27-05-09, 23:25
|
#151
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,620
Member of: [VW]
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
frate mai intai de toate FARURILE SUNT SUPERBE. Am fost numai ochi si urechi la filmuletz, da stiu e acelasi veyron de "n" ani si desi am vazut o groaza de filmulete cu el inca continua sa ma lase fara cuvinte de fiecare data cand vad un filmuletz nou. Isi merita banii.
|
|
|
28-05-09, 10:15
|
#152
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 399
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
Quote:
Originally Posted by matiz87
foarte superba masina.! si culoarea e super.
|
Si culoarea e foarte super adica, nu?
|
|
|
28-05-09, 10:17
|
#153
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 399
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
Nu as da nici juma de milion daca as avea...as fugi repede la un dealer dupa o masina sportiva (chiar si mai putin superba), nu una de show-off.
|
|
|
28-05-09, 10:45
|
#154
|
Stock
Join Date: May 2009
Posts: 9
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
La pretul asta doar arabii o sa si-o permita.
O adevarata bijuterie dar nici intr-un caz nu pt drumurile noastre!
|
|
|
28-05-09, 11:16
|
#155
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 338
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
Scuuuuuuuump
|
|
|
28-05-09, 20:25
|
#156
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
Quote:
Originally Posted by slayersland
Nu as da nici juma de milion daca as avea...as fugi repede la un dealer dupa o masina sportiva (chiar si mai putin superba), nu una de show-off.
|
Impartasim aceasi parere de data asta. Iar designul, pe mine personal nu ma sparge, mi se pare cam fad, as fi vrut pt banii aia o masina mai spectaculoasa si care sa aiba macar usi LSD cum au cam toate supersportivele.
|
|
|
28-05-09, 20:55
|
#157
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
pacat ca au stricat designul in ciuda performantelor..nu ma incanta deloc aceasta masina
|
|
|
31-05-09, 15:45
|
#158
|
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 86
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
deci cum?
bugatti veyron sport
deci oamenii sunt dusi bas
|
|
|
31-05-09, 20:27
|
#159
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [4Tuning International] [VW]
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Impartasim aceasi parere de data asta. Iar designul, pe mine personal nu ma sparge, mi se pare cam fad, as fi vrut pt banii aia o masina mai spectaculoasa si care sa aiba macar usi LSD cum au cam toate supersportivele.
|
da..sa aiba usi LSD ca toti taranii care isi pun pe masina ( no offence guyz ) ...deja LSD nu mai este spectaculos! De ce au renuntat si LAMBO si Ferrari la LSD? pt ca deja sunt altii..prea multi care au asa ceva si nu mai e nimic exclusivist in asta!
2 la mana ..daca puneau usi LSD ingreunau masina degeaba pt gustul dumitale
|
|
|
31-05-09, 22:46
|
#160
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 576
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
Quote:
Originally Posted by dolb
De ce au renuntat si LAMBO si Ferrari la LSD? pt ca deja sunt altii..
2 la mana ..daca puneau usi LSD ingreunau masina degeaba pt gustul dumitale
|
Una la mana, usile nu se numesc LSD se numesc scissors. LSD este o firma.
Doi la mana. Ferrari nu a avut niciodata usi scissors pe vreun model.
Nu, nici Enzo. Usile de pe Enzo sunt usi butterfly.(cum are SLR McLaren, sau McLaren F1).
Trei la mana. Nu din cauza ingreunarii masinii nu au optat cei de la Bugatti pentru scissors. Pentru ca masina oricum are doua tone si mecanismul nu este mai greu decat unul cu deschidere normala.
Bugatti nu au optat pentru un asemenea artificiu de design prin simplu fapt ca imaginea masinii si segmentul pe care il ataca nu-i permit acest lucru.
Multi nu realizeaza ca Veyron este mai mult o masina de lux.
|
|
|
01-06-09, 01:35
|
#161
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 399
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
Quote:
Originally Posted by bogg
Una la mana, usile nu se numesc LSD se numesc scissors. LSD este o firma.
Doi la mana. Ferrari nu a avut niciodata usi scissors pe vreun model.
Nu, nici Enzo. Usile de pe Enzo sunt usi butterfly.(cum are SLR McLaren, sau McLaren F1).
Trei la mana. Nu din cauza ingreunarii masinii nu au optat cei de la Bugatti pentru scissors. Pentru ca masina oricum are doua tone si mecanismul nu este mai greu decat unul cu deschidere normala.
Bugatti nu au optat pentru un asemenea artificiu de design prin simplu fapt ca imaginea masinii si segmentul pe care il ataca nu-i permit acest lucru.
Multi nu realizeaza ca Veyron este mai mult o masina de lux.
|
Ar fi fost un cliseu strain sa puna altceva decat usi cu deschidere normala pe un Bugatti, nu asta e problema, insa un Pagani Zonda de ex mi se pare mult mai impresionant chiar si cu usi normale. Veyron nu e masina sport, nu e track-car, nu e masina de lux (cum adica de lux? ca e scumpa? confortabila? ce naiba ai vrut sa zici prin asta?). E pur si simplu Bugatii Veyron, daca ai bani iti iei una si te bucuri de posesia ei, si cam atata. Nu iti poate oferi senzatiile de pe o masina super-sport adevarata pe circuit, nici pe strada, nu simti controlul suprem ca in cazul unui Enzo sau Zonda, nu simti confortul dintr-un Bentley. Eu cred ca e o masina de colectie, de putrezit in garaj, si atata tot. Si chiar au calculat ei sa nu se topeasca cauciucurile? Mai sa fie! Si daca nu se topeau ce faceau? Puneau rezervor de 300 de litri? ca sa aiba autonomie cat alte masini? E chiar ridicola afirmatia...stiti, nu am pus un rezervor de 2-3 ori mai mare decat e normal ca sa nu se topeasca cauciucurile. Si eu credeam ca nu au pus din cauza ca nu aveau unde...ce naiv sunt. Mi se pare o masina grosolana, care nu ofera nimic inafara de exclusivitate, iar designul nu e facut din pasiune sau inspiratie...arata ca o gogosica.
|
|
|
01-06-09, 11:58
|
#162
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 576
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
Quote:
Originally Posted by slayersland
iti poate oferi senzatiile de pe o masina super-sport adevarata pe circuit, nici pe strada, nu simti controlul suprem ca in cazul unui Enzo sau Zonda.
|
De unde stii ca nu iti poate oferiii senzatii super-sport? Uite de ex Veyron e mai rapida de la 0 la 100km/h decat Enzo si Zonda + ca are 2 tone.. Ai prins vreodata suta in 2.5? ... NU.
Apoi, ma bucur ca ai reazlizat ca Veyron nu e track-car ca sa ajung la urmatoarea idee:
Quote:
Originally Posted by slayersland
nu e masina de lux (cum adica de lux? ca e scumpa? confortabila? ce naiba ai vrut sa zici prin asta?).
|
Lux nu inseamna neaparat confort sau pret ridicat. E felul in care sunt construite, gandite, etc...
Si ajungem la urmatoarea idee:
Quote:
Originally Posted by slayersland
Si chiar au calculat ei sa nu se topeasca cauciucurile? bla bla bla
|
Da. Dupa cum ziceam masina e mai mult decat un track car sau mai stiu eu in ce segment o catalogheaza majoritatea
Masina a fost contruita sa impinga granitele ingineriei la un alt nivel. E foarte bine gandita si exclusivitatea acesteia consta in modul in care e construita. Dar majoritatea nu vad dincolo de viteza maxima, sau ca nu merge pe circuit.
|
|
|
01-06-09, 16:45
|
#163
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 399
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
Quote:
Originally Posted by bogg
De unde stii ca nu iti poate oferiii senzatii super-sport? Uite de ex Veyron e mai rapida de la 0 la 100km/h decat Enzo si Zonda + ca are 2 tone.. Ai prins vreodata suta in 2.5? ... NU.
Apoi, ma bucur ca ai reazlizat ca Veyron nu e track-car ca sa ajung la urmatoarea idee:
Lux nu inseamna neaparat confort sau pret ridicat. E felul in care sunt construite, gandite, etc...
Si ajungem la urmatoarea idee:
Da. Dupa cum ziceam masina e mai mult decat un track car sau mai stiu eu in ce segment o catalogheaza majoritatea
Masina a fost contruita sa impinga granitele ingineriei la un alt nivel. E foarte bine gandita si exclusivitatea acesteia consta in modul in care e construita. Dar majoritatea nu vad dincolo de viteza maxima, sau ca nu merge pe circuit.
|
Suni ca o reclama vaga si nu specifici ce anume inseamna "lux", iar super-sport nu inseamna dragster! Inseamna control in primul rand, ca asa poti pune o racheta (care se consuma si mai repede decat benzina la Veyron) la un trabant si te duci in linie dreapta si te simti bine, ca in parcul de distractii, sau te duci direct si te dai in Disneyland in ceva pe baza de acceleratie, si scutesti 1 milion jumate de euro, dolari, sau cat costa asta...
|
|
|
01-06-09, 19:57
|
#164
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 576
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
Quote:
Originally Posted by slayersland
super-sport nu inseamna dragster! Inseamna control in primul rand, ca asa poti pune o racheta (care se consuma si mai repede decat benzina la Veyron) la un trabant si te duci in linie dreapta si te simti bine, ca in parcul de distractii, sau te duci direct si te dai in Disneyland in ceva pe baza de acceleratie, si scutesti 1 milion jumate de euro, dolari, sau cat costa asta...
|
Depinde ce intelegi tu prin super-sport, super-duper sau superman.
O masina super-sport are acceleratii naucitoare cat si control.
Iar Veyron gratie sistemului 4x4 cred ca nu stau rau nici la acest capitol(control)
Quote:
Originally Posted by slayersland
nu specifici ce anume inseamna lux...
|
Quote:
Originally Posted by bogg
Masina a fost contruita sa impinga granitele ingineriei la un alt nivel. E foarte bine gandita si LUXUL acesteia consta in modul in care e construita. Dar majoritatea nu vad dincolo de viteza maxima, sau ca nu merge pe circuit.
|
Si da, este si o masina luxoasa.(de la materiale pana la ergonomie)
Cred ca cel mai bun termen pentru un Veyron ar fii Super Luxury-Car.
Acum am specificat Tibi draga?
|
|
|
01-06-09, 20:07
|
#165
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 399
|
Re: Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Roadster dezvaluit
Quote:
Originally Posted by bogg
Depinde ce intelegi tu prin super-sport, super-duper sau superman.
O masina super-sport are acceleratii naucitoare cat si control.
Iar Veyron gratie sistemului 4x4 cred ca nu stau rau nici la acest capitol(control)
Si da, este si o masina luxoasa.(de la materiale pana la ergonomie)
Cred ca cel mai bun termen pentru un Veyron ar fii Super Luxury-Car.
Acum am specificat Tibi draga?
|
NU. Bati campii din pacate. 4x4...lol. Daca e 4 x 4 teoretic e buna si de mers la padure, nu? Cei care au condus si Veyron si Enzo si Zonda stiu sa zica cum e cu controlul si cum reactioneaza masina...si atata timp cat numai ei au avut onoarea, numai ei pot zice cum sta treaba, si au zis-o clar...Veyron nu are controlul unei masini de talia lui Enzo sau Zonda, punct! Iar cu ergonomia si materialele ori se face compromis intr-o directie si nu mai e sport, ori in alta directie si nu mai e confortabila...masina asta nu are nici una nici alta...e un dragster cu tente de "lux", care nu are sens...decat ptr bucuria posesiei, nu cred ca ofera prea multe...si renunt la thread-ul asta. Fiecare cu parerea sa
|
|
|
|
|