Quote:
Originally Posted by StreetStyle22
O fii antic,dar cilindrea isi spune cuvantul.Daca ar pune 16v la 1.4,acesta ajunge la 98 de cai !
Scuza-ma dar..cuplu la 1.4 8v e mai mare la o turatie mai mica decat 1.2 16v.
Ca sa obtii cuplu maxim,trebue sa turezi acel 1.2 pana la 4200 de ture,in schimb 1.4 8v obtine cuplu maxima la 3000 de ture.
|
In primul rand, cum motorul de 1.4 s-a vrut unul economic pentru intrebuintarea lui in oras(pe Sandero) asa si cel de 1.2. Iar mediul in care vor fii folosite nu necesita un numar mare de Nm.
Si daca ar conta, motorul de 1.2 are 109Nm. Cu 5 mai mic decat cel de 1.4.
In al doilea rand:
Quote:
Originally Posted by marian_tgv
tind sa cred k nu ai dreptate la consum...automat fiind mai mic (trage mai greu) si cu 16v o sa consume cu aprox. 1 L mai mult la 100 km...la emisii cred k sunt mai reduse si pretul poate fii mai mic dar tot mai bine ramane 1.4...vorba aia...ce iei pe mere dai pe pere
|
Dacia Sandero 1.4MPI are un consum mixt de 7/100km, aia inseamna: urban vreo 9 si ceva si extraurban vreo 5 si ceva...
Dacia Sandero 1.2 are un consum mixt de 5,9 litri/100km, aia inseamna: urban
vreo 8 si extraurban vreo 4.
Chiar si relantiu a fost scazut de la 750rpm la 650rpm pentru un consum redus.