Quote:
Originally Posted by frectzie
|
e atat de divin incat au fix aceeasi platforma tehnica, si avand doar 5 cm in plus la latime si tot 5 la lungime.
singura diferenta notabila este suspensia ajustabila, iar interiorul identic cu cel de gti.
pacat de potentialul de imagine enorm pe care il au, se pare ca imaginatia designerilor de la vw s-a terminat la exterior, care arata foarte agresiv, iti da senzatia de alergare agresiva si cand e oprit.
interiorul insa... in spate se sta comod, daca ai nervii tari si nu esti claustrofob, iar in fata ai o senzatie clara de deja-vu...
un comentariu al administratorilor vwvortex citit mai devreme mi-a confirmat parerea:
Quote:
Originally Posted by vwvortex
While we think the new Scirocco looks better than the IROC concept, it still isn't what a proper Scirocco should look like. Volkswagen had a beautiful opportunity to build a great looking coupe that would be unique in the lineup and instead has built a hotter GTI. As much as we like the way this thing looks on its own, we're disappointed the "new" Scirocco didn't turn out like it could have.
|
sa spunem ca designul interior e o chestiune subiectiva, si ca faptul ca nu au fost in stare sa conceapa ceva mai agresiv, si mai pentru sofer, mai super sportiv decat un golf, fie el si gti, e doar o scapare.
insa citim motorizarile pe care le va primi: The three TSIs (gasoline direct-injection) output 90 kW / 122 PS, 118 kW / 160 PS and 147 kW / 200 PS. The Scirocco’s common rail engine (TDI) develops a power of 103 kW / 140 PS.
140 de cai diesel, 122 de cai benzina, si un varf de gama de 200 de cai?
atat au fost in stare sa produca pentru, atentie, legenda scirocco, si nu un polo happy?
e incredibil...
simplul fapt ca a fost denumit scirocco, si nu corrado imi spune ca totul e pentru glamour, si nimic pentru performante. ok, corrado n-a fost un succes al vanzarilor, inteleg politica de marketing, dar puteau sa nu il umileasca cu motoarele astea, daca voiau ca legenda sa continue....
sa tragem speranta ca putem opta pentru un pachet sport suplimentar.
ok, caut, si gasesc, dar ma bucur doar putin timp, si explic imediat de ce.
aveti lista detaliilor tehnice suplimentare pentru pachetul SPORT (!) :
plafonul negru titan, tapiţeria exclusivistă din material textil „Catch Up”/ Alcantara, suflantele de culoare negru lucios şi cusăturile colorate la nivelul volanului, al schimbătorului de viteză şi al frânei de mână. Jantele din aliaj uşor de 17 ţoli „Donington” cu pneuri cu o lăţime de 235 mm, pedalele din aluminiu, covoraşele cu cusături colorate şi hayonul şi geamurile laterale fumurii completează perfect pachetul sport.
mda...sunt convins ca plafonul negru si covorasele cu cusaturi colorate o sa ma ajute sa obtin niste performante exceptionale...
din nou, concluzia: doar glamour, nimic sport..
pacat de nume...
ajungem la partea cu preturile, pe site-ul oficial in Germania scrie asa:
1.4 TSI | 118 kW | 6-Gang | 6,6 l/100km | 154 g/km | 23.300,00 € |
|
|
|
|
|
| 2.0 TSI | 147 kW | 6-Gang | 7,6 l/100km | 179 g/km | 25.550,00 € |
|
|
|
|
|
| 2.0 TSI | 147 kW | 6-Gang-DSG | 7,6 l/100km | 179 g/km | 27.400,00 € |
|
cel mai ieftin 23.300,iar cel mai scump (asta asa, ca picanterie, desigur): Gesamtpreis40.503,00 €, atat am fost in stare sa urc pretul, incluzand toate optiunile posibile pe lista, si alegand doar cele mai scumpe din optiunile care seeliminau reciproc (asta aviz taranusilor care isi tot prezinta masinile drept full-extra: asa ceva nu exista, o masina nu poate fi full din simplul motiv ca pentru a avea unele optiuni trebuiesc eliminate altele, si ceea ce poti optine e doar o configuratie relativa, nu una absolut compleata. ce sa-i faci, asta-i tara, astia-s oamenii, dar divagam)
daca nu ma insel, adaugam tva la sumele astea, si obtinem o masina... care concureaza la pret a4 nou, de exemplu.
aici nu e nimic de obiectat, din punctul meu de vedere, pentru ca scirocco nu e o masina populara, chiar daca e un vw.(in imagini e masina rezultata in urma configurarii)
astept completari si comentarii, desigur