11-09-09, 18:22
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
Suedezii de la Koenigsegg au pregatit o noua bomba! Sau, mai bine zis, un diamant... Se numeste Trevita si va fi fabricat in doar trei exemplare!
Si totusi, ce este atat de special la acest model? In primul rand, caroseria din fibra de carbon vine acum finisata intr-un Shimmering Diamond Weave. Interesant, nu? Constructorul suedez afirma ca atunci cand soarele "loveste" supercarul, acesta straluceste ca si cand milioane de diamante au fost "ascunse" in caroserie. Acest lucru chiar ar trebui vazut...
De performante nu se stie mai nimic, insa se pare ca sub capota a fost pastrat V8-ul de 1.018 cai putere. Se mai adauga un eleron dublu din fibra de carbon, sistem de evacuare din inconel, frane carbon-ceramice si sistem hidraulic de ridicare a garzii la sol, iar Koenigsegg-ul poate fi dus la bijutier... la slefuit.
__________________
|
|
|
11-09-09, 18:31
|
#2
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 235
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
Superb!!!!!!!
|
|
|
11-09-09, 18:32
|
#3
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 344
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
nici nu vreau sa-mi imaginez ce senzatii ai intr-un d'asta mic )
|
|
|
11-09-09, 19:13
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 528
Member of: [SEAT]
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
Doar 3 bucatele
|
|
|
11-09-09, 19:16
|
#5
|
Stage 1
Join Date: Dec 2008
Posts: 17
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
foarte frumos imi place
|
|
|
11-09-09, 19:20
|
#6
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 1,043
Member of: [4Rally] [Freehand Design Usergroup]
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
e atat de frumos incat esti tentat sa spui ca e ilegal
|
|
|
11-09-09, 19:38
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 611
Member of: [SKODA]
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
pakt ca se fac dekt 3..in rest..ce sa zici..ferice de aia care o sa le cumpere
|
|
|
11-09-09, 19:50
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
Arata mult mai tare ca Bugatti Veyron si motorul e mult mai mic decat al bugatti, iar puterea asemanatoare. Rezulta ca e mai rentabil asa ceva.
Arata destul de frumos.
__________________
I live my life at the quarter mile the time, nothing something else matters.
For ten seconds or less...I'm Free!!!
|
|
|
11-09-09, 20:05
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 315
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
orikum in lumea asta sunt masini peste puterea veyronului cu mult tare nu pot sa zik daca si de serie dar baietii de la tuninguri au realizari mari ma refer la motoare dupa cum vedeti si suedezii au scos ceva asemanator de puterea cu un motor mai mik tot odata si consum deci la ora asta bugati ramane in urma,as fi curios ce cuplu au scos suedezii,stie cineva?
|
|
|
11-09-09, 20:20
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 399
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
As da 100 de Bugatti (din toate zecile de serii aparute) pentru una de-asta.
PS: Doar atatea poze si asa mici?
|
|
|
11-09-09, 20:20
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
Quote:
Originally Posted by jambon
orikum in lumea asta sunt masini peste puterea veyronului cu mult tare nu pot sa zik daca si de serie dar baietii de la tuninguri au realizari mari ma refer la motoare dupa cum vedeti si suedezii au scos ceva asemanator de puterea cu un motor mai mik tot odata si consum deci la ora asta bugati ramane in urma,as fi curios ce cuplu au scos suedezii,stie cineva?
|
Daca varianta veche de 1000 cp avea cuplu 1056.34 Nm, probabil asta a ajuns la vreo 1200 sau 1500 Nm nu stiu sigur. Oricum e o masina destul de deosebita.
|
|
|
11-09-09, 20:39
|
#12
|
Stage 1
Join Date: Jun 2009
Posts: 23
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
presupun k romanu nu se lasa pana nu capata una ) sarac moare de foame dar isi cumpara o asemenea jucarie )
|
|
|
11-09-09, 20:47
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,620
Member of: [VW]
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
hmmm..am mai spus-o si cu alte ocazii : designul mi se pare superb adica uitati-va.. partea spate mai are un pic si se ridica la nivelul plafonului...asta ajuta la aerodinamica.
In rest ce pot sa zic parca e prea limitata seria asta !
|
|
|
11-09-09, 20:55
|
#14
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
Quote:
Originally Posted by Thomas Everywhere
Daca varianta veche de 1000 cp avea cuplu 1056.34 Nm, probabil asta a ajuns la vreo 1200 sau 1500 Nm nu stiu sigur. Oricum e o masina destul de deosebita.
|
Acest model poate fi foarte uşor īncadrat īn categoria hipercar, avānd 1018 CP şi un cuplu de 1060 Nm. Sunt cifre comparabile cu ale lui Bugatti Veyron, dar spre deosebire de acesta care are un motor imens quadturbo, propulsorul lui Trevita este un minuscul V8 de 4.7 litri cu două compresoare Rotrex.
Trevita atinge 100 km/h īn doar 2,9 secunde şi o viteză maximă de 418 km/h, fiind clar un rival pentru Veyron. Avānd un motor mai mic, īnsă şi un coeficient aerodinamic mai bun, Trevita este mai economic decāt Bugatti Veyron, consumānd doar 22 litri la 100 km parcurşi, faţă de 25 cāt are Veyron consumul declarat, dar asta este cu siguranţă ultimul criteriu la care vei raţiona īn momentul īn care eşti pe punctul de a opta īntre una sau cealaltă.
__________________
|
|
|
11-09-09, 20:56
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
|
Re: Koenigsegg Trevita - Diamantul in trei exemplare
Quote:
Originally Posted by Marius_mym89
hmmm..am mai spus-o si cu alte ocazii : designul mi se pare superb adica uitati-va.. partea spate mai are un pic si se ridica la nivelul plafonului...asta ajuta la aerodinamica.
In rest ce pot sa zic parca e prea limitata seria asta !
|
Parerea mea este ca n-are rost sa fabrice o gramada de masini daca nu se vand atat de repede, comenzile la astfel se supercar sunt foarte mici, ca si in cazul celorlalte, Bugatti, Aston Martin. Cati dau anual bani mai ales 1 milion si ceva de euro cat costa asta, ca sa-si ia un Koenigsegg. Fabrica masini in functie de comenzi. Insa la ce comenzi au cei de la Koenigsegg......
|
|
|
|
|