28-05-09, 09:46
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 338
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
Foarte interesanta masina.
Ma intreb daca au rezolvat problema pe care o aveau pe vechiul EVO de 400hp, cu turbo lag-ul foarte mare....vom vedea in noua serie TopGear de la vara
|
|
|
28-05-09, 10:30
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 576
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
|
|
|
28-05-09, 17:18
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
Quote:
Originally Posted by bbim
daca poti sa imi dai drept comparatie un filmulet de la top gear e rau. aceea emisiune e mai mult de divertisment si parerile lor sunt total diferite chiar daca este vb de aceasi masina dar in emisiuni diferite.
Eu zic ca RS4 si chiar si astea au fost verdictele multor socecialisti auto si publicatii auto internationale este mult mai bun decat BMW M3 E92 chiar daca M3 a aparut mult timp dupa ce a aparut RS4 B7
|
ia de aici ce-i face M3 lui RS4
http://www.fastestlaps.com/index.php...=4585874a284a1
si cred ca FQ400 asta le cam face pe aman2.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
Last edited by GTR; 28-05-09 at 17:21.
|
|
|
28-05-09, 19:40
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
Quote:
Originally Posted by bbim
da, dar totusi bmw nu cotesta nimeni ca e bun pacat de imaginea de cocalar care o are in Romania pe cand cu un evo standard chiar iesi din anonimat.
Bmw-ul e ca maneaua parerea mea si se preteaza foarte bne manelistilor
|
Imaginea de cocalar e pt frustrati. Am mai auzit mai multe manele din Audiuri, stai linistit...
Quote:
Originally Posted by paco_florin
o fi ea peste pretul unui M3 dar il mananca la micul dejun... Smechera rau jucaria..performante care fac si un supercar sa tremure putin
|
Tu ce ai alege daca ai avea banii ? O masina cu volan pe dreapta, care e f. greu de condus in oras si destul de scumpa de intretinut si sensibila sau "macarea" acesteia ?
Quote:
Originally Posted by C63 AMG
E marfa masina (atat la interior cat si la exterior) dar cred ca iti rupi spatele in ea la ce suspensii are...cat despre performante, ele sunt intr-adevar impresionante tinand cont ca ele provin dintr-un motor de numai 2 litri, dar probabil ca si lagul e pe masura. Adica, apesi pedala la fund, astepti vreo 2-3 secunde, dupa care te teleportezi..
Perfect de accord...
Si inca ceva, este adevarat ca modelul asta se va vinde doar in anglia, editia fiind limitata la circa 100 de masini ?? Daca da atunci eu va propun sa mutati threadul asta la "Masini modificate/supercars", pentru ca acest EVO e mai degraba o masina fantoma pe care nu o veti vedea niciodata pe strazi...un concept car si atat. Asa daca o lasati pe topicul "Masini noi" cineva si-ar putea face impresia (gresita) ca la o adica chiar poate sa cumpere bijuteria asta, ceea ce repet, nu e cazul, avand in vedere seria extrem de limitata si faptul ca nu va fi disponibila decat in UK (asta daca e adevarat ce am citit eu aici si aici)
|
Sunt multi oameni fara carnet care viseaza frumos pe forumul asta...asa este, masina este doar pt UK si o sa fie limitata la cateva exemplare!
Quote:
Originally Posted by bbim
De mult cei de la BMW au anuntat ca nu v-a mai fabrica noul M3 CSL. Asa ca poti sa astepti mult timp de acum inainte.
Si intr-un BMW M3 si Evolution pe langa diferentele care sunt este si una importanta tractiunea care in cazul lui Evolution este superba nu as spune acelasi lucru despre M3 care este greu de stapanit.
Da stiu pentru fun e misto M3 dar daca ati copndus vreodata un Evolution la limita ve-ti vedea diferenta.
|
Poate iti deschizi si o scoala de pilotaj ca sa ne inveti si pe noi, ,uritorii de rand!
Quote:
Originally Posted by bbim
Pai cam asta este problema, am condus si vechiul M3 de 343CP si noul M3 de 420CP si intr-un test destul de lung destul de complex in toate modurile posibile.
Apoi ca si comparatie am condus si Evolution de 295cp si unul de 360CP modificat si e mare diferenta.
|
Sunt multi mitomani pe forumul asta!
Quote:
Originally Posted by bbim
tu esti fan bmw si orice as spune tot bmw-ul il vezi cel mai tare.
Eu vb aici de masini sport nu despre incercari de masini sport tip X6-M.
E diferenta mare de comportament pe circuit. E frumos sa tot iti fuga spatele si sa faci spectacol dar cand vrei sa scoti un timp bun pe un circuit te deranjeaza tare tractiunea spate sau pe mine personal ma deranjeaza.
Nu spun ca bmw-ul nu e o masina superba din mai multe puncte de vedere chiar si interiorul si confortul este in favoarea modelului bavarez dar daca iti cumperi o masina sport pentru circuit si timp tractiunea integrala performanta este principala atractie.
|
Cele mai rapide masini pe circuit sunt tot cele cu tractiune spate (Formula 1 e etalonul) Gumpert Apollo Zonda, si inca cateva RWD sunt cam cele mai smechere pe circuit.
Cele mai rapide masini de drag race numai cu tractiune spate ! Poti sa negi asta ?
Quote:
Originally Posted by C63 AMG
Ok, asta am inteles, n-am inteles insa DE CE ? Sunt englezii mai cu mot ?
Da. Sunt niste adevarati devoratori de masini sport si editii speciale. Chestia cu editiile speciale e valabila pt f. multe marci in parte la englezi. Daca se cer...aici romanul ar cere doar Q7, Tiguan, X6 si alte nenorociri...
Si tu i-ai crezut ? Astea sunt vrajeli de doi lei, sunt sigur ca lucreaza la el chiar in acest moment. Sau poate ca la momentul cand au facut acel anunt se concetrau, dupa cum au spus si ei, pe dezvoltarea altor masini (in speta X6 si X5M). Acum nu prea mai au pe ce sa se concentreze, decat eventual pe versiunea M a viitorului seria 5, asa ca..
|
Nu o sa existe CSL datorita climatului economic. Dar in schimb a aparut "BMW Performance" si poate candva in viitor vor reintroduce CSL-ul, spre disperarea fanilor AMG si RS.
Quote:
Originally Posted by nikkon_kde
nu e vorba ca sunt fan BMW...
nu ti-am inteles exact afirmatiile...asta e tot.
imi place evo foarte mult si apreciez ce au resusit sa faca japonezii.
cat despre tractiunea spate pe circuit, cauta pe youtube m3 vs rs4 vs c63amg de la topgear si ai sa vezi difeneta pe circuit (fata de rs4 care e 4x4)
imi pare rau ca am ajuns in polemica asta...nu este cazul pt ca si mie imi place EVO.
|
Omul are si el o problema cu brandul BMW si vorbeste din auzite...scuza-l !
Quote:
Originally Posted by bbim
daca poti sa imi dai drept comparatie un filmulet de la top gear e rau. aceea emisiune e mai mult de divertisment si parerile lor sunt total diferite chiar daca este vb de aceasi masina dar in emisiuni diferite.
Eu zic ca RS4 si chiar si astea au fost verdictele multor socecialisti auto si publicatii auto internationale este mult mai bun decat BMW M3 E92 chiar daca M3 a aparut mult timp dupa ce a aparut RS4 B7
|
Se vede clar ca nu prea esti informat, "verdictele multor socecialisti auto si publicatii auto internationale" sunt total inverse. Si ca sa iti arat ca trebuie sa aduci si argumente cand faci afirmatii, o sa postez niste linkuri:
http://www.caranddriver.com/reviews/...omparison_test
E un test in care s-au facut masuratori (ca oricum nu iti plac showurile TG). Ai "Test Sheet" la fiecare in parte. Audiul a iesit cel mai slab la toate capitolele, de la timpi pe circuit, acceleratii (destul de rusinos) pana la frane. Asadar cum si de ce si la ce e mai bun in viziunea ta RS4?
alte publicatii:
http://www.motortrend.com/roadtests/...son/index.html
https://www.youtube.com/watch?v=dQOqLMHzBtk
http://sportscarforums.com/f11/cabri...k63-26555.html
Apropos, e mai rapid si decat R8-ul: http://www.fastestlaps.com/track24.html
Uite-l in teste si cu diverse masini, unele chiar 4x4:
http://www.caranddriver.com/reviews/..._test/(page)/1
http://www.caranddriver.com/reviews/...omparison_test
http://www.caranddriver.com/reviews/...omparison_test
Lista poate continua dar eventual astept sa postezi tu parerile altora ca nu prea m-as lasa pe mana ta.
|
|
|
28-05-09, 19:44
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
Quote:
Originally Posted by GTR
|
Eu cred ca FQ400-le vechi, le face pe toate 3 . Sunt curios daca au pastrat cutia manuala in 5 trepte de la Fq360, ar fi penibil.
|
|
|
28-05-09, 19:59
|
#51
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
FQ 400 EVO9 era mai performant 0-100 km/h in 3.5 sec singurul dezavantaj era consumu in teste consuma undeva la 40L.pacat ca e doar o editie pentru britanici pentru ceilalti exista Tuneri..
|
|
|
28-05-09, 20:36
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 576
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
Quote:
Originally Posted by adrian78bmw
EVO9
|
EVO 8
|
|
|
28-05-09, 21:49
|
#53
|
Banned
Stage 3
Join Date: Jul 2008
Posts: 102
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Sunt multi mitomani pe forumul asta!
|
si cred ca ca unul din mitomani esti chiar tu si chiar esti foarte frustrat.
Te rog daca imi dai exemple de linkuri evitale pe cele americane tip caranddrive si motortrend care sunt foarte slabe. profesionalismul lor lasa de dorit. La ei toate testele sunt in favoarea modelelor americane si au concluzii absurde.
Cand am afirmat ca BMW-ul este o masina de cocalari nu am spus ca este o masina rea ci dimpotriva este o masina buna cu performante ridicate mult mai bune ca si concurenti lui dar imaginea din Romania este patata la aceasta marca din pacate si pe langa BMW se adauga si Audi, Mercedes etc.
Nu trebuie sa imi deschid scoala de pilotaj. Acesta este un forum unde ficare are dreptul sa isi exprime parerea lui. Am condus aceste masini si am scris doar concluzia mea in urma acestui test daca se poate spune asa, bineinteles tu daca ai avea ocazia sa le conduci poate o sa tragi cu totul alta concluzie. fiecare are dreptul la o parere personala
|
|
|
28-05-09, 22:03
|
#54
|
Stock
Join Date: May 2009
Posts: 7
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
Am avut ocazia sa merg intrun Lancer GT de 2 litri si m-a impresionat foarte placut, masinile de la mitsubishi motors sunt chiar foarte interesante dar cu Evo cel nou au dovedit ca sunt si ei in rand cu Bmw si alte firme care sunt mai mult numele decat ce pot face, si am spus asta ca in unele parti ale lumii masinile asiatice sunt privite ca niste bucati de metal fara valoare in comparatie cu dita motoarele americane gen 5.8 dodge durango hemi.
|
|
|
28-05-09, 23:29
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
Am condus EVO X si GSR si MR si-mi place, dar nu are senzatia evo8 sau 9.
|
|
|
29-05-09, 13:04
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
Quote:
Originally Posted by bbim
si cred ca ca unul din mitomani esti chiar tu si chiar esti foarte frustrat.
Te rog daca imi dai exemple de linkuri evitale pe cele americane tip caranddrive si motortrend care sunt foarte slabe. profesionalismul lor lasa de dorit. La ei toate testele sunt in favoarea modelelor americane si au concluzii absurde.
Cand am afirmat ca BMW-ul este o masina de cocalari nu am spus ca este o masina rea ci dimpotriva este o masina buna cu performante ridicate mult mai bune ca si concurenti lui dar imaginea din Romania este patata la aceasta marca din pacate si pe langa BMW se adauga si Audi, Mercedes etc.
Nu trebuie sa imi deschid scoala de pilotaj. Acesta este un forum unde ficare are dreptul sa isi exprime parerea lui. Am condus aceste masini si am scris doar concluzia mea in urma acestui test daca se poate spune asa, bineinteles tu daca ai avea ocazia sa le conduci poate o sa tragi cu totul alta concluzie. fiecare are dreptul la o parere personala
|
Diferenta dintre mine si tine este ca eu chiar citesc "Caranddriver" (am avut si abonament la revista) si imi este clar ca tu nu o faci si vorbesti iar din auzite sau "dupa ureche". Pai eu nu am mai vazut de mult un test facut de ei in care sa castige vreo masina americana, iar concluzile lor sunt din cele mai obiective si pertinente. Adica in preferintele lor si clasamente, masini europene sau japoneze sunt in top aproape de fiecare data. Asa ca ce spui tu este o ineptie. In schimb, publicatiile nemtesti sunt cele mai partinitoare si f. anoste (Autobild, Automotorundsport, Autozeitung etc). Si ce legatura are chestia asta cu masinile de care vorbeam ? De ce ar fi subiectivi americanii care sunt cei mai mari consumatori de astfel de masini cand vine vb de 2 masini nemtesti ? Ai spus ca sunt f. slabe revistele si neprofesioniste, care e contraexemplu tau, ca vad ca lipseste cu desavarsire, ca sa stiu si eu unde sa ma uit ca sa nu ma mai las mintit de "linkuri evitale pe cele americane tip caranddrive si motortrend care sunt foarte slabe" ... Ca de criticat e usor, de adus argumente insa...
P.s. Legat de mitomani, crezi ca te mint si sunt frustrat cand iti spun ca exista mitomani pe forumul asta ?
|
|
|
29-05-09, 19:54
|
#57
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 686
Member of: [4Tuning International] [RENAULT]
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
Quote:
Originally Posted by bbim
Bmw-ul e ca maneaua parerea mea si se preteaza foarte bne manelistilor
|
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Imaginea de cocalar e pt frustrati. Am mai auzit mai multe manele din Audiuri, stai linistit...
|
manele se pot auzi din orice masina important este sa fie pe mana celui care o asculta, nu conteaza ca e bmw sau audi ca nu ele te imping sa asculti manele, sau nu ati vazut cocalari fara masina.. iar in imaginea de cocalar nu e obligatoriu sa se includa maneaua, sunt oameni de 50 - 60 de ani care asculta manele in masina, aia tot cocalari sunt ?
|
|
|
30-05-09, 14:40
|
#58
|
Stage 3
Join Date: Sep 2008
Posts: 116
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
BRAVO bbim
Stage 2
Join Date: Jul 2008
Oras: SV
Posts: 61 Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Originally Posted by nikkon_kde
este intradevar un super car...dar nu il compara cu m3 pt ca sunt mult prea multe diferente intre ele.
majoritatea nu vad decat ca ia suta-n x secunde si e bun la liniutze.
tehnologie ca in M3 mai rar gasesti, plus ca m3 e masina de strada cu revizii la intervale de bun simt.Ai idee la cat se face skimbul de ulei la un evo X standard? iti spun eu la 5000 km.Ia gandeste-te ce in seamna intretinere la FQ-400,ce inseamna piese de skimb si conditii de rulare impuse de producator...
Repet: sunt incantat de masina si nu contest performantele, dar nu mai faceti afirmatii aiurea doar ca vi se pare voua ca daca scoata suta-n 3 secunde bate orice.
da, dar totusi bmw nu cotesta nimeni ca e bun pacat de imaginea de cocalar care o are in Romania pe cand cu un evo standard chiar iesi din anonimat.
Bmw-ul e ca maneaua parerea mea si se preteaza foarte bne manelistilor
omul ZICE scurt si la obiect, BRAVO!!!!!
|
|
|
30-05-09, 17:00
|
#59
|
Banned
Stage 3
Join Date: Jul 2008
Posts: 102
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
Quote:
Originally Posted by johhny
manele se pot auzi din orice masina important este sa fie pe mana celui care o asculta, nu conteaza ca e bmw sau audi ca nu ele te imping sa asculti manele, sau nu ati vazut cocalari fara masina.. iar in imaginea de cocalar nu e obligatoriu sa se includa maneaua, sunt oameni de 50 - 60 de ani care asculta manele in masina, aia tot cocalari sunt ?
|
nu contest faptul ca manele se aud din oricare marca dar predomina BMW-ul. de ce? pentru aici discutam de efectul de turma. daca au aflat ei ca e masina tare si buna isi cumpara toti de asta progentajul este mai mare in favoare bavarezilor
|
|
|
31-05-09, 23:05
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 – 403 CP şi 525 Nm
Quote:
Originally Posted by bbim
nu contest faptul ca manele se aud din oricare marca dar predomina BMW-ul. de ce? pentru aici discutam de efectul de turma. daca au aflat ei ca e masina tare si buna isi cumpara toti de asta progentajul este mai mare in favoare bavarezilor
|
Ironic este faptul ca tu de abia te descurci cu gramatica, ai multe greseli de ortografie si ai pretentia ca cineva sa te asculte... )) esti amuzant !
|
|
|
|
|