Quote:
Originally Posted by morghen
pai nu e doar un body-kit si 20 de cai in plus...dar daca e pana acolo de ce ai lua un lambo balboni sau un 722? tot ce au in plus e ceva putere si restul sunt doar "minusuri"..nu?
|
Pai lambo balboni e mai ieftin si nu are tractiune integrala ca versiunea de serie...asta zic eu e un motiv serios sa-l cumpar. Cat despre 722, am mari dubii ca el costa cat doua slr-uri normale..
Quote:
e bodykitul, sunt jantele alea care pentru un necunoscator poate nu inseamna nimic..dar alea sunt noile FUCHS!!
|
Pai daca-ti plac asa mult n-ai decat sa le comanzi separat..ca banuiesc ca nu sunt exclusive pt. modelul asta nu ?
Quote:
in privinta performantei nu e vorba doar de un cip de 20 de cai cum multi "cunoscatori" ar crede...e vorba de materiale...de brate suspensi/bucse/bari stabilizatoare/cauciucuri/arcuri si telescoape/setari ale suspensiei si directiei...etc etc..
|
Link ?
Si chiar daca ar fi asa cum spui nu stiu cu cat schimba asta experienta sofatului fata de un carrera S normal...probabil ca insesizabil.
Quote:
Sa nu mai vorbim de interiorul ala care e absolut demential.
|
E dar nu merita 70000 de euro in plus. Eu daca eram in locul lor pozitonam masina asta undeva intre Gt3 si turbo...adica la nivelul de 120000 de euro (fara tva). Cu toate ca GT3-ul e o masina net superioara dpdv al performantelor. De turbo ce sa mai vorbim.