Quote:
Originally Posted by TURBOSS
domnule orasean* cu cizme de cauciuc r8 face ~150.000 de euro stock, daca mai pui mai multe optionale ajungi pe la 170 miare fara prea mare efort, si una este un mc ala un audi , sunt sigur ca este mai performant, mult mai exclusivist, are numai + fata de r8
|
Eu zic mai bine sa te uiti pe site la audi sa vezi cat face...uite aici mai exact:
http://cc.porscheinformatik.at/nwapp...imotrb=Benzina
Dupa cum vezi, costa exact cat am spus eu. Deci ca sa intelegi si tu, masinile astea doua NU sunt concurente. R8-ul concureaza cu porsche 911 turbo, mercedes sl 63 etc, pe cand mclaren cu lamborghini si ferrari. Deci degeaba le compari tu ca nu are sens.
Si ca sa stii si tu versiunea V10 a lui R8 are mult mai multe chestii standard decat R8-ul normal. Adica nu trebuie sa dai un car de bani pe optiuni, pentru ca nu e nevoie. Ia uite aici cate are:
Audi magnetic ride, Bang & Olufsen Soundsystem, Sistem de navigatie cu DVD, Faruri cu tehnica LED, Oglinda interioara cu efect antiorbire
; Oglinzi exterioare actionate/rabatabile electric, incalzite si cu efect antiorbire automat, Reglaj electric pentru scaunele fata
Reglaj lombar electric pentru scaunele din fata, Scaune fata incalzite
, Tapiterie din piele Feinnappa, Pedale design Aluminiu, Sistem de verificare a presiunii pneurilor, etc.
Si daca le iei separat:
Bang & Olufsen Soundsystem EUR 1.349,
Faruri cu tehnica LED EUR 3.459,
Sistem de navigatie cu MMI EUR 2.129
Suspensie amortizoare adaptive EUR 1.638
Tapiterie piele Feinnappa EUR 1.879,
Scaune reglabile electric EUR 963,
Scaune fata incalzite EUR 338,
Reglaj lombar electric pentru scaunele fata EUR 347
Oglinda interioara cu efect antiorbire EUR 327
Oglinzi exterioare actionate/rabatabile EUR 327
Control presiune pneuri EUR 338
Grup pedalier in aluminiu EUR 289
Deci cum ar veni daca-ti iei V10-le ai optiuni de 14000 de euro incluse in pret ! Singurul lucru care lipseste este parktronicul (1445 euro cu tot cu camera video), in rest, are de toate !