Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 04-03-09, 08:04   #46
T u p 3 u
VW Driver

Stage 5
 
T u p 3 u's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 556
Member of:
[VW]
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

frumos piticu
T u p 3 u is offline   Reply With Quote
Old 04-03-09, 09:31   #47
Spark
Suzuki Driver

Stage 5
 
Spark's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[Suzuki]
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

o alta masina anosta din gama vw.
modelele nu prea difera asa mult unele cu altele in toata gama asa ca nu prezinta interes.
Spark is offline   Reply With Quote
Old 04-03-09, 10:26   #48
getedoi

Stage 5
 
getedoi's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 695
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

Quote:
Originally Posted by Bigu View Post
noul polo se pare ca are foarte multe dotari in plus fata de 9n3 9n etc, mi se pare ca are un interior mult mai atent finisat. din punctul meu de vedere , varianta de echipare GTI nu cred ca va depasi ca putere 150 maxim 160cp din acelasi motiv ca la variantele anterioare(avand in vedere ca golf6 gti are 210 cai, daca puterea va fii mai mare ca de obicei pe polo, tinand cont ca au usurat masina cu aprox 80-90kile clar ar devansa golfu, ceea ce ar face ca golful sa numai prezinte interes pentru multi clienti) , insa motorizarea va fii surpriza, cred ca vor renunta la 1.8t si vor instala un 1.4tsi. cat despre designul exterior al masinii, este exceptional, arata sigur cel mai bine din clasa sa la ora actuala. daca nu ai niste cunostinte de baza ale designului, nu iti poti da seama ceea ce inseamna originalitatea, linia, stilul unui producator. de ex cum a fost seria trecuta de polo, passat, golf, touareg, sharan, tiguan "ochioase" asa probabil ca vor fii si de data aceasta "scirroco-ite", si totusi unele elemente te fac sa iti dai seama imediat ca este un vw de la primul model pana la ultimul. si ca sa va fac sa intelegeti la ce ma refer , luati exemplul firmei renault, de fiecare data au schimbat lookul masinii in totalitate, firma nu are elemente ale designului proprii, tot timpul schimba trasaturile produsului finit iar in cazul acesta este foarte usor sa ajungi la un hit(de care lumea se va plictisi repede) sau la chici. sau si mai simplu... vw e un fel de metallica, queen, scorpions(a caror melodii se canta over and over) si renault un fel de trupa care scoate cate o melodie ca sa aibe ce canta la mare . sper ca m-am facut inteles , daca nu lasati-ma in lumea mea bafta si nu luati in nume de rau ca am folosit marca renault, a fost pur si simplu un exemplu
eu unul visez la un ridicol 180 de cai pe polo gti. nu are de ce sa devanseze Golf Gti, deoarece nu concureaza, si, chiar daca ai lua in considerare apropierea raportului cp/tona, nu ii singurul factor. imi imaginez ca golful ii mai spatios si mai stabil. eu daca as vrea un hot-hatch, as prefera oricand un golf gti. dar cred ca ai dreptate, 1.4tsi ii mult mai bun ca motor.
la design, probabil singurul model din gama curenta care va adopta noua frontala va fi Tiguan. restul nu mai sunt masini mici, deci nu are sens sa creezi o identitate intre ele si "baza" (nu ti-ar fi totuna sa stai la stop intr-un touareg si toata lumea sa ti-l compare cu polo).
referitor la renault, chiar daca schimba radical modelele intre generatii, nu insemna ca nu au un limbaj propriu de design. uite-te la subtilitati, si o sa vezi multe linii si curbe comune. oricum, asa sunt ei....trebuie sa isi pastreze reputatia de francezi (a se citi producatori de masini bizare, dar originale) care si-au cam pierdut-o in anii 90, is nu are rost sa le numesti designul "kitsch". nici mie nu-mi plac, dar au clientela lor.

Quote:
Originally Posted by Spark View Post
o alta masina anosta din gama vw.
modelele nu prea difera asa mult unele cu altele in toata gama asa ca nu prezinta interes.
poate nu ai observat, dar modelele VW sunt in general anoste, deoarece practica un design cuminte, care sa nu ofenseze pe nimeni. daca ii anosta nu insemna ca nu prezinta interes. VW concureaza la vanzari la scara globala cu toyota (care fac tot masini anoste, apropo). ii o masina comuna si trebuie tratata ca atare. si referitor la designul similar, nu-i prima oara cand VW face asta. vezi vechea generatie de polo/golf/scirroco (cea de la sf anilor 70 si inceputul anilor 80).

Edit: astept versiunea Bluemotion, cica emite doar 87g CO2/km. sper sa nu ii practice pretul prohibitiv de la fostul Bluemotion.
__________________
8 MPG: not just mileage. An american tradition!

http://purauto.wordpress.com
http://getedoi.deviantart.com
http://kalumpu.myminicity.com

Last edited by getedoi; 04-03-09 at 10:28.
getedoi is offline   Reply With Quote
Old 04-03-09, 11:40   #49
BRAVO

Stage 5
 
BRAVO's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 304
Member of:
[Fiat]
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

nu pot spune ca este urata nici frumoasa ...arata ca un BABY GOLF 6....
BRAVO is offline   Reply With Quote
Old 05-03-09, 14:28   #50
monk

Stage 5
 
monk's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,085
Member of:
[Moderators]
[Street Gambler]
[Fiat]
[VW]
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

Quote:
Originally Posted by Spark View Post
o alta masina anosta din gama vw.
modelele nu prea difera asa mult unele cu altele in toata gama asa ca nu prezinta interes.
nu stiu daca ai auzit de conceptul de "gama".... iti dai seama imediat cand o masina apartine unei game mai largi prin liniile asemanatoare. asta este si ideea designului apropiat....
cum zicea si bigu mai sus, generatia trecuta a fost caractereizata prin modelele "ochioase", generatia asta se trage toata din scirocco.

cat despre noul polo nu pot spune decat ca are un design ft reusit. nu tipa, dar in acelasi timp iti sare in ochi. sunt foarte curios o varianta in 2 usi cum va arata.
noul polo gti va avea 1.4 tsi si 160 cp. acelasi motor va fi implementat si pe seat ibiza cupra insa va avea 180cp. din punctul meu de vedere asta este un pas inapoi pt pasionatii de tuning. din 1.4 nu prea mai ai ce sa mai storci in asa fel incat sa il lasi fiabil. dar ca si masina stock este extraordinara, motor mic, greutate scazuta , consum scazut si performante demne de luat in considerare.
monk is offline   Reply With Quote
Old 05-03-09, 17:07   #51
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

Quote:
Originally Posted by monk View Post
...
noul polo gti va avea 1.4 tsi si 160 cp....
deci am avut dreptate
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 09-03-09, 17:31   #52
silviu_gsi

Stage 5
 
silviu_gsi's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 337
Member of:
[CSR]
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

slab design fata de fiesta cu care este concurent direct
silviu_gsi is offline   Reply With Quote
Old 09-03-09, 21:44   #53
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

Quote:
Originally Posted by silviu_gsi View Post
slab design fata de fiesta cu care este concurent direct
mie noul fiesta mi se pare prea radical in design prea mult kinetic design deci prefer conservatorismul VW chiar daca arata ca o copie mai micuta a G6 per total arata bine..
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 20-05-09, 12:27   #54
Cosmin Arsene

Stage 5
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 468
Member of:
[REDACTOR 4TUNING]
Default Test-drive cu VW Polo 2009 – 1,2 litri şi 105 CP

Test-drive cu VW Polo 2009 – 1,2 litri şi 105 CP


Asemeni Fiestei de la Ford, noul Polo 2009 face parte din segmentul subcompactelor (supermini aşa cum sunt numite de britanici). Primul Polo a fost lansat în 1975 iar primele patru generaţii – modelul din 2009 este a cincea – s-au vândut în 10,6 milioane de exemplare. Actuala versiune va fi construită în Spania, China, India şi Rusia.

În cazul lui Polo 2009, cei de la Volkswagen au zis să se concentreze pe patru direcţii principale: design, consum redus, calitate uşor de observat şi siguranţă.

Modelul analizat este un benzinar aspirat de 105CP şi 1,2 litri cu turbină ataşată, cunoscut după numele de TSi. Da, motorul de 1,2 litri este şi cel mai puternic din gamă şi dă afară cu 20% mai puţine emisii poluante decât vechiul 1,6.

Motorizarea de 1,2 vine în standard cu o cutie de viteze manuală puţin zgomotoasă şi cu rapoarte în şase trepte destul de lungi.

Potrivit datelor producătorului, maşina ar atinge suta de kilometri pe oră în 9,7 secunde iar viteza maximă ar fi de aproape 192km/h.

De asemenea, mai sunt disponibile un motor pe benzină de 60CP şi un diesel de 1,6 litri care dezvoltă 90CP.

Performanţele adevărate sunt însă promise pentru anul viitor odată cu lansarea GTI-ului cu motor de 1,4 litri şi 170CP.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	112_0905_01z+2009_volkswagen_polo+front_view.jpg
Views:	470
Size:	45.4 KB
ID:	927420   Click image for larger version

Name:	112_0905_02z+2009_volkswagen_polo+front_three_quarters_view.jpg
Views:	465
Size:	48.8 KB
ID:	927421   Click image for larger version

Name:	112_0905_05z+2009_volkswagen_polo+cockpit.jpg
Views:	1212
Size:	56.4 KB
ID:	927422  

Click image for larger version

Name:	112_0905_08z+2009_volkswagen_polo+rear_view.jpg
Views:	507
Size:	71.0 KB
ID:	927423   Click image for larger version

Name:	112_0905_10z+2009_volkswagen_polo+side_view.jpg
Views:	502
Size:	58.1 KB
ID:	927424   Click image for larger version

Name:	112_0905_11z+2009_volkswagen_polo+interior_view.jpg
Views:	521
Size:	57.0 KB
ID:	927425  

Click image for larger version

Name:	112_0905_13z+2009_volkswagen_polo+front_three_quarters_view.jpg
Views:	295
Size:	88.3 KB
ID:	927426   Click image for larger version

Name:	112_0905_14z+2009_volkswagen_polo+rear_three_quarters_view.jpg
Views:	351
Size:	87.9 KB
ID:	927427   Click image for larger version

Name:	112_0905_15z+2009_volkswagen_polo+side_view.jpg
Views:	173
Size:	47.0 KB
ID:	927428  

Click image for larger version

Name:	112_0905_16z+2009_volkswagen_polo+rear_view.jpg
Views:	189
Size:	53.6 KB
ID:	927429   Click image for larger version

Name:	112_0905_17z+2009_volkswagen_polo+front_view.jpg
Views:	287
Size:	46.6 KB
ID:	927430   Click image for larger version

Name:	112_0905_18z+2009_volkswagen_polo+rear_three_quarters_view.jpg
Views:	252
Size:	44.4 KB
ID:	927431  

Click image for larger version

Name:	112_0905_20z+2009_volkswagen_polo+front_three_quarters_view.jpg
Views:	251
Size:	44.8 KB
ID:	927432  

Last edited by Cosmin Arsene; 20-05-09 at 12:31.
Cosmin Arsene is offline   Reply With Quote
Old 20-05-09, 12:34   #55
vlad-anka

Stage 5
 
Join Date: May 2009
Posts: 339
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

arata bine, dar cel mai tare surprinde prin puterea motorului de 1.2 (105CP)
vlad-anka is offline   Reply With Quote
Old 20-05-09, 12:48   #56
SaIBoT
Toyota Driver

Stage 5
 
SaIBoT's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 441
Member of:
[Toyota]
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

Arata bine,imi place mai mult ca modelul anterior.Vad ca se merge pe motoare tot mai mici cam peste tot!
SaIBoT is offline   Reply With Quote
Old 20-05-09, 13:06   #57
Limba14

Stage 4
 
Limba14's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 247
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

mini golf all oveeer.
arata bine, motorul suna foarte interesant: cilindree mica, putere suficienta, consum bun.
interiorul e foarte reusit
bravo vw
Limba14 is offline   Reply With Quote
Old 20-05-09, 13:21   #58
REPTYLE
4Tuning International Member


Stage 5
 
REPTYLE's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 366
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

imi place, si motorul ma incanta
REPTYLE is offline   Reply With Quote
Old 20-05-09, 13:23   #59
matiz87

Stage 5
 
matiz87's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 496
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

probabil toti constructori se cam gandesc la motoare mici.! oricum tinand cont de criza asta e un lucru bun. motor mic consum mai putin asta da afacere
matiz87 is offline   Reply With Quote
Old 20-05-09, 13:28   #60
best_fan

Stage 4
 
best_fan's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 186
Default Re: Geneva 2009: Volkswagen Polo 2010

arata foarte bine , si motorizarea este wow , 1,2 si 105 CP
best_fan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -