14-06-10, 12:45
|
#16
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Ce cutie de viteze o sa foloseasca? Din cate stiu inlocuiesc SMG-ul cu ceva dual clutch, dar nu stiu sigur.
Sincer sa fiu, suna mai interesant V10-le. Mie motorul ala intotdeauna mi s-a parut o opera de arta: 507cp la 7700rpm... Plus ca avea un sunet extraordinar.
Dar asta e, si biturbo suna bine (desi mie imi plac aspiratele). Va fi un monstru, cuplul va fi enorm, dar nu cred ca va mai avea acelasi farmec ca si V10-le...
|
|
|
14-06-10, 12:57
|
#17
|
Virtual Tuner
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of: [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Tu macar ai citit ce am scris ? Din punct de vedere al design-ului M Paket si M sunt destul de asemanatoare, nu identice dar diferentele nu sunt asa mari. Oricum, da-i inainte cu aprecierile la capitolul design la M, sigur inginerii asta au vrut, trebuia sa puna un 2000 cmc 122CP dar design de M, erati toti fericiti.
|
repet...daca tu nu distingi un MPack de ///M te rog sa te abtii...pana acum toata lumea aprecia orice alta masina in detrimentul BMW cand era vorba de design, acum, dupa cum zice si sloganul noii serie 5, "Dinamismul in cea mai frumoasa forma", dinamismul ala se traduce prin ceva... toata lumea stie ca motoarele ///M sunt extraordinar de performante, dar acum vin cu un invelis pe masura...
ca sa revenim la Mpack si ///M, probabil cele mai asemanatoare dintre modele ar fi E36 Mpack si E36 M3, dar pana si acolo ai nevoie de un ochi antrenat si pasiune cat incape sa`ti dai seama de diferente, ciudat...la fel faci si cu A4 1.9 TDI S-line si Rs4 ?
|
|
|
14-06-10, 12:59
|
#18
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Quote:
Originally Posted by HoricutzWSR
repet...daca tu nu distingi un MPack de ///M te rog sa te abtii...pana acum toata lumea aprecia orice alta masina in detrimentul BMW cand era vorba de design, acum, dupa cum zice si sloganul noii serie 5, "Dinamismul in cea mai frumoasa forma", dinamismul ala se traduce prin ceva... toata lumea stie ca motoarele ///M sunt extraordinar de performante, dar acum vin cu un invelis pe masura...
ca sa revenim la Mpack si ///M, probabil cele mai asemanatoare dintre modele ar fi E36 Mpack si E36 M3, dar pana si acolo ai nevoie de un ochi antrenat si pasiune cat incape sa`ti dai seama de diferente, ciudat...la fel faci si cu A4 1.9 TDI S-line si Rs4 ?
|
Tu nu stii sa citesti sau ai probleme la "intelegerea textului" ? Nu de alta dar chiar nu imi dau seama cum ai dedus ca nu fac eu diferenta intre S Line si RS sau M Paket si M...care parte din diferentele sunt mici nu ai inteles-o ? Sau niste jante cu 1 inch mai mari, evacuari mai groase/mai multe si niste spoilere usor redesenate sunt niste diferente URIASE ? In proportie de 95%+++ design-ul este ACELASI.
|
|
|
14-06-10, 13:22
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,013
Member of: [Colectionar Machete] [Hyundai]
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Ce forum de pasionati...este vorba de BMW M5 si voi toti ati postat ca e frumos, superb, minunat, senzational, etc. Pentru asta exista 520d M Paket...M5 cred ca are alt target nu neaparat look-ul.
|
Avand in vedere ca inca nu se stiu toate detaliile exacte, nu a aparut si/deci nu exista teste de niciun fel, cam ce ar trebuii sa spunem dupa parerea ta?
__________________
|
|
|
14-06-10, 13:25
|
#20
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Nimic, spamul/postarile gratuite chiar nu ajuta la nimic pe forum, doar ocupa baza de date aiurea. De pe un forum trebuie sa mai inveti cate ceva sau sa inveti pe altii cate ceva, cat de util crezi ca este pentru X sa citeasca posturile de genul "super, wow, laser, cea mai tare, rullz" ?
|
|
|
14-06-10, 13:56
|
#21
|
Virtual Tuner
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 2,851
Member of: [Design Team] [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
REPET!!! exista MICI diferente doar in opinia ta de NECUNOSCATOR, io aici ma opresc
Last edited by HoricutzWSR; 14-06-10 at 14:00.
|
|
|
14-06-10, 18:19
|
#22
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Nu toti sunt cunoscatori ca tine . Bine, nu sunt diferente mici, sunt COLOSALE, adica niste jante, spoiler usor diferit si pac pac, alta masina. Tu vezi bine sau ai si aici probleme ?
Ia de aici, Seria 5 si M5...WOW, aproape nici nu iti dai seama ca a doua este varianta sport la prima, de abia iti dai seama ca au vreo legatura, diferente colosale, jante un pic mai mari, niste gauri pe lateral si inca o evacuare in spate...ah si bara fata parca o idee altfel...
|
|
|
14-06-10, 18:47
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of: [DACIA]
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Nu toti sunt cunoscatori ca tine . Bine, nu sunt diferente mici, sunt COLOSALE, adica niste jante, spoiler usor diferit si pac pac, alta masina. Tu vezi bine sau ai si aici probleme ?
Ia de aici, Seria 5 si M5...WOW, aproape nici nu iti dai seama ca a doua este varianta sport la prima, de abia iti dai seama ca au vreo legatura, diferente colosale, jante un pic mai mari, niste gauri pe lateral si inca o evacuare in spate...ah si bara fata parca o idee altfel...
|
Ideea e ca orice pasionat de masini isi cam da seama ce e un 320D pachet M si un M3.
|
|
|
14-06-10, 19:34
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Quote:
Originally Posted by StreetStyle22
Ideea e ca orice pasionat de masini isi cam da seama ce e un 320D pachet M si un M3.
|
este adevarat, diferenta este destul de vizibila la seria 3, insa daca vine vorba de E60 (probabil si E63) asemanarile sunt foarte mari.
|
|
|
14-06-10, 23:14
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,173
Member of: [Moderators]
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Quote:
Originally Posted by boy_wonder
este adevarat, diferenta este destul de vizibila la seria 3, insa daca vine vorba de E60 (probabil si E63) asemanarile sunt foarte mari.
|
La fel si la A4 cu pachet S-Line , C Class cu kit AMG , etc , etc...
Hai sa nu mai cutam nod in papura , suntem pe un forum de pasionati auto/tuning.Pentru noi trebuie sa conteze acele diferente ( fie ele ori mici ori mari ) , nu pentru diversi indivizi care se dau mari zmei cand vine vorba de cultura lor automobilistica egala cu zero.
ON-TOPIC : Ca design e superb M5-ul , noul kit exterior ii adauga o nota de agresivitate.Astept cu interes sa vad progresul legat de performante intre el si M5 E60.
__________________
Last edited by Oxide; 14-06-10 at 23:16.
|
|
|
14-06-10, 23:36
|
#26
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 391
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [FORD] [CHEVROLET]
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Ce bijuterie...
|
|
|
15-06-10, 10:24
|
#27
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Ma bufneste rasul, doua pagini de certuri in materie de design cand sunt doar niste photoshop-uri
CHIAR CONTEAZA ATAT DE MULT ASPECTUL-ul la M5, un sedan de clasa medie ? Sincer nu prea cred, oricum urat nu este, dar nici nu exceleaza la capitolul asta. Pentru majoritatea cumparatorilor caracateristicile principale care i-au dat castig de cauza au fost sasiul, distributie mase 50:50, sunet, motorul + plaja de turatie, feeling, performante etc. Eu sper, si ma gandesc ca nu vor gresi ca si viitorul model sa se bazeze pe astfel de puncte forte.
__________________
|
|
|
15-06-10, 18:44
|
#28
|
Fiat Driver
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 140
Member of: [Fiat]
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
cat de frumos arata!! :X dar as prefera tot un motor N/A
|
|
|
20-06-10, 21:26
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Quote:
Originally Posted by wlady
M5, here I come ! E absolut superba masina asta, geniala... BMW... pfff... you got me.
|
te rog sa ma scuzi, dar nu e cam pripit sa cataloghezi o masina drept "geniala" doar dupa aspectul exterior/interior ? ceea ce observ eu e ca noul M5, pe langa faptul ca e construit pe platforma unei limuzine de lux (seria 7, care mai nou e folosita si pentru seria 5), fiind astfel mai mare si mai greoi decat modelul anterior (cu cel putin 100 de kile), nu mai are un motor M adevarat, adica dezvoltat de la zero de divizia M, ci doar un motor de 550/750i tunat...prin urmare, probabil se va conduce mai degraba ca o limuzina de lux foarte puternica (deja tendintele sunt clare avand in vedere ca seria 5-ul actual e criticat tocmai din acest motiv), si nu ca o masina sport adevarata.
Last edited by C63 AMG; 20-06-10 at 21:50.
|
|
|
20-06-10, 21:40
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Oficial: Noul BMW M5 vine cu un V8 Twin Turbo sub capota!
Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb
Ma bufneste rasul, doua pagini de certuri in materie de design cand sunt doar niste photoshop-uri
CHIAR CONTEAZA ATAT DE MULT ASPECTUL-ul la M5, un sedan de clasa medie ? Sincer nu prea cred, oricum urat nu este, dar nici nu exceleaza la capitolul asta. Pentru majoritatea cumparatorilor caracateristicile principale care i-au dat castig de cauza au fost sasiul, distributie mase 50:50, sunet, motorul + plaja de turatie, feeling, performante etc. Eu sper, si ma gandesc ca nu vor gresi ca si viitorul model sa se bazeze pe astfel de puncte forte.
|
Acum ti-am citit commentul, si ai perfecta dreptate ! M5-ul anterior era URAT CU SPUME si totusi lumea il cumpara din pricina calitatilor amintite de tine. Modelul nou va fi cu siguranta mai atractiv dpdv al designului (atat interior cat si exterior), dar nu stiu daca asta e un motiv pentru a fi ridicat in slavi, cata vreme sasiul, motorul, directia, sunetul, etc sunt net inferioare. Sper totusi sa ma insel, desi nu prea vad cum, pentru ca datele sunt cat se poate clare..
|
|
|
|
|