Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 24-08-09, 13:45   #16
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 14:43   #17
SV25MBN
Chevrolet Driver

Stage 5
 
SV25MBN's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of:
[Opel]
[CHEVROLET]
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

Mi se pare ciudata lipsa ABS-ului, in rest, un supercar adevarat la care cam toti dintre noi doar viseaza ca vor putea conduce vreodata.
SV25MBN is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 15:58   #18
crazyssnail

Stage 2
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 32
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

pur si simplu genial, masina perfecta:X
crazyssnail is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 16:27   #19
CT90SNR

Stage 5
 
CT90SNR's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,157
Member of:
[VW]
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

Bestiala masina
CT90SNR is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 16:46   #20
Marius_mym89

Stage 5
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,620
Member of:
[VW]
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

ok... sunt de acord cu manuala in 6 dar...fara ABS la o masina ce atinge (teoretic) 360 km/h mi se pare foarte ciudat chiar prostesc, in rest... o masina de vis
Marius_mym89 is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 21:30   #21
FloweRffs

Stage 5
 
FloweRffs's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 344
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

cum spun si cei de mai sus: fara abs? o avea ceva inovator mai performant? sau.. ca e cam ciudat, in rest e foarte ok masina!
FloweRffs is offline   Reply With Quote
Old 24-08-09, 22:10   #22
speed line

Stage 5
 
speed line's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 825
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Style in Motion]
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

spune clar de ce nu are abs. Masina este foarte usoara 1200 de kg daca am inteles bine, si i-ar fi costat mult prea mult sa conceapa un sistem de abs pt masina asta peste un milion de lire in plus este o masina de curse cu semnale si placute de inmatriculare este facuta sa mearga pe circuit unde nu ai nevoie de abs
speed line is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 09:47   #23
mutica

Stage 2
 
mutica's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 28
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

Se vede ca multi stiu si ca si mai putini cunosc.
ABS-ul este eficace la viteze reduse. Este demonstrat ca la viteze mari si foarte mari masina opreste mult mai repde daca rotile sunt blocate, decat daca sunt deblocate repetitiv de catre sistemul ABS.
Daca faceti putin fizica, o sa vedeti ca daca la 300 km/h, daca sistemul abs deblocheaza rotile, chiar si pentru 1 sec(insumat), distanta parcursa de masina este de aproape 85m, aproape cat un teren de fotbal, in doar 1 s!!!
Pe cand daca rotile sunt blocate forta de frecare cu asfaltul este distribuita constant.

Rusinica
mutica is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 10:11   #24
w0rmblaster

Stage 2
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 65
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

Quote:
Originally Posted by mutica View Post
Se vede ca multi stiu si ca si mai putini cunosc.
ABS-ul este eficace la viteze reduse. Este demonstrat ca la viteze mari si foarte mari masina opreste mult mai repde daca rotile sunt blocate, decat daca sunt deblocate repetitiv de catre sistemul ABS.
Daca faceti putin fizica, o sa vedeti ca daca la 300 km/h, daca sistemul abs deblocheaza rotile, chiar si pentru 1 sec(insumat), distanta parcursa de masina este de aproape 85m, aproape cat un teren de fotbal, in doar 1 s!!!
Pe cand daca rotile sunt blocate forta de frecare cu asfaltul este distribuita constant.

Rusinica
imi place ce leai zis...leai dat peste nas....toti abs..frate..dar putini stiu ca masinile de curse...care merg cu viteze f mari nu au asa ceva ...dar deh pt oras...ei ...simt nevoia de abes..sincer...prefer o masina fara abs...dak stii sa o conduci e mai eficienta ca abs'ul
w0rmblaster is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 16:40   #25
speed line

Stage 5
 
speed line's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 825
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[Style in Motion]
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

Quote:
Originally Posted by mutica View Post
Se vede ca multi stiu si ca si mai putini cunosc.
ABS-ul este eficace la viteze reduse. Este demonstrat ca la viteze mari si foarte mari masina opreste mult mai repde daca rotile sunt blocate, decat daca sunt deblocate repetitiv de catre sistemul ABS.
Daca faceti putin fizica, o sa vedeti ca daca la 300 km/h, daca sistemul abs deblocheaza rotile, chiar si pentru 1 sec(insumat), distanta parcursa de masina este de aproape 85m, aproape cat un teren de fotbal, in doar 1 s!!!
Pe cand daca rotile sunt blocate forta de frecare cu asfaltul este distribuita constant.

Rusinica
Adica la viteze foarte mari cum ai zis tu 300 de km pe ora intr-o situatie de urgenta tu blochezi rotile? unde ai vazut tu pe pista un pilot sa blocheze rotile inainte de un viraj? masinile de curse nu au abs pt ca sunt interzise sitemele electronice cum ar fi abs esp tc etc. Strict pe circuit o masina fara abs este mai rapida, dar pe strada ai nevoie de abs. Poti sa fi tu cel mai bun sofer intr-o situatie de urgenta nu vei putea tine masina la limita aderentei si vei bloca rotile, marele avantaj al sistemului de abs nu este micsorarea distantei de franare, este faptul ca poti evita un obstacol in timp ce franezi puternic. Vorba ta multi stiu putin cunosc
@w0rmblaster exercitiu de imaginatie: sa presupunem ca mergi pe o strada de 2 benzi, prima banda este ocupata de masini parcate (cum se poarta in romania) iti sare un copil in fata dintre masinile parcate tu mergi regulamentar cu 50, nu poti opri la timp. Daca tu imi zici mie ca intr-o fractiune de secunda franezi la limita aderentei fara sa blochezi rotile si eviti copilul esti foarte tare dar nu cred ca cineva poate face asta conculuzie: pe circuit nu ai nevoie de ABS, pe strada ABS-ul este indispensabil si ar trebui sa fie dotare de baza la orice masina noua parerea mea

Last edited by speed line; 25-08-09 at 16:48.
speed line is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 16:48   #26
Alex_D12

Stage 5
 
Alex_D12's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 311
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

seaman cu ferrari putin ..... schimbatorul parca e prea sus si prea urat, parca da a maneta de pe autobuze ).... totusi: SUPERBA MASINA !!!!!!!


(partea stupida e cu nu are ABS(( )
Alex_D12 is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 17:16   #27
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

Quote:
Originally Posted by w0rmblaster View Post
imi place ce leai zis...leai dat peste nas....toti abs..frate..dar putini stiu ca masinile de curse...care merg cu viteze f mari nu au asa ceva ...dar deh pt oras...ei ...simt nevoia de abes..sincer...prefer o masina fara abs...dak stii sa o conduci e mai eficienta ca abs'ul
La 19 ani te descurci cam greu cu gramatica ... dar poate le ai cu soferia ... . Indiferent de ce spun altii, ABS-ul e f. util, mai ales pe carosabil ud ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 17:22   #28
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

Quote:
Originally Posted by speed line View Post
Adica la viteze foarte mari cum ai zis tu 300 de km pe ora intr-o situatie de urgenta tu blochezi rotile? unde ai vazut tu pe pista un pilot sa blocheze rotile inainte de un viraj? masinile de curse nu au abs pt ca sunt interzise sitemele electronice cum ar fi abs esp tc etc. Strict pe circuit o masina fara abs este mai rapida, dar pe strada ai nevoie de abs. Poti sa fi tu cel mai bun sofer intr-o situatie de urgenta nu vei putea tine masina la limita aderentei si vei bloca rotile, marele avantaj al sistemului de abs nu este micsorarea distantei de franare, este faptul ca poti evita un obstacol in timp ce franezi puternic. Vorba ta multi stiu putin cunosc
@w0rmblaster exercitiu de imaginatie: sa presupunem ca mergi pe o strada de 2 benzi, prima banda este ocupata de masini parcate (cum se poarta in romania) iti sare un copil in fata dintre masinile parcate tu mergi regulamentar cu 50, nu poti opri la timp. Daca tu imi zici mie ca intr-o fractiune de secunda franezi la limita aderentei fara sa blochezi rotile si eviti copilul esti foarte tare dar nu cred ca cineva poate face asta conculuzie: pe circuit nu ai nevoie de ABS, pe strada ABS-ul este indispensabil si ar trebui sa fie dotare de baza la orice masina noua parerea mea
Sa citez dintr-un clasic : "mi place ce leai zis...leai dat peste nas....toti abs..frate.."
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 19:03   #29
Cr0c0 F

Stage 5
 
Cr0c0 F's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,454
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

sincer mie mi se pare cam uratel...in ciuda performantelor de care e in stare masina..
Cr0c0 F is offline   Reply With Quote
Old 25-08-09, 19:33   #30
w0rmblaster

Stage 2
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 65
Default Re: Noul Noble M600 a fost dezvaluit. In sfarsit!

Quote:
Originally Posted by speed line View Post
Adica la viteze foarte mari cum ai zis tu 300 de km pe ora intr-o situatie de urgenta tu blochezi rotile? unde ai vazut tu pe pista un pilot sa blocheze rotile inainte de un viraj? masinile de curse nu au abs pt ca sunt interzise sitemele electronice cum ar fi abs esp tc etc. Strict pe circuit o masina fara abs este mai rapida, dar pe strada ai nevoie de abs. Poti sa fi tu cel mai bun sofer intr-o situatie de urgenta nu vei putea tine masina la limita aderentei si vei bloca rotile, marele avantaj al sistemului de abs nu este micsorarea distantei de franare, este faptul ca poti evita un obstacol in timp ce franezi puternic. Vorba ta multi stiu putin cunosc
@w0rmblaster exercitiu de imaginatie: sa presupunem ca mergi pe o strada de 2 benzi, prima banda este ocupata de masini parcate (cum se poarta in romania) iti sare un copil in fata dintre masinile parcate tu mergi regulamentar cu 50, nu poti opri la timp. Daca tu imi zici mie ca intr-o fractiune de secunda franezi la limita aderentei fara sa blochezi rotile si eviti copilul esti foarte tare dar nu cred ca cineva poate face asta conculuzie: pe circuit nu ai nevoie de ABS, pe strada ABS-ul este indispensabil si ar trebui sa fie dotare de baza la orice masina noua parerea mea
am facut asta si nu numai odata stai lin da franez la limita aderentei ..pt ca simt masina..nu merg cu ea doar ca sa ma deplasez de la pct A la B
w0rmblaster is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -