Quote:
Originally Posted by Ottaviano_m
dada, tot ce-i posibil, sa nu crezi ca incerc cu tot dinadinsul sa te contrazic, chiar daca tu dai cu presupusul deocamdata, ca pe un circuit nu cred ca ar fi usor de batut Enzo. Ma rog, in concluzie poate da, poate nu. Ciudat este sentimentul pe care l-as avea daca as avea un Enzo si m-as gandi la exclusivitate... Enzo trebuia sa fie si sa ramana ceva f special pt mai mult timp... cum a fost F50 sau F40, mai ales. Si cu noul XX cum zici tu ar putea chiar sa frustreze putin proprietarii de Enzo care tineau la imaginea si exclusivitatea produsului care ar putea deveni relativa ... Tot nu cred ca o sa bata Enzo, sau in orice caz nu in orice conditie de exploatare
|
Ar fi chiar culmea sa se abtina sa faca o masina performanta doar ca sa nu se supere posesorii de Enzo.
. Chiar daca o sa fie mai putin performant ca acest 599 (si sigur o sa fie) tot o sa ramana o masina speciala.
Nu inteleg cum poate incapea urma de indoiala de superioritatea 599XX cu sau fara speculatii. Din moment ce in forma sa initiala era foarte, foarte aproape de Enzo overall (acceleratii 0-100/0-200), timpi pe circuit, apoi a primit un pachet de upgrade recent care au imbunatatit performantele nu stiu cum ar putea incapea si urma de indoiala de superioritatea variantei XX care are 700CP si este o versiune hardcore. Este atat de clar si logic, negru pe alb. Cu presupusul dam amandoi, partea a doua este ca ce spun eu este perfect logic si normal. O sa te convingi de asta cand o sa fie lansat.
Si un "banal" F430 Scuderia este foarte aproape de Enzo pe circuit. Din pacate toti timpii de la Ferrari 599 sunt in varianta initiala, fara pachetul de imbunatatiri care a fost adus recent.
Chiar si Corvette ZR1 (o masina extraordinara) are performante similare cu Enzo si costa ridicol de putin comparat cu acesta. Performantele similare sunt si pe circuit si in linie dreapta. Gandeste-te ca au trecut ani buni de la lansarea lui, ar fi cazul ca Ferrari sa ridice stacheta cand vine vorba de modelul lor de top. Nu este o imagine prea fericita pentru ei sa fie cam la acelasi nivel cu niste "banale" ZR1 sau chiar GT-R, sau in fata la diferente neglijabile avand in vedere preturile rivalilor. Este cazul sa arate de ce sunt in stare.