23-08-09, 20:20
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
hmm...ceva nu e inregula cu consumul..nu? adica...nu e cam putzin ? :P
|
|
|
23-08-09, 22:49
|
#47
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 407
Member of: [FORD]
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
o masina care nu se poate compara cu Skyline GT-R
|
|
|
23-08-09, 23:21
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
Quote:
Originally Posted by 993turbo
Pai nu stii bine Motoarele de pe Turbo, GT3 (si RS) si GT2 sunt toate bazate pe motorul cu bloc dual care a fost folosit pe versiunea GT1 LeMans (1998 ) de 3.2 biturbo, prima data pe primul 996 GT3 (M96/76 cod intern), pe urma pe 996 Turbo (M96/70), pe urma pe 996 GT2 (M96/70S). A nu se confunda cu M96/01 (911 Carrera 300CP) sau cu M96/03 (911 Carrera 320CP) de pe variantele mai pamantesti de 911. Daca vrei iti dau si amanunte, interesat de unghiul de deschidere al supapelor, la o anumita turatie sau de presiunea de supraalimentare, capacitatea inductiei (aer), etc? La motoarele astea mi am facut temele bine, si nu de pe Google
Iar traditia continua si azi cu GT3 si GT3 RS si cu primul 997 Turbo. Decizia de a folosi blocul dual a fost luata datorita rezistentei la solicitari maxime a blocului folosit la LeMans (au si castigat de fapt, de ce sa nu foloseasca experienta acumulata?).
|
Mda se pare ca ai avut dreptate...imi cer scuze ca te-am corectat
Quote:
Originally Posted by wikipedia
The engine is reported to be based on the rugged and very reliable 964/GT1 design rated 480 PS (473 hp/353 kW) and 620 N·m (457 lb·ft). The turbocharger uses two-stage resonance intake system.
|
Quote:
Noul motor de 997Turbo (cu DFI) este mai simplu, mai putine componente, mai usor chiar daca a avut nevoie de ranforsare suplimentara fata de vechiul bloc dual (3.8 e cilindreea maxima se pare pt blocul asta la matrialele actuale, neincluzand motoarele pur racing gen RSR de 4.0)
|
Adica nu mai e bazat pe motorul de anduranta ci pe cel de carrera normal...ma refer la carrera S.
Quote:
In final noul 997 Turbo e mai economic, mai puternic, mai putin poluant, cuplu sa dea si la altii, sunt curios cum o sa sune datorita DFI ului, ramane sa vedem.
|
Pai n-ai vazut filmuletele de prezentare ? Suna ca dracu...de fapt problema e ca nu prea se aude !
Last edited by C63 AMG; 23-08-09 at 23:23.
|
|
|
24-08-09, 02:33
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
dap, noul motor e ceva nou, de asta ma intrebam cum o sa sune, dar asta in realitate, nu pe youtube sau alte filme. remarca mea se refera la caracterul mai plat al sunetului DFI pe Carrera, desi nu este o regula (pe Boxster/Cayman suna mai bine motorul DFI, opinie personala)
numai bine
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
|
|
|
16-09-09, 13:18
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
Frankfurt 2009: Porsche 911 Turbo
|
|
|
16-09-09, 13:22
|
#51
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 344
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
simplu, elegant si foarte frumos!
|
|
|
16-09-09, 13:31
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
cat e de frumos!
|
|
|
16-09-09, 13:52
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,620
Member of: [VW]
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
superb !
|
|
|
16-09-09, 14:23
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
Frumos, mai putin farurile de ceata care arata fix ca nuca in perete.
|
|
|
16-09-09, 15:26
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
|
|
|
16-09-09, 16:33
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 754
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
foarte misto masina si culoarile astea 2 ce bine ii vin
|
|
|
16-09-09, 22:13
|
#57
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 311
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
scurt si la obiect >>>> Porsche
|
|
|
16-09-09, 22:53
|
#58
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 82
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
Quote:
Originally Posted by agentulsecret3
ce de ``cunoscatori ``pe aici te doare capul...eu zic sa va uitati la poze..si atata..
|
foarte interesant comentariul...mai ai d-astea?
|
|
|
16-09-09, 22:58
|
#59
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 82
|
Re: Porsche se-nnoieste: 911 Turbo Facelift
Quote:
Originally Posted by morghen
hmm...ceva nu e inregula cu consumul..nu? adica...nu e cam putzin ? :P
|
absolut deloc....injectia directa reduce consumul destul de mult iar pdk-ul si mai mult....in modul normal imi lua in oras in jur de 13-14(fara figuri...mers normal....schimba a 7-a la 80 pe ora,iar in afara la 120 pe tempomat 8,5-9!!!rupta pe modul race(schimbat pe rosu) si viteza maxima(in jur de 300) imi lua in jur de 20.
spre deosebire de s6 care fara 25-30 in oras nu servea!
|
|
|
|
|