Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 17-01-10, 15:11   #16
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Cat despre interior, nu mi se pare deloc mic. Cred ca nu iti poti da seama de asta pana nu te urci in ea. Conform articolului, masina e chiar mai mare decat modelul pe care il inlocuieste deci spatiul interior nu are cum sa fie mai mic. Eu spun sa asteptam sa o vedem pe strazi inainte sa zicem ca ne place sau nu design-ul. Despre spatiu si restul chestiilor putem astepta un review sa vedem cum sta cu Seria 7 si S Klasse .
nu conteaza doar ampatamentul conteaza distanta dintre spatarul scaunului fata si spatarul banchetei spate ,locul la nivelul umerilor si a capului,lungimea sezutului banchetei, inclinatia banchetei .degeaba ai ampatament mare daca nu stii sa creezi spatiu sau senzatia de spatiu acolo unde este rege Sklasse.
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 15:12   #17
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

Bineinteles dar m-as mira sa fi marit masina fara sa fructifice spatiul ala. A8 statea bine la capitolul spatiu interior, A8L si mai bine. Chiar am o retinere sa cred ca au dat-o in bara la modelul asta.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 15:12   #18
Xtremer

Stage 2
 
Xtremer's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 68
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

Pacat...tot vechiul model era mai frumos. Si totusi...D2 mi se pare cel mai elegant, parerea mea. Farurile au ceva ce nu-mi place.
Xtremer is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 15:19   #19
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Bineinteles dar m-as mira sa fi marit masina fara sa fructifice spatiul ala. A8 statea bine la capitolul spatiu interior, A8L si mai bine. Chiar am o retinere sa cred ca au dat-o in bara la modelul asta.
Habitaclul noului Audi A8 prezinta varful de lance al design-ului oferit de producatorul din Ingolstadt si ofera numeroase artificii tehnologice clientilor Audi. Rivalii lui A8 ofera si ei un design specific clasei de lux si numeroase elemente hi-tech la interior, astfel ca, pentru a putea cuantifica si pune intr-un clasament interioarele, ne vom catre spatiul oferit pasagerilor si bagajelor acestora. In lipsa unei versiuni cu ampatament marit a lui Audi A8, vom compara doar versiunile echivalente ale rivalilor sai. Astfel, Audi A8 are un ampatament de 2.992 milimetri, in timp ce BMW Seria 7 se afla pe primul loc prin cei 3.076 mm. Mercedes-Benz S-Klasse vine pe locul al doilea, cu 3.035 milimetri. Lexus LS are cel mai mic ampatament din segment, cu o valoare de 2.976 mm. Spatiul oferit de portbagaj este capitolul cel mai slab pentru Lexus, care ofera doar 330 de litri, in timp ce Mercedes S-Klasse este liderul segmentului, cu 560 de litri. Autdi A8 ofera 510 litri la nivelul portbagajului, pe cand BMW Seria 7 ajunge pe locul trei cu 500 de litri. Capacitatea portbagajului nu este schimbata de marirea ampatamentului, aceasta identica si pentru versiunile cu ampatament marit ale rivalilor lui Audi A8. In cazul versiunilor cu ampatament marit, BMW detine locul 1 la acest capitol, cu 3.216 mm, fata de 3.165 ai lui Mercedes S-Klasse si 3.090 mm oferiti de Lexus LS

http://www.**************/stiri/anal...-ls-26800.html
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 15:32   #20
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

Din ce ai scris tu reiese o diferenta de 84mm intre A8 si Seria 7 si de 43mm intre A8 si S KLasse. Neglijabil as putea spune, indiferent ca se reflecta sau nu in spatiul interior. Eu cred ca e prematur totusi sa spui deja ca ai spatiu sau nu (indiferent despre ce masina din clasa de lux e vorba imi e greu sa cred ca nu ai spatiu) cand masina nici nu exista pe strazi.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 16:30   #21
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Daca nici A8 nu e de calitate atunci nu stiu ce este. Orice masina ajunge in stare proasta daca nu e intretinuta
Logic. Dar totusi, cum sa fie proasta intetinere la display-ul ala pe care il actionezi doar apasand un buton? E posibil sa nu apesi corespunzator un buton? Crede-ma, portbagajul nu a fost trantit, ci folosit normal. Nu se inchide pana la capat, ramane putin saltat. Iar usa sa scartaie... Poate sa nu se inchida bine daca o trantesti sau sa nu se deschida bine, dar nu sa scartaie.
Cel putin inainte avea un atu: arata bine. Era frumos desenat. Acum au scos un A5 mai luxos.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 17-01-10, 17:44   #22
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Logic. Dar totusi, cum sa fie proasta intetinere la display-ul ala pe care il actionezi doar apasand un buton? E posibil sa nu apesi corespunzator un buton? Crede-ma, portbagajul nu a fost trantit, ci folosit normal. Nu se inchide pana la capat, ramane putin saltat. Iar usa sa scartaie... Poate sa nu se inchida bine daca o trantesti sau sa nu se deschida bine, dar nu sa scartaie.
Cel putin inainte avea un atu: arata bine. Era frumos desenat. Acum au scos un A5 mai luxos.
VORSPRUNG DURCH TECNIK
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 14:34   #23
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

daca tot suntem la clasa de lux
http://www.**************/stiri/top-...uto-27817.html
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 15:41   #24
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

Mda, link-urile nu merg. Poti face un rezumat la ce e acolo ?
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 21-01-10, 16:13   #25
dragos002

Stage 5
 
dragos002's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 709
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

Linia caroseriei e asemanatoarea cu cea de pe phantom.
dragos002 is offline   Reply With Quote
Old 27-02-10, 21:08   #26
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

Noul Audi A8 tunat de Hofelle

Noul Audi A8 este o limuzină mai discretă, ceea ce poate nu le va conveni unora. Pentru aceştia, tunerul Hofelle s-a grăbit să ofere un program de personalizare care să îi confere o identitate mult mai puternică limuzinei germane.



Noul Audi A8 tunat de Hofelle
Vizual, Audi A8tunat de Hofelle adoptă o "fizionomie" mult mai agresivă decât modelul de serie, în principal datorită noului spoiler cu guri de aerisire personalizate, high tech, din aluminiu. Agresivitatea este sporită de fantele de aerisire din aripile faţă, deloc neglijabile ca dimensiuni, precum şi de adoptarea unor praguri relativ discrete.

Spatele lui A8 Hofelle rămâne relativ cuminte, evidenţiidu-se doar cele două perechi de evacuări sport , în timp ce difuzorul şi eleronul de pe capota portbagajului sunt de dimensiuni modeste. Suspensia pneumatică poate fi coborâtă suplimentar până la 80 mm, ceea ce scoate în evidenţă jantele PRADO, cu dimensiuni între 20 şi 22 inch. Sistemul de frână high-performance are etrieri cu 6 pistonaşe, iar, opţional, sunt oferite discuri ceramice de frână.

Hofelle a intervenit şi la nivelul motorizărilor lui Audi A8. Motorul pe benzină 4,2 V8 FSI are puterea crescută de la 371 CP la 400 CP, iar demarajul 0-100 km/h este acum de 5,3 secunde (faţă de 5,7 modelul de serie). Motorul diesel 4,2 V8 TDI ajunge la 395 CP şi 880 Nm (modelul de serie: 351 CP şi 800 Nm), demarajul 0-100 km/h scăzând de la 5,5 la 5,2 secunde
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	hofele-design-2011-audi-a8-1.jpg
Views:	58
Size:	33.7 KB
ID:	1337017   Click image for larger version

Name:	hofele-design-2011-audi-a8-2.jpg
Views:	56
Size:	31.5 KB
ID:	1337018  
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 28-02-10, 18:06   #27
crysty.bobok

Stage 5
 
crysty.bobok's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,948
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

Vechiul A8 era mult mai frumos ...
crysty.bobok is offline   Reply With Quote
Old 02-03-10, 09:18   #28
sea[L]

Stage 1
 
Join Date: May 2006
Posts: 23
Default Re: Noul Audi A8 - prezentat publicului la Detroit

sea[L] is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -