Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 22-01-08, 21:08   #121
the_fury

Stage 3
 
the_fury's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 153
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by sKyNeT View Post
de unde stii ca nu avea centura pusa? eu vad airbagul de la sofer sarit. iar la faza cu teribilismul...voi trebuie sa spuneti cuvantul acesta la fiecare accident pe care il vedeti ? prea mult protv....
din cate stiu eu si am mai vazut pe un topic, air-bag-ul sare si fara centura pusa, iar masina nu a fost atat de contorsionata incat sa moara si cu centura (parerea mea), de aici am tras concluzia si am zis ca e si teribilist...
the_fury is offline   Reply With Quote
Old 22-01-08, 21:13   #122
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by the_fury View Post
din cate stiu eu si am mai vazut pe un topic, air-bag-ul sare si fara centura pusa, iar masina nu a fost atat de contorsionata incat sa moara si cu centura (parerea mea), de aici am tras concluzia si am zis ca e si teribilist...
Acuma zau...who give a f**k...masina trebue cumparat si refacut, asta fecem noi...TypeR din 2-3 jumatati de masini, si altele la fel...fara risc si merita daca este facut cum trebue...pe mine nu ma intereseaza daca gasesc 1-2 degete inca in masina pana ce pot reface ca nou.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 22-01-08, 23:12   #123
sKyNeT

Stage 5
 
sKyNeT's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of:
[Honda]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by the_fury View Post
din cate stiu eu si am mai vazut pe un topic, air-bag-ul sare si fara centura pusa, iar masina nu a fost atat de contorsionata incat sa moara si cu centura (parerea mea), de aici am tras concluzia si am zis ca e si teribilist...
)))) n-a murit nimeni. La primul R.I.P s-a referit la masina, adica prima distrusa. nu? Si din cate stiu eu airbagul nu sare decat cu centura pusa ca altfel exista riscul de a-ti rupe gatul.
__________________
https://i9.photobucket.com/albums/a79/wonderwes/vtec_yo.jpg
sKyNeT is offline   Reply With Quote
Old 22-01-08, 23:33   #124
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by sKyNeT View Post
)))) n-a murit nimeni. La primul R.I.P s-a referit la masina, adica prima distrusa. nu? Si din cate stiu eu airbagul nu sare decat cu centura pusa ca altfel exista riscul de a-ti rupe gatul.
evident ca la masia refeream...pe mine nu ma intereseaza daca moare cineva pana ce nu imi e ruda (inmormantarea costa ) oricum suntem prea multi...
dar sklyine e in numa mult mai mic
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 23-01-08, 14:15   #125
the_fury

Stage 3
 
the_fury's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 153
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by sKyNeT View Post
)))) n-a murit nimeni. La primul R.I.P s-a referit la masina, adica prima distrusa. nu? Si din cate stiu eu airbagul nu sare decat cu centura pusa ca altfel exista riscul de a-ti rupe gatul.
my bad, sorry

P.S.: cu centura si air-bag-ul e si asa si asa din cate am inteles...
the_fury is offline   Reply With Quote
Old 24-01-08, 06:28   #126
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by Hexer View Post
... ...
Dai seama ca stiu ce trebue si cam cat costa, am facut o comparatie de pret, ca multora 2000$ este extrem de mult.
Vems e bun si pentru AWD, este pus la 3 masini de rally cross si la 2 audi quatro facute pentru drag, toate peste 600 de cai.
Lucreaza si cu ALS, boost control, diff electronic (din cat am inteles...) si seteaza tot ce apartine de motor, inclusic knock senzor, WBO2 si cele generale.
Acuma invat programarea si instalarea acesteia pentru aspirat si turbo...sa vedem la ce ajungem, parerea mea ca e cea mai buna calitate/pret v.3.3 (400 de euro + cabluri + ecran(optional)) Sper ca putem face un soft si pentru PDA...incat sa pot programa vems-ul de pe pda si sa vad datele afisate pe ecranul acesteia. Asta ar fi bun din mai multe, este mia mic decat un laptop, are ecran relativ mare, pot sa am afisare continua si cel mai important ca pot sa salvez diferite programe pentru diferite situatii...

Ps. Majoritatea pistoanelor si bielelor costa 2-300 $/buc pentru cine e interesat.
Vems este varianta cheap ! si nu sunt bune iar prin el nu se poate seta mare lucru doar vedea ce si cum ! incearca HYDRA este varianta cea mai buna daca nu ai bani de Motec , suporta pana la turbine R-37 (sau echivalent Garrett este r-37) Vems nu stie nimic cand urci in performatanta peste 1000bhp dar pentru romania unde stiker si tzava tuningu e la moda merge , bafta la invatzat si vandut .

p.s. daca-l cumpara vemsu de la tine dale cadou un cd-player domotec si un cd cu gutza bonus
draculas is offline   Reply With Quote
Old 24-01-08, 10:27   #127
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Nissan GT-R

Quote:
Originally Posted by draculas View Post
Vems este varianta cheap ! si nu sunt bune iar prin el nu se poate seta mare lucru doar vedea ce si cum ! incearca HYDRA este varianta cea mai buna daca nu ai bani de Motec , suporta pana la turbine R-37 (sau echivalent Garrett este r-37) Vems nu stie nimic cand urci in performatanta peste 1000bhp dar pentru romania unde stiker si tzava tuningu e la moda merge , bafta la invatzat si vandut .

p.s. daca-l cumpara vemsu de la tine dale cadou un cd-player domotec si un cd cu gutza bonus
Este o solutie ieftina si fatisfacatoare, are cateva probleme (nu poate sa folosesca 100% knocksenzor-ul) dar in mare parte este ok. La foarte multe masini incep sa o folosesca, inca este sub cercetare, deci te asculta problemele si incerc sa faca in asa fel cum sa fie bine. Am vazut VEMS la BMW cu GT4088R, peste 800 cai, la cateva cu peste 1000, masini de competitie, unde trebue sa fie mult mai bun un ecu decat la una pentru strada.
Evident, sunt alte systeme mai buni decat asta, dar arata una care nu e de 2-3 ori mai scump si stie cat asta...

Iata un exemplu bun, peste 1000 de cai.
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewto...highlight=vems

Last edited by Hexer; 24-01-08 at 10:30.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 31-01-08, 21:04   #128
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R

incredibil..

"George, a salesman from a dealership in Carson, California stated, “I spoke with finance and they said, ‘ it’ll be $50,000 over sticker.’” Take note, he was pretty nonchalant when he told us that the mark-up would be roughly the price of one 350Z and a Sentra combined. That wasn’t the highest mark-up we found; another dealership told us that it’ll be first come, first serve and that they won’t accept deposits, but that consumers should expect to pay “$35,000 to 60,000 over sticker.” Let’s see, $69,000 plus $60,000.."
__________________
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -