With Quote
Old 06-06-09, 17:55   #176
slayersland

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 399
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
atunci nu stii ce inseamna exclusivism !
Ba da, de ce spui asta? Eu ce am zis de la inceput? Exclusivismul e singurul motiv de a cumpara masina asta, si poate si faptul ca peste ceva timp o sa coste dublu, din punct de vedere practic si chiar si al designului nu ma impresioneaza prea mult. Oricum, nici 911 Gemballa de 800 de cai nu sunt pe toate drumurile, sunt foarte putine si ele, plus ca se pot personaliza dramatic. Si chiar si ptr un om foarte bogat, sa te distrezi cu un Veyron e cam greu...nu stiu daca face asta vreun posesor, de obicei se duc pe la meeting-uri de-ale lor, beau o ceasca de ceai si se intorc usor acasa, poate o incearca de 2-3 ori in linie dreapta sa vada ce poate, dar nu multi se distreaza la maxim cu asa ceva, avand in vedere pretul si dificultatea la reparatie sau inlocuire, pe cand cei care au Gemballa isi permit sa se distreze, 3-400 mii euro nu sunt cat 1,5 mil euro plus ca daca o faci praf de tot posibil sa nu mai ai alta vreodata, si ai fi si magar sa faci praf o masina de colectie, de care se pot bucura si nepotii (in sensul de privit sau mers cu 100 la ora spre meetingul oamenilor plictisiti).
slayersland is offline   Reply With Quote
Old 16-06-09, 14:07   #177
Cosmin Arsene

Stage 5
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 468
Member of:
[REDACTOR 4TUNING]
Default Test Drive cu Bugatti Veyron Grand Sport 16.4 decapotabil

Test Drive cu Bugatti Veyron Grand Sport 16.4 decapotabil


Bugatti Veyron Grand Sport, versiunea decapotabilă, cântăreşte cu 100 de kg mai mult, se mişcă un pic mai încet în sprintul către 100 de kilometri pe oră şi este în primul rând mai scump decât varianta acoperită. De ce?

Click image for larger version

Name:	112_0906_03z+Bugatti_veyron_grand_sport+front.jpg
Views:	2502
Size:	46.5 KB
ID:	967956 Click image for larger version

Name:	112_0906_06z+Bugatti_veyron_grand_sport+rear.jpg
Views:	2482
Size:	47.5 KB
ID:	967958
Click image for larger version

Name:	112_0906_07z+Bugatti_veyron_grand_sport+rear_open_road.jpg
Views:	2369
Size:	52.1 KB
ID:	967959 Click image for larger version

Name:	112_0906_11z+Bugatti_veyron_grand_sport+driver_side_view.jpg
Views:	2564
Size:	37.4 KB
ID:	967963
Click image for larger version

Name:	112_0906_12z+Bugatti_veyron_grand_sport+front_on_road.jpg
Views:	2444
Size:	43.0 KB
ID:	967964 Click image for larger version

Name:	112_0906_14z+Bugatti_veyron_grand_sport+rear_spoiler_up.jpg
Views:	2453
Size:	60.5 KB
ID:	967966
Click image for larger version

Name:	112_0906_15z+Bugatti_veyron_grand_sport+rim.jpg
Views:	2342
Size:	75.3 KB
ID:	967967 Click image for larger version

Name:	112_0906_21z+Bugatti_veyron_grand_sport+filler_cap.jpg
Views:	2282
Size:	38.8 KB
ID:	967972

Dar odată apăsat butonul de pornire al motorului simţi nişte furnicături în spinare. Urmează apoi un adevărat regal, pentru că apăsarea pedalei de acceleraţie te face să observi cum puterea motorului se simte chiar mai bine decât la un monopost de Formula 1. Plus senzaţia de a rula numai cu cerul de deasupra ta.

Click image for larger version

Name:	112_0906_01z+Bugatti_veyron_grand_sport+front_motion.jpg
Views:	2334
Size:	53.3 KB
ID:	967954 Click image for larger version

Name:	112_0906_05z+Bugatti_veyron_grand_sport+top_down_view.jpg
Views:	2408
Size:	42.7 KB
ID:	967957
Click image for larger version

Name:	112_0906_08z+Bugatti_veyron_grand_sport+engine_view.jpg
Views:	2387
Size:	44.4 KB
ID:	967960 Click image for larger version

Name:	112_0906_09z+Bugatti_veyron_grand_sport+in_cockpit.jpg
Views:	2865
Size:	57.3 KB
ID:	967961
Click image for larger version

Name:	112_0906_10z+Bugatti_veyron_grand_sport+side_view.jpg
Views:	2429
Size:	42.5 KB
ID:	967962


Motorul este un 8,0 litri, 16 cilindri, nu mai puţin de 64 de valve, 987CP capabile de o viteză de 407km/h. De asemenea, maşina ajunge de la 0 la 100 km/h în 2,7 secunde. În cât?


Click image for larger version

Name:	112_0906_16z+Bugatti_veyron_grand_sport+engine_bay.jpg
Views:	2462
Size:	59.3 KB
ID:	967968 Click image for larger version

Name:	112_0906_13z+Bugatti_veyron_grand_sport+top_down_motion.jpg
Views:	2330
Size:	33.0 KB
ID:	967965

Vor fi produse doar 150 astfel de modele Grand Sport, Bugatti estimând că în lumea largă există între 3.000 şi 6.000 de milionari care să-şi poată permite extravaganţa de a avea unul.

Oamenii de la Bugatti sunt de părere că oamenii cărora ei li se adresează spun că ultimul lucru de care ar avea nevoie este o altă maşină pe lângă celelalte 30. Aşa că alegerea este una foarte delicată, acet tip de persoane având de ales între un Grand Sport veritabil, un cal de curse, un elicopter sau un iaht luxos.

Dar pe ce anume plăteşti aproximativ 2 milioane de dolari?

Atunci când te uiţi la maşină ai impresia că e prea mică pentru un asemenea motor, dar pe măsurate vei vedea că este doar puţin mai scurtă decât un sedan.

Click image for larger version

Name:	112_0906_02z+Bugatti_veyron_grand_sport+front_static.jpg
Views:	2453
Size:	84.2 KB
ID:	967955

Cabina de pilotaj pare la prima vedere cam prea simplă. Doar cinci butoane pe care le găseşti pe orice altă maşină, piele, Alcantara, aluminiu şi chiar magneziu. Plus o cameră pentru dat cu spatele şi un sistem audio Puccini.

Click image for larger version

Name:	112_0906_18z+Bugatti_veyron_grand_sport+interior.jpg
Views:	2569
Size:	52.4 KB
ID:	967969
Click image for larger version

Name:	112_0906_20z+Bugatti_veyron_grand_sport+gauges.jpg
Views:	2926
Size:	46.2 KB
ID:	967971 Click image for larger version

Name:	112_0906_22z+Bugatti_veyron_grand_sport+nav.jpg
Views:	2653
Size:	27.5 KB
ID:	967973

Acoperişul retractabil din policarbonat pare mult prea uşor de îndoit pentru o maşină ccare atinge un sfert din viteza sunetului. Dacă te prinde ploia ai o umbrelă dreptunghiulară foarte elegantă pe care o poţi folosi drept acoperiş.

Click image for larger version

Name:	112_0906_19z+Bugatti_veyron_grand_sport+interior_umbrella.jpg
Views:	2893
Size:	51.1 KB
ID:	967970

Maşina în sine nu este construită pentru a fi condusă în oraş iar la drum deschis poţi să experimentezi aceleaşi senzaţii pe care le-ai avea într-o Pagani Zonda sau Lamborghini Murcielago SV.

Interesant este faptul că toate cele 30 de Bugatti Veyron Grand Sport comandate până acum se vor duce tot către acei clienţi care deţin deja un Bugatti. Cel mai probabil aceştia căutau doar o altă scuză să-şi mai cumpere unul.

Câteva date extrem de pasionante despre Bugatti:

Motorul este asamblat de doi tehnicieni în Germania şi scoate pe nări 987CP în toate condiţiile de temperatură şi altidudine şi 1050CP atunci când aceste condiţii sunt perfecte.

Este dotat cu 12 radiatoare folosite pentru a răci motorul tip monstru, prin conductele acestuia circulând 100 de litri de lichid de răcire în afară de combustibil.

Veyron-ul poate ajunge la 407km/h, dar la această viteză va trebui ca după jumătate de oră să te opreşti deoarece rezervorul său de 100 de litri va fi gol.

Pneurile trebuie schimbate odată la fiecare 15.000 de kilometri iar jantele la 50.000km. Costul unei asemenea proceduri se ridică la aproape 73.000 de dolari.

Pentru revizia de 100.000 de kilometri maşina va trebui descompusă în două deoarece există doar cinci locaţii în lume care se încumetă la aşa ceva

Până acum două Bugatti au suferit accidente cu daună totală în marea Britanie iar unul în Japonia. Un altul a avut nenorocul de a fi lovit atunci când camionul care îl transporta către client a fost implicat într-un accident iar altul a fost returnat băncii deoarece clientul nu şi-a mai putut plăti ratele, lovit fiind şi el de criza financiară.

Last edited by Cosmin Arsene; 16-06-09 at 14:46.
Cosmin Arsene is offline   Reply With Quote
Old 16-06-09, 15:01   #178
darkeddy

Stage 4
 
darkeddy's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 274
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

bai...degeaba...ce i frumos e frumos...cat despre partea cu motorul care "nu e nu stiu ce mare scofala" nu am decat sa zic: ce faci cu o supra de 1200 de cai la 3.4 litri dupa ce ai tras o tura pe circuit? te intorci cu ea acasa?....eu cred ca nu...o duci pe platforma si cand ajungi acasa scoti motoru il faci bucati sa vazi care sunt consecintele "cursei" si ce mai trebuie sa schimbi pe ea...acum e normal ca nu prea multa lume intra cu veyron pe circuit, dar asta este o masina cat se poate de "normala" pe care o poti canduce zi de zi, si care nu o ia in stanga si in dreapta cand calci acceleratia usor (a si nu am nimic cu masinile hiper tunate...din contra chiar imi plac)...in fine...bravo lor!..au creat o legenda
__________________
"I don't drive fast, i fly low!"
darkeddy is offline   Reply With Quote
Old 16-06-09, 15:13   #179
Prestige

Stage 4
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 192
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

Eu unu n-as avea ce face cu Beetle-ul asta furios ....Daca tot imi cumpar o super-sportiva o prefer in genul GT3-ului sau chiar (daca tot e posibil sa aberezi cu "visele") Zonda R...(cu nota de subsol ca gt3-ul merge si everyday car) sa pot sa-mi scot "pasiunea" pe circuit unde-i este locul....Pentru uzul de zi cu zi n-as alege nici macar una din cele 2 mai sus mentionate...N-ai nevoie de 1000 de cai sa mergi de la conac pana la "market"....cred ca singura concesiune asi face-o in fata unui porsche 911 sau R35 GTR (si orice sub "linia de performanta" data de ele) daca tot vreau sa ma simt "sportiv" pana si pe drumurile cu limitare de viteza
Palaria jos in fata realizarii tehnice a celor de la VAG dar....ca masina are un mare 5 de la mine....masina de colectionari.... !
Prestige is offline   Reply With Quote
Old 16-06-09, 15:26   #180
Champion

Stage 5
 
Champion's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
Default Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit

Cum am mai zis, dupa mine e cea mai frumoasa masina din lume
Champion is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -