@ C63AMG: de acord cu tine pt cutia automata daca stai mult in trafic, dar nu mi spune ca si ia cineva un GT3 sau un 430 pt commuting, de obicei isi permite si o limo sau un SUV pe langa mai ales ca iarna nu e deloc sexy sa conduci o bestie deasta pe gheata. Ambele sunt deja in alta categorie, daca vb de un Carrera sau chiar de un Turbo, respectiv de un 599 sau mai ales un 612, da, vad rolul unei automate..cateodata. Si chinuiala aia/concentrarea necesara fac parte pt mine din pasiunea de a conduce, din pacate trendul general este ca masinile sa fie cat mai usor de condus, pana cand nu o sa mai fie nevoie de sofer
. Nu neg si nu ma impotrivesc progresului tehnic dar e reconfortant sa mai existe niste "rebeli" care sa ti poata oferi condusul cat mai pur, cu cat mai putina electronica si cu cat mai multa implicare a a soferului. mai ales pt o masina nascuta pe si pentru pista. Chiar daca un GT3 cu PDK ar fii mai performant, nu cifrele ma dor pe mine, vreau sa PILOTEZ, eu, masina si drumul sau pista. Recomand calduros tuturor acest tratament pt tristete/melancolie/blazare/plictiseala/etc, efectele secundare sunt ranjet de la o ureche la alta si bani mai multi investiti, e adevarat
..
Din fericire 430 poate fi ales cu ce cutie doresti..
Numai bine.