Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 29-01-09, 20:28   #16
Mustang
Daewoo Driver

Stage 5
 
Mustang's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,399
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
mai mai mai ati ajuns sa catalogati un Porsche, in special un GT3 ca fiind 'banal'....hmm
Pentru ca nu mai vin cu nicio inovatie la capitolul aspect...
Aceeasi forma plictisitoare...
Mustang is offline   Reply With Quote
Old 29-01-09, 20:34   #17
sandueugeniu
VW Driver

Stage 4
 
sandueugeniu's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 281
Member of:
[VW]
[Street 4 Cars]
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

E bestiala.E masina mea preferata.Arata foarte bine stopurile.
sandueugeniu is offline   Reply With Quote
Old 30-01-09, 02:20   #18
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

Hm, vad ca se discuta intens despre faruri si led uri si alte aspecte f "importante" pt un GT3. Apropo , de ce se iau toti de LED uri? Sunt mai eficiente, au durata mai mare de viata si sunt mai usoare si mai rezistente la vibratii decat becurile clasice, numai bine pt o masina sport, bravo lui Audi ca le a introdus dupa mine.
O mica remarca, motorul e de 3.8 ( se vede si pe noul eleron spate) si din fericire este inca derivat din cel de pe GT1 LM 1998, injectie clasica indirecta. De ce din fericire? Pt ca suna mai bine .. 4.0 este noul RSR alta specie cu totul
Revenind la ceva mai serios, hai sa trecem peste LED uri si sa vedem ce e nou. Si sunt multe imi pare rau daca unii catalogheaza GT3 ul dupa poze. Nu i asa greu, poftim, e oficial si gratuit: http://www.porsche.com/microsite/911gt3/canada.aspx

Numai 20 CP in plus. Da, numai. Numai 0.1 s mai rapida. samd. Imi pare rau, amatorii de cifre pot opta pt alte masini. Intrebati omul de la dealership in schimb in cat timp se ajunge la putere maxima (engine inertia). La ce turatie e acum puterea maxima, cum arata curba de cuplu, care e plaja disponibila acum, la cat e cut off ul, etc etc.
Punem pariu ca e sensibil mai performanta decat cea veche? Stati sa inceapa sa apara testele (alea serioase nu alea de la Top Gear, Car and Driver etc) si o sa aveti si numere.
Inovatii? Noutati? PASM de exemplu, e cu totul nou, chiar daca se scrie la fel. Sau hai sa vedem cate masini in lume au suportii motorului controlati electronic in functie de sarcina la care e supusa masina si confortul dorit? Da, e premiera mondiala dupa cate stiu eu, corectati ma daca gresesc. E adevarat, asta nu se vede in poze.. "Vechiul" GT3 are prezoane clasice, cel nou are sistemul tipic racing cu securizare centrala, asta chiar se vede in poze. Iar nu se vede in poze ca discurile din frana sunt duale acum, din doua parti adica, au inlocuit "belt" ul de inox cu aluminiu sa mai salveze vreo 5 kg, poate pare putin dar vorbim nu numai de masa globala ci si de "unsprung mass", inertia mama ei, cum credeti ca reactioneaza un tren de rulare mai usor cu 5 kg la acceleratii, longitudinale, transversale, si mai ales verticale si rotationale? Ma opresc aici cu exemplele, restul puteti gasi si singuri.

E usor sa dai din umeri si sa treci pe langa masina asta spunand ce spun majoritatea, "e la fel ca aia veche" sau preferata fanilor Top Gear "cei mai lenesi designeri din lume" Nu serios? Hai sa vedem cate diferente poate numara cineva intre cele 2 modele ..
Masina asta este la granita dintre road legal si racing numai viitorul RS o sa fie mai aproape de racing desi o poti conduce si pe strada fara sa i agati nasul (cel nou) pt ca acum are un nou (da, nici asta nu se vede in poze) sistem de evitat bordurile a la Gallarado. DAr nu vreau sa fiu rau, e un eveniment in lumea auto dupa mine, dar daca cineva spune ca i doar un alt 911 treba lui, probabil nu vede ca are in fata o masina honuita, nu cizelata, la perfectiune sau macar tinzand spre the perfect drivers car. De ce nu e perfecta? Pt ca viitorul GT3 probabil va fii mai bun, nu stiu cum dar gasesc ei o cale..
Noul GT3 este echivalentul katanei batute pe nicovala si indoita de milioane de ori dupa care a fost slefuita/ascutita la perfectiune, asa vad eu masina asta, abia astept sa aterizeze la noi pe pista..aaaa...pardon in showroom

Sa sarbatorim oameni buni, scoateti sampania de la rece, Masina este alive and kicking ..
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 30-01-09, 09:30   #19
YGD-sef

Stage 5
 
YGD-sef's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

Super-tare!Singura modoficare mai vizibila e la spate!Chiar ca e reusit !Foarte frumos iar la 108/litru e unul din cele mai tari motoare aspirate!
YGD-sef is offline   Reply With Quote
Old 30-01-09, 09:39   #20
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

da pana la urma LED urile vor deveni obligatori ca lumini de zi sunt mult mai fiabile decat becurile normale si se vad de la distanta mai mare..
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 30-01-09, 12:05   #21
b_gt

Stage 5
 
b_gt's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 603
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

e frumos
b_gt is offline   Reply With Quote
Old 30-01-09, 14:40   #22
R0b3r71n0

Stage 5
 
R0b3r71n0's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 571
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

Porsche 911 GT3 arata bine si fara facelift ... numai ca nu crec ca ii sta bine cu leduri ... da Cei De La Porsche a Cercetat piata Si Cam Toate Modelele Cu FaceLift Au Leduri ..
R0b3r71n0 is offline   Reply With Quote
Old 30-01-09, 18:32   #23
Drag_Event_Addict

Stage 5
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 305
Member of:
[4Rally]
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

Quote:
Originally Posted by The_Mask View Post
Nu vad nici o diferenta, e chiar banal.
sunt total de acord cu tn..........stiu ca cei de la porche spun ca nu vor sa schimbe desighn-ul deoarece este o chestiune de traditie etc etc dar eu sunt de o parare ca nu au habar cum sa faca alt model de la 0.......
Drag_Event_Addict is offline   Reply With Quote
Old 30-01-09, 19:17   #24
allexutzzu

Stage 5
 
allexutzzu's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 855
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

porsche...clasic, ca de obicei...la spate le mai modifica...dar in fata parca sunt jurati...nu se ating de farurile alea nici in ruptul capului!
allexutzzu is offline   Reply With Quote
Old 30-01-09, 22:37   #25
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

Quote:
Originally Posted by Mustang View Post
Pentru ca nu mai vin cu nicio inovatie la capitolul aspect...Aceeasi forma plictisitoare...
E un facelift man, ce inovatii ai vrea sa contina ? Daca era un model cu totul nou, mai zicem, dar asa chiar nu inteleg ce nu va convine. Mie unul mi se pare ca arata bestial, si chiar se observa modificarile aduse fara de modelul precedent: eleron, stopuri, spoiler fata, totul parca e mai agresiv. Jantele insa imi placeau mai mult alea de pe modelul anterior.

Quote:
Originally Posted by YGD-sef
Super-tare!Singura modoficare mai vizibila e la spate!Chiar ca e reusit !Foarte frumos iar la 108/litru e unul din cele mai tari motoare aspirate!
435/3.8=114.4 nu 108. Oricum motorul vechi de 3600 cc avea 115 cp/litru deci...

http://www.porsche.com/microsite/911...specialguest=0

Last edited by C63 AMG; 30-01-09 at 23:06.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 31-01-09, 13:11   #26
Mustang
Daewoo Driver

Stage 5
 
Mustang's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,399
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

Quote:
Originally Posted by C63 AMG View Post
E un facelift man, ce inovatii ai vrea sa contina ? Daca era un model cu totul nou, mai zicem, dar asa chiar nu inteleg ce nu va convine. Mie unul mi se pare ca arata bestial, si chiar se observa modificarile aduse fara de modelul precedent: eleron, stopuri, spoiler fata, totul parca e mai agresiv. Jantele insa imi placeau mai mult alea de pe modelul anterior.
Am gresit eu cand am spus la cazul general pe topicul asta...
Ma refeream strict la concernul Porsche ca nu aduce inovatii in aspect, nu modelul GT3 in special - my bad.
Mustang is offline   Reply With Quote
Old 31-01-09, 13:42   #27
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

mai cititi ce scrie 993Turbo, omul ala stie ce zice, si nu mai aberati. De abia ce a postat si se presupunea ca a luminat anumita lume cu ideile lor fixiste , si totusi iar vin altii cu 'arata la fel', 'nimic interesant', voi nu stiti sa cititi ?

Quote:
Hm, vad ca se discuta intens despre faruri si led uri si alte aspecte f "importante" pt un GT3. Apropo , de ce se iau toti de LED uri? Sunt mai eficiente, au durata mai mare de viata si sunt mai usoare si mai rezistente la vibratii decat becurile clasice, numai bine pt o masina sport, bravo lui Audi ca le a introdus dupa mine.
O mica remarca, motorul e de 3.8 ( se vede si pe noul eleron spate) si din fericire este inca derivat din cel de pe GT1 LM 1998, injectie clasica indirecta. De ce din fericire? Pt ca suna mai bine .. 4.0 este noul RSR alta specie cu totul
Revenind la ceva mai serios, hai sa trecem peste LED uri si sa vedem ce e nou. Si sunt multe imi pare rau daca unii catalogheaza GT3 ul dupa poze. Nu i asa greu, poftim, e oficial si gratuit: http://www.porsche.com/microsite/911gt3/canada.aspx

Numai 20 CP in plus. Da, numai. Numai 0.1 s mai rapida. samd. Imi pare rau, amatorii de cifre pot opta pt alte masini. Intrebati omul de la dealership in schimb in cat timp se ajunge la putere maxima (engine inertia). La ce turatie e acum puterea maxima, cum arata curba de cuplu, care e plaja disponibila acum, la cat e cut off ul, etc etc.
Punem pariu ca e sensibil mai performanta decat cea veche? Stati sa inceapa sa apara testele (alea serioase nu alea de la Top Gear, Car and Driver etc) si o sa aveti si numere.
Inovatii? Noutati? PASM de exemplu, e cu totul nou, chiar daca se scrie la fel. Sau hai sa vedem cate masini in lume au suportii motorului controlati electronic in functie de sarcina la care e supusa masina si confortul dorit? Da, e premiera mondiala dupa cate stiu eu, corectati ma daca gresesc. E adevarat, asta nu se vede in poze.. "Vechiul" GT3 are prezoane clasice, cel nou are sistemul tipic racing cu securizare centrala, asta chiar se vede in poze. Iar nu se vede in poze ca discurile din frana sunt duale acum, din doua parti adica, au inlocuit "belt" ul de inox cu aluminiu sa mai salveze vreo 5 kg, poate pare putin dar vorbim nu numai de masa globala ci si de "unsprung mass", inertia mama ei, cum credeti ca reactioneaza un tren de rulare mai usor cu 5 kg la acceleratii, longitudinale, transversale, si mai ales verticale si rotationale? Ma opresc aici cu exemplele, restul puteti gasi si singuri.

E usor sa dai din umeri si sa treci pe langa masina asta spunand ce spun majoritatea, "e la fel ca aia veche" sau preferata fanilor Top Gear "cei mai lenesi designeri din lume" Nu serios? Hai sa vedem cate diferente poate numara cineva intre cele 2 modele ..
Masina asta este la granita dintre road legal si racing numai viitorul RS o sa fie mai aproape de racing desi o poti conduce si pe strada fara sa i agati nasul (cel nou) pt ca acum are un nou (da, nici asta nu se vede in poze) sistem de evitat bordurile a la Gallarado. DAr nu vreau sa fiu rau, e un eveniment in lumea auto dupa mine, dar daca cineva spune ca i doar un alt 911 treba lui, probabil nu vede ca are in fata o masina honuita, nu cizelata, la perfectiune sau macar tinzand spre the perfect drivers car. De ce nu e perfecta? Pt ca viitorul GT3 probabil va fii mai bun, nu stiu cum dar gasesc ei o cale..
Noul GT3 este echivalentul katanei batute pe nicovala si indoita de milioane de ori dupa care a fost slefuita/ascutita la perfectiune, asa vad eu masina asta, abia astept sa aterizeze la noi pe pista..aaaa...pardon in showroom

Sa sarbatorim oameni buni, scoateti sampania de la rece, Masina este alive and kicking ..
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 31-01-09, 18:49   #28
Marius_mym89

Stage 5
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,620
Member of:
[VW]
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

Quote:
Originally Posted by The_Mask View Post
Pai nu vad nici o diferenta majora fata de modele precedente. Leduri si alte zorzoane poti pune si tu in garaj. Si plusul de 20cp mi se pare nesemnificativ.
daca era un turbo intr-adevar 20 CP nu era mult, dar avand in vedere ca e un motor aspirat...eu zic ca e binisor
Marius_mym89 is offline   Reply With Quote
Old 31-01-09, 23:29   #29
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

Quote:
O mica remarca, motorul e de 3.8 ( se vede si pe noul eleron spate) si din fericire este inca derivat din cel de pe GT1 LM 1998, injectie clasica indirecta. De ce din fericire? Pt ca suna mai bine ..
Esti sigur ca suna mai bine ? Ma refer mai bine decat motorul precedent de 3.6 nu decat motoarele noi cu injectie directa. Eu cel putin din cate am vazut din filmuletul de prezentare nu mi s-a parut nimic spectaculos, ba chiar dupa felul "insipid" in care se aude eram sigur ca e un motor cu injectie directa. Ce-i drept, era acoperit in mare parte de muzica din fundal (care din pacate nu poate fi dezactivata ca sa auzi doar zgomotul masinii; asta e, baietii de la marketing se pare ca sunt si un pic batuti in cap), deci e posibil sa fi fost doar o falsa impresie.


Quote:
Numai 20 CP in plus. Da, numai. Numai 0.1 s mai rapida. samd. Imi pare rau, amatorii de cifre pot opta pt alte masini.
Ba e chiar cu 0.2 s mai rapida Bine asta de la 0 la 100 de la 0 la 200 cred ca diferenta e mai mare, pentru ca din cate am inteles aerodinamica masinii a fost semnificativ imbunatatita.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 31-01-09, 23:52   #30
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Porsche 911 GT3 Facelift dezvaluit

https://forum.4tuning.ro/26-filme-movies-masini-curse-drifturi-burnout-reclame-etc/105155-porsche-testeaza-oameni-viitorul-gt3.html

Last edited by boy_wonder; 01-02-09 at 12:14.
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -