Noul model Opel Astra din 2010 a fost dat de gol
Vă avertizez că intru direct în subiect.
Aspectul exterior a fost influenţat de modelul Insignia, ceea ce îi acordă Astrei un aer în plus de maşină premium. Şi deşi capota joasă împreună cu partea frontală nu sunt prea atrăgătoare, este bine de ştiut că producătorul a fost forţat să le deseneze astfel pentru a îndeplini regulile europene în materie de siguranţă a pietonilor.
Propulsorul de bază va fi reprezentat de un benzinar aspirat de 1,4 litri şi 90 de CP, care emite mai puţin de 120 de grame de dioxid de carbon pe kilometru, modelul având dotat din fabrică obligatoriu sistemul Start/Stop.
Pentru şoferii dornici de puţină adrenalină, va fi disponibilă o versiune supraalimentată cu compresor, ce dezvoltă nici mai mult nici mai puţin decât 180 de CP. Pe partea de diesel, ne vom putea aştepta la un motor turbo de 1,7 litri care oferă 110 CP.
Deşi detaliile tehnice sunt la stadiul de schiţă, se pare că noua Astra va lua în lungime 15 cm, va avea ca opţionale tracţiune integrală să o lipeşti pe şosea în curbe cu înclinaţie de la 90 de grade (Celsius) în sus, frână de parcare asistată electric, precum şi faruri adaptive, nu de alta, dar ca să vedeţi mai bine noaptea curbele pe care le luaţi la viteze mari.
În materie de versiuni disponibile, la fel ca în cazul actualei Astra, ar urma să fie construit un Astra Sport Tourer, mai lung şi el cu 20 de cm, dar şi un Astra GTC, care ar putea lua la bord un motor în şase cilindri.
Mai multe detalii vor apărea pe măsură ce maşina în cauză se va apropia de debutul oficial din septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt.