Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 22-09-09, 19:24   #121
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Vremurile in care traim fac in asa fel in cat constructorii de masini sa scada cilindreea si se renunta la motoarele aspirate mari pt motoarele mici cu turbo..Toata lumea apreciaza un motor aspirat mare, dar cel putin VAG a adoptat stiul motor mai mic cu turbo..Vezi si la S4 nou si sunt sigur ca o sa mai vina..Se obtine un consum/putere mai bun, chiar daca se renunta la rafinamentul aspiratelor..A facut Porsche diesel..ce sa ne mai asteptam..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 22-09-09, 19:38   #122
robertinho
VW Driver

Stage 5
 
robertinho's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 632
Member of:
[VW]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Voinea este user si pe 4 tuning ,nu numai administrator pe vwforum.Si din cate stiu eu 4tuning si vw forum nu sunt forumuri in competitie prin simplul fapt ca primul acopera tot ceea ce inseamna industrie auto,tuning,etc iar al doilea este numai pentru masinile grupului vag.Mai degraba vw forum ii este completar lui 4 tuning
__________________
~Intermedieri vanzari/cumparari/inchirieri de studio-uri/garosoniere/apartamente in cea mai frumoasa statiune de vacanta de pe litoralul bulgaresc :SUNNY BEACH.PRETURI FOARTE MICI!!! Pentru detalii,informatii suplimentare sau chiar viizonari-0733 936 864-Dl.Mihaila Robert~
~turism intern,turism extern,curse charter,bilete avion,rezervari hoteliere oriunde in lume.vacante,excursii si weekenduri de vis la preturi avantajoase.Pentru detalii-0733936864-Dl Mihaila Robert~
robertinho is offline   Reply With Quote
Old 22-09-09, 19:53   #123
iulian2476

Stage 5
 
iulian2476's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,667
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by davides View Post
intrebati-l pe voinea de pe vwforum ca el are un R32 ... administratorul site`ului ...
@ronbertinho
Eu la topicul acesta am dat raspuns, si nu la ce zici tu. Eu asta am inteles citindu-l, ca sa intru pe vwforum si sa intreb administratorul de acolo. Tu poate ai inteles altceva si e treaba ta.

Last edited by iulian2476; 22-09-09 at 20:03.
iulian2476 is offline   Reply With Quote
Old 22-09-09, 20:26   #124
p-george

Stage 3
 
p-george's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 157
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

@iulian2476


Quote:
Daca si masina asta arata a masina sport nu mai ramane nimic de zis.
2 poze de la salonul din Germania cu Golf R. Golf IV R32 era altfel asezata si inspira incredere. Asta e prea kitschoasa ca sa fie considerata masina sport.

Inca nu ai dat un raspuns...A ce arata daca nu a hothatch ? Si explica mi te rog diferenta de asezare si dece asta nu inspira incredere. Si te mai rog sa mi zici si mie ce ce kitschos la masina asta si dece nu e sport ca sincer nu inteleg.
__________________
VOTATI PLECAREA MARINARULUI
Soferi, in stanga volanului este o bagheta magica care cand o misti in sus sau in jos ne arata noua in ce directie vreti sa mergeti...si voi puteti fi vrajitori..inercati. SI NU MAI MERGETI CU FARURILE DE CEATA CAND NU E CEATA!!!
p-george is offline   Reply With Quote
Old 24-09-09, 10:57   #125
ciucurel04

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 51
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

parca era mai bine sa ramana si un R32...pe bune...motor de 3.2 litri aspirat si acum 2 litri turbo...
-diferenta de 15 cai...dar ganditi-va si voi ce scotea 3.2-ul daca ii puneai un turbo...aveai 400 de caluti lejer sub capota si rupea orice Golf R sau Scirocco R...
ciucurel04 is offline   Reply With Quote
Old 30-09-09, 18:36   #126
shantzu

Stage 5
 
shantzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 6,372
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[4Rally]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by ciucurel04 View Post
parca era mai bine sa ramana si un R32...pe bune...motor de 3.2 litri aspirat si acum 2 litri turbo...
-diferenta de 15 cai...dar ganditi-va si voi ce scotea 3.2-ul daca ii puneai un turbo...aveai 400 de caluti lejer sub capota si rupea orice Golf R sau Scirocco R...
Si emisiile unui 3.2 ? Voi chiar nu vedeti prin jurul vostru ca toti constructorii de masini au redus cilindreea in favoarea emisiilor mici ?
Si in plus nu cred ca o sa vezi prea curand o masina din clasa Golfului care sa vina cu peste 400 de cai din fabrica ...
shantzu is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 19:05   #127
ciucurel04

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 51
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

am vazut ca toata lumea e eco in ultimul timp...inteleg cu stratul de ozon, cu incalzirea globala...si nu ma refeream la un Golf din fabrica cu 400 de cai...iti zic eu ca multi dintre romanii care au GTI sau R32 nu au calutii din fabrica.Stiu pe cineva care la un Golf V edition 30 a scos 310 cai doar din ECU si mananca asfaltul...dar un Golf 4x4 de vro 400 de cai?? aa?? nu te tenteaza?? nu cred ca iti mai pasa atunci de stratul de ozon...iti zic eu ca te caci in ele de radiatii solare )...
ciucurel04 is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 08:58   #128
p-george

Stage 3
 
p-george's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 157
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by ciucurel04 View Post
am vazut ca toata lumea e eco in ultimul timp...inteleg cu stratul de ozon, cu incalzirea globala...si nu ma refeream la un Golf din fabrica cu 400 de cai...iti zic eu ca multi dintre romanii care au GTI sau R32 nu au calutii din fabrica.Stiu pe cineva care la un Golf V edition 30 a scos 310 cai doar din ECU si mananca asfaltul...dar un Golf 4x4 de vro 400 de cai?? aa?? nu te tenteaza?? nu cred ca iti mai pasa atunci de stratul de ozon...iti zic eu ca te caci in ele de radiatii solare )...
1 la mana ai zis tu singur "romanii" deci deja te refei la o singura piata si poate cea mai slaba sau printre cele mai slabe din UE care in acelasi timp are si cei mai bizari posesori de masini si aici ma refer la multi posesori de masini care nu au o chiftea in stomac dar isi iau masina de impresie de obicei la mana a 4 a. Mai ales ca nu o sa si ia nimeni gti nou ca sa i piarda garantia facand tuning.
2. Eu iti garantez ca majoritatea gti- si r32 urilor sunt stock.
3. 310 cai doar din ecu e din cate stiu eu minciunica. Ori nu are 310 ori mai are si alte modificari (macar evacuarea). Si oricum cutia de pe gti la peste 300 de cai e deja fortata. De motor nu mai zic.
4 Vorbiti de sute de cai ca niste mini schumacheri insa nu cred ca ati condus o astfel de masina la limita ca sa vedeti ce inseamna. Voi ce preferati, o masina grea de 400 de cai sau una usoara de 300 dar care sa fie mai rapida pe circuit decat sora ei mai grasa?
p-george is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 10:36   #129
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by ciucurel04 View Post
am vazut ca toata lumea e eco in ultimul timp...inteleg cu stratul de ozon, cu incalzirea globala...si nu ma refeream la un Golf din fabrica cu 400 de cai...iti zic eu ca multi dintre romanii care au GTI sau R32 nu au calutii din fabrica.Stiu pe cineva care la un Golf V edition 30 a scos 310 cai doar din ECU si mananca asfaltul...dar un Golf 4x4 de vro 400 de cai?? aa?? nu te tenteaza?? nu cred ca iti mai pasa atunci de stratul de ozon...iti zic eu ca te caci in ele de radiatii solare )...
Emisiile de CO2 (gaz de sera) si de NOx nu au de-a face cu stratul de ozon. Compusii CFC (freon) sunt cei care il afecteaza.

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 12:14   #130
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by RUDY20140TDI View Post
De aratat arata binisor.
Dar parerea mea este ca la tunarit acest motor are limita lui cred ca maxim 350 - 400 Cp cu modificari majore (INTERNELE, ETC), pecand cel de 3.2 il duceai lejer la 500 - 560 Cp tot asa cu modificari majore .

http://www.hpamotorsports.com/hpa_vehicles.htm
chiar la noi gasesti diferite 2.0t (din gama vw, seat, audi) care au depasit 350 cp cu interne stock, deci se poate, la bani relativ putini ,pe cand la R32 nu reusesti sa ii invarti turbina fara minim 10.000 de euro.

Mie imi place ideea, insa nu mai stiu ce ramane pentru S3, asta e, mai multi clienti vw. Sper sa nu treaca cu mult peste 30.000 euro.
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 13:54   #131
NEo007

Stage 5
 
NEo007's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,562
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Lista de pret e din Germania.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	GolfRpricing.jpg
Views:	145
Size:	159.0 KB
ID:	1109875  
NEo007 is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 18:44   #132
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

36.000 ? cu tva sau fara ? oricum e foarte mult, defapt la acelasi pret cu S3-ul, si mai e si faza cu optionalele, din cate vad 3 elemente sunt 10.000 euro ?
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 19:13   #133
p-george

Stage 3
 
p-george's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 157
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb View Post
36.000 ? cu tva sau fara ? oricum e foarte mult, defapt la acelasi pret cu S3-ul, si mai e si faza cu optionalele, din cate vad 3 elemente sunt 10.000 euro ?
E cu tva inclus 36.000 ...iar optionalele sunt atat de mult pt ca sunt "fita" ca sa zic asa..adica scaunele scoica care din cate stiu sunt in jur de 4-5000,sistemul dynaudio care doar ala e 2700euro adaptive chassis (ddc) mai e si ala 1000 deci se aduna...oricum eu personal as lua fata de versiunea standard doar trapa si DDc-ul..mai mult nu ti trebuie.
p-george is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 19:36   #134
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Scaunele daca te uiti mai bine vezi ca sunt la STANDARD EQUIPMENT. Deci nu imi zi ca un RNS 510 si un control la sasiu (suspensie?) face 11.000 euro. Oricum si fara ele este la pret de S3, deci clar nu merita.
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 02-10-09, 20:15   #135
p-george

Stage 3
 
p-george's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 157
Default Re: Golf R32 a murit, traiasca noul Golf R

Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb View Post
Scaunele daca te uiti mai bine vezi ca sunt la STANDARD EQUIPMENT. Deci nu imi zi ca un RNS 510 si un control la sasiu (suspensie?) face 11.000 euro. Oricum si fara ele este la pret de S3, deci clar nu merita.
Daca te uiti atent vezi ca scrie "bucket seats" deci sunt scaunele tip scoica adica alea scumpe de care am zis eu, la fel si cu dsg ul la fel (cred) si jantele de 19 ca din cate stiu standard sunt 18...Daca te uiti atent scrie optional equipment adica se refera doar la echipament si apropo toate alea "FAC" 11.000 de euro.Mult sau putin?asta e alta mancare de peste. Mai mult un s3 chel e cu 1500-2000 mai scump...Si mai mult de atat arata mult mai bine ca s3 ul, mult mai "proaspat"...Si apoi dece zici ca nu merita, crezi ca e vre o diferenta de calitate sau fiabilitate intre ele ?
p-george is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -