Quote:
Originally Posted by Hexer
Un motec e 2000$...nu e asa de mult...cand un set de pistoane si biele costa la fel...
Dar puteti pine si VEMS, stie la fel de mult si costa 500$.
Eu nu la turbo, ci la un aspirat pun sand alone...(vems)
|
tu se pare ca visezi la motec cu 2000$ cel mai ieftin care l-am gasit a fost 5340+shipping de la producator iar pistoane si biele performante sunt de pe la 2000$ cosworth iar daca faci upgrade la turbo ai nevoie de un ECU bun la care sa-i poti seta totul ! eu la evo nu puteam prinde tractiune decat intr-a 3 a si asta la AWD fara motec so daca vrei sa modifici o masina te gandesti la toate aspectele nu doar la pistoane !
ar fi cam asa :
aprinderea
pistoane
biele
cuzineti
galerii admisie/evacuare
chiuloasa modificata
sistemul de transport al combustibilului , pompa de benzina , rampa, injectoare, regulator de presiune
ecu
ambreiaj de preferat un tri carbon
planetare
cutie de transfer in cazul awd
limited slip diferential rwd
frane , discuri marite etriere marite lichid de frana cu coeficient de fierbere ridicat
sincroane in cutia de viteze
turbina in cazul motoarelor care au
high flow air intake
in cazul motoarelor turbo un intercooler mai mare
volanta de aluminiu
dupa care se ajunge la caroserie
usi capota motor capota portbagaj din fibra de carbon
plafon din fibra de carbon
roll cage
centuri de protectie la scaunele din fata in 5 puncte (takata)
daca am omis ceva imi cer scuze am enumerat cam ce am facut eu la masina si costurile au fost undeva la 53.000$