Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 21-09-09, 07:44   #211
razvanoltu
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
razvanoltu's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 651
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Man, citeste si tu inainte sa postezi stupid! Ia orice articol de pe net si ai sa vezi ca iti raspunde la intrebarile tale si chiar mai mult.
De unde si pana unde LSD-urile se pun doar pe masini cu tractiune fata sau spate?

OPC-ul asta are un 4x4 adaptiv. Adaptiv nu inseamna ca distribuie tractiunea doar intre puntea fata si cea spate ci si intre rotile de pe aceeasi punte. Ca sa poata face acest lucru eficient s-a pus acest eLSD (da, e electronic LSD) pe puntea spate.

Ba mai mult acelasi sistem se gaseste si pe toate versiunile de motorizare pe care se poate pune 4x4 (adica 2.0T 220cp, 2.0CDTI biTurbo 190cp si 2.8T 260cp(standard)).
Singurele diferente intre versiunea 4x4 de serie si cea de pe OPC fiind setarile mai sportive adaptate sasiului special OPC.

P.S. Ce performante are un S6?

Bafta,
Razvan
__________________
Respecta partenerii de trafic!
razvanoltu is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 15:26   #212
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Ideea e ca Opel a facut treaba serioasa cu masina asta. Din punct de vedere tehnic, chiar nu prea ai ce critica si nici n-am auzit guri rele prin emisiuni tv sau presa.
Cand s-a lansat Insignia si m-am urcat in ea prima oara parca nu m-am simtit intr-un Opel. Este altceva decat retul modelelor de pana acum. Interiorul e cu totul altfel, bordul+fetele de usi+consola dintre scaune parca te "inconjoara".
OPC-urile pana acum se laudau numai cu putere bruta. O acceleratie cu care masinile din aceeasi gama nu concurau. Dar cand venea vorba de performante in viraje imediat pierdeau timp. Nu mai era asa de distractiv. Acum, cu 4X4, un sasiu calumea si eLSD au facut luatul virajelor sa fie distractiv, asa cum trebuia. Iar 320cp pentru clasa ei de pret este excelent. Iar Sports Tourer-ul OPC arata intr-un mare fel.
Abia astept sa vad si Astra I OPC. Cica si aia va fi o bestie. Zvonurile spun ca va fi V6 turbo 4X4. In fine, nu asta conteaza aici.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 15:34   #213
vectra22dti

Stage 3
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 167
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Ideea e ca Opel a facut treaba serioasa cu masina asta. Din punct de vedere tehnic, chiar nu prea ai ce critica si nici n-am auzit guri rele prin emisiuni tv sau presa.
Cand s-a lansat Insignia si m-am urcat in ea prima oara parca nu m-am simtit intr-un Opel. Este altceva decat retul modelelor de pana acum. Interiorul e cu totul altfel, bordul+fetele de usi+consola dintre scaune parca te "inconjoara".
OPC-urile pana acum se laudau numai cu putere bruta. O acceleratie cu care masinile din aceeasi gama nu concurau. Dar cand venea vorba de performante in viraje imediat pierdeau timp. Nu mai era asa de distractiv. Acum, cu 4X4, un sasiu calumea si eLSD au facut luatul virajelor sa fie distractiv, asa cum trebuia. Iar 320cp pentru clasa ei de pret este excelent. Iar Sports Tourer-ul OPC arata intr-un mare fel.
Abia astept sa vad si Astra I OPC. Cica si aia va fi o bestie. Zvonurile spun ca va fi V6 turbo 4X4. In fine, nu asta conteaza aici.
eu zic ca treuie sa fie obigatoriu biTurbo sau twinTurbo. dar mai bine biTurbo pt a fii folosita ca o masina de zi cu zi.
vectra22dti is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 17:02   #214
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Motor in V cu un singur turbo nu prea vezi. Este ineficient.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 17:11   #215
SV25MBN
Chevrolet Driver

Stage 5
 
SV25MBN's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of:
[Opel]
[CHEVROLET]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Ok Razvan, m-ai lamurit. Dar atunci revin cu o intrebare, adresata aceleiasi persoane care zicea mai devreme de LSD. Ce e asa deosebit sa vezi LSD la o masina de strada? Mai ales una care are si mofturi de sportiva. Si ma refer la limited slip differential, nu la lambo style doors. :> :P
__________________


SV25MBN is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 17:12   #216
law53

Stage 4
 
law53's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

4x4 adaptive este la ora actuala unul dintre cele mai performante sisteme de tractiune integrala. 90% fata si 10% spate este standard* si poate fi modificat in functie de nevoile masinii si invers 90% spate si 10% fata daca masina simte ca ii trebuie.
distribuirea masei este de 50/50.
__________________
bmw 530 & cali turbo+++
law53 is offline   Reply With Quote
Old 21-09-09, 18:20   #217
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Opel Insignia este pe aceeasi platforma cu Saab 95, au cam aceleasi caracteristici, iar Opel a cam avansat cu modelul asta si este o reusita.
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 23-09-09, 11:08   #218
Limba14

Stage 4
 
Limba14's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 247
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

liniile masinii sunt extraordinare, designul este foarte fluid.
intr-adevar este mai frumos decat sedan-ul.
bravo opc
Limba14 is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 21:20   #219
vectra22dti

Stage 3
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 167
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by amphetamine View Post
Motor in V cu un singur turbo nu prea vezi. Este ineficient.
de ce ?
vectra22dti is offline   Reply With Quote
Old 01-10-09, 21:37   #220
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Motorul in V este impartit in 2 "engine banks". Este logic sa ai cate o turbina pe fiecare grup de 3 cilindri. Daca vrei un singur turbo pentru toate 6 trebuie sa fac un traseu mai complicat ce presupune un "crossover pipe" ca sa distribuie aer catre toate pistoanele. Decat o turbina mai mare merg mult mai bine si mai eficient 2 mai mici. Astfel obtii si un lag mai mic

Last edited by 22VIN; 01-10-09 at 21:40.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 06-10-09, 10:08   #221
makess
Banned

Stage 3
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 122
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

adevarul este ca arata intr-un mare fel. nu am mers cu un opc,doar cu un insignia 2.0 T si merge exceptional de bine si ma face sa ma intreb oare cum merge opc-ul de 330 cp 4x4?
makess is offline   Reply With Quote
Old 06-10-09, 21:56   #222
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by makess View Post
ma face sa ma intreb oare cum merge opc-ul de 330 cp 4x4?
Repede.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 06-10-09, 22:39   #223
Moshuuuu

Stage 4
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 179
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

mai repede ca un 2.0T )
Moshuuuu is offline   Reply With Quote
Old 25-10-09, 22:27   #224
makess
Banned

Stage 3
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 122
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

Quote:
Originally Posted by Moshuuuu View Post
mai repede ca un 2.0T )
sunt convins...
makess is offline   Reply With Quote
Old 29-10-09, 16:56   #225
ZAUBER

Stage 4
 
ZAUBER's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 255
Default Re: Prima fotografie cu Insignia OPC

sunt convins ca scoate 0-100 sub 6 sec,desii nu este cel mai important lucru.
mai mult conteaza 100-200,200-300,sau 250km/h cat este limitata elecronic.
__________________
S 600 tunat cu toporul= S 400,4 matic
maybach S62 tunat cu toporul=S 600
ZAUBER is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -