Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 02-10-09, 19:19   #136
NEo007

Stage 5
 
NEo007's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Daca va uitati mai bine scrie acolo : Selected features , adica e doar o selectie cu ce e pus pe masina, nu sunt toate optionalele trecute cum nu sunt nici toate dotarile de serie.
NEo007 is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 21:29   #137
H0lyBoy

Stage 4
 
H0lyBoy's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[VW]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by p-george View Post
.
3. 310 cai doar din ecu e din cate stiu eu minciunica. Ori nu are 310 ori mai are si alte modificari (macar evacuarea). Si oricum cutia de pe gti la peste 300 de cai e deja fortata. De motor nu mai zic.
La edition 30 se scot 310 cai doar din soft fara nimic altceva,cei de la superchip fac asa ceva si au scos multe, deci nu e o minciuna, iar la faza cu DSG-ul nu tine este alt mit...
__________________
VW Golf 4 TDI 81 kw
H0lyBoy is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 22:35   #138
p-george

Stage 3
 
p-george's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 157
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by H0lyBoy View Post
La edition 30 se scot 310 cai doar din soft fara nimic altceva,cei de la superchip fac asa ceva si au scos multe, deci nu e o minciuna, iar la faza cu DSG-ul nu tine este alt mit...
Poate, insa e fortat, eu ma raportez la skn pe care ii consider leaderi in domeniu si ei pe 30 edition scot doar cu ecu 272 ,pt 299 de cai se schimba si evacuarea cu sistemul kat si inca o piesa care nu stiu cum o cheama.
__________________
VOTATI PLECAREA MARINARULUI
Soferi, in stanga volanului este o bagheta magica care cand o misti in sus sau in jos ne arata noua in ce directie vreti sa mergeti...si voi puteti fi vrajitori..inercati. SI NU MAI MERGETI CU FARURILE DE CEATA CAND NU E CEATA!!!
p-george is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 23:07   #139
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Scoti si 310 dar fortant turbina aia peste limitele ei, aia nu o poti numi o configuratie "safe" care poate fi folosita fara griji zilnic. Eventual pentru o liniuta, doua apoi te calmezi.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 03:05   #140
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

cu revo ed.30 ajunge la 300 cp si 420 Nm si e foarte safe, anyway, aici vorbim de S3, pardon, golf R ...
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 03:32   #141
p-george

Stage 3
 
p-george's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 157
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb View Post
cu revo ed.30 ajunge la 300 cp si 420 Nm si e foarte safe, anyway, aici vorbim de S3, pardon, golf R ...
Eu nu inteleg care e problema ta...ce daca e pe platforma s3 ului? E o alternativa mai frumoasa mai ieftina si poate chiar un pic mai buna. S3-ul e invechit...il mai tin un an si scot versiunea rs3 cu 2,5 ul turbo...Si crede ma ,astefel de tuninguri nu sunt nici odata "safe". La motoare mici le mananci fiabilitatea ori o masina nu e facuta doar ca sa dai talpa seara pe bulevarde sau sa o scoti doar in weekend.
p-george is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 04:54   #142
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by NEo007 View Post
Lista de pret e din Germania.
Si uite asa ajunge un rahat de VW golf sa coste cat un 135i sau cat un 350z...

Foarte tare frate, fraieri sa fie, liber la elice.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 09:11   #143
AK-ZER

Stage 5
 
AK-ZER's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 617
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by p-george View Post
Poate, insa e fortat, eu ma raportez la skn pe care ii consider leaderi in domeniu si ei pe 30 edition scot doar cu ecu 272 ,pt 299 de cai se schimba si evacuarea cu sistemul kat si inca o piesa care nu stiu cum o cheama.
https://forum.4tuning.ro/37-cluj/1233...om/page-5.html
uita-te la mijlocul pagini. Cu unele modificari poti scoate cai multi transmisia si diferentialul sa tina. Eu cred ca vom vedea Golf R si pe la vreo 400 hp in cazul in care are cutia, cadranul, CWP, diferentialul, axa spate mai serioase
__________________
there was a time when cars were cars, and men were men who drove cars
AK-ZER is offline   Reply With Quote
Old 03-10-09, 10:09   #144
H0lyBoy

Stage 4
 
H0lyBoy's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[VW]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Scoti si 310 dar fortant turbina aia peste limitele ei, aia nu o poti numi o configuratie "safe" care poate fi folosita fara griji zilnic. Eventual pentru o liniuta, doua apoi te calmezi.
Este "safe" pentru ca esti stage 1 si sunt persoane care au facut acest chip si circula cu masina zilnic,iar pentru mine SKN nu sunt chiar liderii, fiecare cu platformele lor pe care le cunosc cel mai bine....
H0lyBoy is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 09:56   #145
ciucurel04

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 51
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by p-george View Post
1 la mana ai zis tu singur "romanii" deci deja te refei la o singura piata si poate cea mai slaba sau printre cele mai slabe din UE care in acelasi timp are si cei mai bizari posesori de masini si aici ma refer la multi posesori de masini care nu au o chiftea in stomac dar isi iau masina de impresie de obicei la mana a 4 a. Mai ales ca nu o sa si ia nimeni gti nou ca sa i piarda garantia facand tuning.
2. Eu iti garantez ca majoritatea gti- si r32 urilor sunt stock.
3. 310 cai doar din ecu e din cate stiu eu minciunica. Ori nu are 310 ori mai are si alte modificari (macar evacuarea). Si oricum cutia de pe gti la peste 300 de cai e deja fortata. De motor nu mai zic.
4 Vorbiti de sute de cai ca niste mini schumacheri insa nu cred ca ati condus o astfel de masina la limita ca sa vedeti ce inseamna. Voi ce preferati, o masina grea de 400 de cai sau una usoara de 300 dar care sa fie mai rapida pe circuit decat sora ei mai grasa?
te cam inseli ca cica e minciunica...du-te macar o data la o intrunire vw...sau intra vw forum...si era vb de un golf edition 30 nu de un gti normal...dar nush daca ai auzit de asta...sunt zeci de gti-uri pe strazile din romania care au peste 250-270 de cai...a...si golf-ul de care iti ziceam a fost luat de nou ... fanatismul este peste garantie unei masini...
ciucurel04 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 14:01   #146
p-george

Stage 3
 
p-george's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 157
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by ciucurel04 View Post
te cam inseli ca cica e minciunica...du-te macar o data la o intrunire vw...sau intra vw forum...si era vb de un golf edition 30 nu de un gti normal...dar nush daca ai auzit de asta...sunt zeci de gti-uri pe strazile din romania care au peste 250-270 de cai...a...si golf-ul de care iti ziceam a fost luat de nou ... fanatismul este peste garantie unei masini...
Asa este...nu stiu nimic despre vw...nici nu conduc zilnic ori un golf 4 sau un golf 5 gti...dar ce sa stiu eu.. Si edition 30 ce e ? au facut 30 de exemplare ? Tu imi vorbesti de intruniri..pai normal ca acolo vin doar aia cu masinile modificate ca pentru ei sunt facute intrunirile tu crezi ca acolo sunt toate gti urile din romania ?
Eu tiam dat datele oficiale de la skn ca dovada. Daca ma insel, graseala mea.Insa tot nu o sa ma convingi ca e un tuning sanatos si nu FORTAT. Si ti am mai explicat nu mai lua romania ca exemplu unde fiecare om care si ia masina pac pac pune cip pe ea...Nu mi zice ca cipurile sunt safe ca daca nu ma interesam pe la mecanici nu vorbeam de ele.
Si iarasi, omul de care zici tu ca a luat o de nou e 1...mai arata mi 10 ca el care au luat masina noua ca sa o tuneze...si dupa aia uita te pe vanzarile gti-urilor si zi mi unde e minoritatea.
Priveste imaginea per ansamblu nu te mai raporta doar la x si y.

Ps:doar asa ca un test subiectiv...cel mai simplu de facut, intra pe mobile.de da search gti si gti tuning si zi mi ce gasesti...iti zic eu raportul este de 33,5 la 1 .
p-george is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 14:18   #147
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Eu am luat-o de noua si la 30.000 km am avut stage 1..Soft, admisie si intercooler 240+, acum sunt la stage 290+, evacuare, pompa de benzina si bujii..Si nu am nici o prob cu masina, trage impecabil, si nu am avut prob cu garantia..Cei de la vw au zis cat timp problema care o am nu e cauzata din cauza softului nu e prob..si mi-au facut multe operatii pe garantie..Discutam cu cel de la vw si a zis ca peste 60% din posesori de GTi ur nu raman la 200 cp..Iar despre Edition 30, se poate cu stage 1 sa ajungi la 310 cp..Are exact aceeasi turbina k04 si acceleasi intere ca la S3 sau Cupra..Oricum o masina modificata chiar si cu cel mai mic soft trebuie protejata..Adica nu mers cu ea tare tot timpul, benzina buna, ulei bun, revizie facuta mai repede..Eu fac revizia la 7000 km..Daca vrei masina puternica trebuie si ingrijita..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 14:56   #148
p-george

Stage 3
 
p-george's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 157
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by cristi_407 View Post
Eu am luat-o de noua si la 30.000 km am avut stage 1..Soft, admisie si intercooler 240+, acum sunt la stage 290+, evacuare, pompa de benzina si bujii..Si nu am nici o prob cu masina, trage impecabil, si nu am avut prob cu garantia..Cei de la vw au zis cat timp problema care o am nu e cauzata din cauza softului nu e prob..si mi-au facut multe operatii pe garantie..Discutam cu cel de la vw si a zis ca peste 60% din posesori de GTi ur nu raman la 200 cp..Iar despre Edition 30, se poate cu stage 1 sa ajungi la 310 cp..Are exact aceeasi turbina k04 si acceleasi intere ca la S3 sau Cupra..Oricum o masina modificata chiar si cu cel mai mic soft trebuie protejata..Adica nu mers cu ea tare tot timpul, benzina buna, ulei bun, revizie facuta mai repede..Eu fac revizia la 7000 km..Daca vrei masina puternica trebuie si ingrijita..
Sa o stapanesti sanatos. Ai perfecta dreptate, si intretinerea e foarte importanta..Despre aia 60% nu stiu ce sa zic...si eu am un amic la PBV si nu s la fel de mari cifrele nici pe departe. Oricum, presupun ca se referea doar la masinile vandute de sediul lor acolo nu ? Oricum inseamna ca au politici diferite cu privire la garantii.
Presupun ca tu faci drumurile de zi cu zi cu 407-le si Gti ul il tii de weekend? Adica il mai menajezi nu ?
p-george is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 15:13   #149
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Nop..e invers..Cu gti ul merg zi de zi.. El mi-a zis ca s-a discutat in Germania cand i s-a prezentat gti 6 de prob softurilor..Si a zis ca pe gti 6 se afla intr-ul loc ascuns o alta mufa decat cea obd prin care politia din Germania o sa afle daca masina are soft facut..Si cei descoperiti vor primi amenda 500 euro..Cica din motive de siguranta fata de masina..Acum si eu si el cred ca e mai mult comercial..Deoarece o sa ai voie doar cu softul constructorului, adica doar el o sa ofer un soft care sa mareasca puterea..in fine..Nu stiu ce sa zic daca sa cred sau nu..Dar poate cineva se intereseaza de ce zic eu aici si o sa zica mai multe :P..Oricum orice masina peste tractiune fata cu 250+ cp e mai greu..Eu mi-am facut toate astea pt sufletul meu..Nu am fost la legale niciodata nu am degand sa ma duc..

Last edited by cristi_407; 05-10-09 at 15:17.
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-09, 19:20   #150
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of:
[Opel]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by cristi_407 View Post
, acum sunt la stage 290+, evacuare, pompa de benzina si bujii..
cand ne-am dat noi aveai stage 1 sau 2?
MadCow is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -