Alfa Romeo a publicat in sfarsit informatiile si fotografiile lui Giulietta, modelul care il va inlocui in gama compacta pe 147.
Dupa o jumatate de an de zvonuri si informatii contradictorii, Alfa Romeo a destainuit in sfarsit oficial numele celui mai nou membru al familei gamei sale compacte: Giulietta. Desi pana acum cateva zile modelul a purtat numele Milano, italienii s-au razgandit in ulitmul moment, din motive care tin de politica interna a companiei.
Noul model va fi construit exclusiv in versiune cu cinci portiere si are la baza aceeasi platforma C-Evo a Grupului Fiat care a scos pe piata Bravo si Delta. Alfa Giulietta masoara 4350 de milimetri in lungime, 1460 mm in inaltime si are o latime de 1800 de milimetri. Ampatamentul este de 2630 de milimetri, iar capacitatea portbagajului se ridica la 350 de litri.
Designul exterior al lui Giulietta iese in evidenta prin fata care reinterpreteaza forma grilei clasice Alfa Romeo, aceasta fiind inclusa in liniile spoilerului frontal si suspendata intre cele doua prize de aer. Blocurile optice frontale si posterioare preiau tehnologia LED, beneficiind la maximum de aportul de imagine pe care becurile de tip LED le garanteaza la nivel vizual ziua si noaptea. Din profil, modelul apare ca un coupe clasic cu doua usi, manerul portierelor posterioare fiind ascuns in montantul fals care face legatura cu partea din spate.
Reprezentantul Alfa Romeo in segmentul compact va dispune de patru motorizari in momentul lansarii. La fel ca in cazul fratelui Lancia Delta, toate acestea vor fi turbo: 1.4 Multiair de 120 si 170 CP, respectiv 1.6 si 2.0 litri JTDM de 105, respectiv 170 CP. Toate acestea se ridica la nivelul de emisii Euro 5 si sunt dotate inca din versiunea de baza cu sistemul Start&Stop. Versiunea de top a modelului italian va purta celebra sigla Quadrifoglio Verde (trifoiul cu patru foi) si se va bate in segmentul hot hatch-urilor cu Focus ST, Golf GTI si Megane RS. Aceasta va dispune de un motor nou de 1.7 litri turbo cu patru cilindri care va dezvolta 235 CP.
Alaf Romeo Giulietta este echipat cu cele mai noi generatii ale unor sisteme de stabilitate si de siguranta pasiva si activa. Vorbim de noul pachet VDC (Vehicle Dynamic Control), DST (Dynamic Steering Torque), de diferentialul electronic Q2 si de clasicul selector DNA, prin care cel de la volan poate alege modul de rulare intre optiunile Dynamic, Normal si All Weather.
via | Alfa Romeo