Acesta este Peugeot 408, un model care numeric pare a fi descendentul lui Peugeot 407, dar de fapt aparţine unei clase cu o cifră mai jos.
Modelul este de fapt urmaşul lui Peugeot 307 sedan, comercializat īn ţările emergente, iar succesorul de drept al lui 407 se va numi 508.
Teoretic, acest model este un Peugeot 308 cu portbagaj, dar chiar de la prima vedere ne putem da seama că nu este doar atāt, ci este un model nou cu un design deloc controversat. Dacă ne referim la modelele Peugeot notchback invariabil īn minte ne apare controversatul Peugeot 206 Sedan, ei bine cu 408 nu este cazul să strāmbăm din nas. După cum se poate observa designul este unitar, chiar foarte cuminte pentru un Peugeot, mai ales că a dispărut gura uriaşă īnlocuită de o priză mai discretă şi spatele este chiar conservator, amintind de Peugeot 406 Coupe.
Ca dimensiuni acest model nu este deloc mic, măsurānd 4,68 metri īn lungime, 1,81 metri lăţime şi 1,52 īnălţime, iar ampatamentul este de 2,71 metri. Portbagajul este foarte generos avānd 562 litri, fiind din toate punctele de vedere mai spaţios decāt 307 Sedan.
Apartenenţa la Peugeot 308 este evidentă īn interior, habitaclul fiind identic cu cel al hatchback-ului. Pe lista de dotări apar sisteme ca: 6 airbaguri, climatizare auto bi-zonă, ABS, ESP, cruise control, sistem Isofix, jante de aliaj pe 17 inch.
Gama de motorizări este deocamdată destul de austeră, anunţāndu-se doar două motoare 1.6 pe benzină de 106 CP şi 2.0 tot benzină de 147 CP. Acest model este īn principal adresat chinezilor şi Americii Latine, fiind produs īn Argentina, dar cum am avut parte şi de Peugeot 206 Sedan, sau de alte versiuni sedan concurente care īn Vest nu au ajuns, este foarte posibil ca modelul să ajungă şi īn Romānia.