Versiunile de caroserie ale lui Volkswagen Golf 6 sunt mai multe cu una la Salonul Auto Geneva 2011, unde are loc premiera mondială a lui Volkswagen Golf Cabriolet. Aşadar, vorbim de a şaptea versiune de caroserie, după hatchback-ul īn 3 şi 5 uşi, breakul Golf Variant, sedanul Jetta, semi-monovolumul Golf Plus şi coupe-cabrioletul VW Eos.
Vestea bună pentru fanii VW este că nu vorbim de un Eos cu soft-top, deoarece, la nivelul designului, chiar dacă vorbim de o imagine cunoscută īn ambele cazuri, Eos are un aspect mai sobru, mai apropiat de Passat, īn timp ce noul VW Golf Cabrio preia nemodificat designul părţii frontale de la VW Golf 6.
Lucrurile sunt mult mai evidente īn partea din spate, unde Eos beneficiază de o capotă pentru hard-top-up escamotabil, īn timp ce Golf Cabrio ascunde soft-top-ul sub o husă neagră, īn spatele banchetei, īntr-un stil cāt se poate de clasic. De fapt, Golf Cabrio pare pur şi simplu un Golf cu 3 uşi "decupat" - linia nefiind īnsă denaturată de un arc de siguranţă central, cum era cazul la precedentele generaţii Golf Cabrio.
Din punct de vedere al amenajării interioare, nici o surpriză, īnsă īn spate bancheta oferă loc doar pentru două persoane, din cauza ranforsărilor suplimentare pentru caroserie. Designul interior este acelaşi ca la Golf 6, īnsă cabrioletul va avea niveluri de echipare mai bogate.
Motorizările vor fi cele cunoscute deja de pe Golf 6, cel mai puternic motor urmānd a fi un turbo cu injecţie directă de 2,0 litri, care va furniza 211 CP. Nu vor lipsi versiunile diesel, dintre care se vor detaşa cele cu indicativul BlueMotion Technology. De asemenea, vor fi oferite atāt cutii manuale cu 6 trepte, cāt şi automate cu dublu ambreiaj DSG.
Acoperişul din material textil are acţionare automată şi se poate capota/decapota īn doar 9,5 secunde, operaţiunea putānd fi realizată şi īn mers, pānă la o viteză de 30 km/h. Cu ocazia salonului elveţian vor fi comunicate şi preţurile pentru noua versiune VW Golf Cabrio.