@andrei.badea: "Cati dintre cei care si-au luat veyron, vor merge cu ea cu 400 kmh?"
-cati dintre cei cu lamborghini murcielago merg cu 330 km/h ? sau cati dintre cei cu enzo merg cu 360 km/h ? Sunt de acord cu tine, ff putini. Viteza maxima impresioneaza doar ca un simplu numar pe o bucata de hartie, atat. Prea putini stiu ce inseamna sa sofezi cu viteza aia. Oricum...se stie...masina e ca un phallus, cu cat e mai scumpa, mai rapida si mai "stralucitoare" si mai extravaganta, cu atat mai bine. Noi, neavand bani de asa ceva, incercam sa vedem partea "practica", care la astfel de masini NU EXISTA !. La cei putrezi de bogati nici nu se mai pune problema astfel, ca doar ei nu se duc la cumparaturi cu veyronu'
@amphetamine:"...si mai aratoase"
- n-as baga mana in foc, ca un mclaren ar fi desemnat mai aratos. Cel putin dupa parerea mea, nu este. Cat despre un carrera gt...daca il vezi din fata si nu stii despre ce e vba, poti sa zici ca e si porsche boxter.
Cert e ca sunt destui snobi care sa cumpere asa ceva, altfel nu se risca sa se fabrice. Si inca mai citesc povestea asta cu "vai...VAG pierde nush cate milioane la fabricarea unui model veyron"...pff...dar sa mor daca eu cred asa ceva
. Poate asta era conform unui calcul...cine stie cum, la inceputuri. Sunt sigur ca acum lucrurile stau altfel. Adica ei pierd pe vanzari cu golf V....si credeti ca sunt prosti sa piarda si pe alte parti ? Da, am inteles si eu ca fac asta doar ca sa isi demonstreze "capacitatea de hi-tech" dar ..pana cand ?? Bata la ochi, ba demonstram puterea noastra de inginerie cu nush cate sute de modele de veyron...hai mai facem si-un cabrio. Pe bune, nu cred ca VAG pierde la afacerea asta. Poate fi totul un joc de marketing sa zica omu' "mama ce exclusivista e masina asta !" pff..my as*!