Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 01-07-09, 09:25   #91
TurkishCarFan
Opel Driver

Stage 5
 
TurkishCarFan's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,078
Member of:
[Opel]
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Quote:
Originally Posted by Marius_mym89 View Post
intr-adevar ...da e putin cam scumpa... la banii astia iti poti lua DACA VREI... M3e92....nu ai 510 CP dar....
dar ce? sunt chiar curios ce argument ai... doamne sunteti culmea,direct sa faceti voi comparatii vs BMW...orice,e comparat cu bmw,sa starniti polemici aiurea si sa stricati toate topicurile.hai cu m5 am inteles...


in fine...frumos acest jaguar si cred ca pentru oricine isi doreste o masina din aceasta clasa este o optiune foarte buna...pentru ca este altceva,nu le vezi zilnic pe strada...parca are un stil asa mai elegant mai...britanic )
__________________
Stop trying to catch me and catch me!
Vand mazda 323f cu faruri escamotabile ! ! !
TurkishCarFan is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 14:54   #92
p-george

Stage 3
 
p-george's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 157
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Quote:
Originally Posted by allexutzzu View Post
prefer M5 la orice ora...nu-mi place fata la jaguaru asta...parca e un ford mondeo ieftin...
In ziua in care o sa vad la un restaurant de lux bogatanii venind cu forduri o sa imi iau si eu ford...jur!

Este superior m5-ului din toate punctele de vedere...nu e mai putin adevarat ca m5-ul este foarte vechi deci are toate sansele ca dupa lansarea noului model sa revina in topul preferintelor. La momentul actual jaguar ofera la un pret cu 5000 de euro mai mic o masina mai proaspata, mai exclusivista si nu in ultimul rand mai interesanta la interior... Tot ce as schimba la masina asta este volanul...arata umpic cam banal.
p-george is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 23:36   #93
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Quote:
Originally Posted by Cosmin Arsene View Post
Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8


În primul rând, suntem curioşi să vedem dacă cei de la Jaguar au minţit atunci când au spus, la lansarea vârfului de gamă XFR cu motor supraalimentat de 5,0 litri şi 510CP, că acesta ar atinge 100 de km pe oră în 4,7 secunde şi sfertul de milă în 13,1 secunde. Vom trece direct şi fără ezitări la testarea lui Jaguar XFR V8 cu detectorul de minciuni.


Attachment 988528

Rezultatul vi-l spunem la fel de grăbit? Păcat că producătorul din Coventry a minţit. În teste a ieşit că efortul de la 0-100 km/h este făcut chiar mai repede, adică în 4,4 secunde iar sfertul de milă în 12,7 secunde.

Attachment 988526 Attachment 988527

Oprirea de la 100 de kilometri la oră la 0 se face şi ea incredibil de rapid, în doar 33,2 metri.

Attachment 988530

Dar ca în majoritatea cazurilor, şi când este vorba despre acest Jaguar XFR se poate spune că cifrele sunt doar o parte a problemei. Ce contează mai mult şi mai mult sunt senzaţiile stârnite de această maşină.

Iată cum poţi trăi intens la bordul unui XFR: urci în maşină cu încredere, o treci pe modul Dinamic, ţii piciorul apăsat pe acceleraţie până la fund şi te ţii bine de volan pe măsură ce cuplul vine peste tine odată cu schimbarea treptelor de viteze.

Attachment 988529

Manevrabilitatea este comparabilă cu agilitatea unei pisici în urmărirea prăzii. Şoferul simte toate plăcerile unui drum virajat, iar orice provocare lansată de cel de la volan în abordarea mai agresivă a drumului este transmisă imediat şi fără tăgadă roţilor, dând astfel impresia unei maşini care trăieşte şi respiră.

Attachment 988531 Attachment 988532

Evacuarea este una semiactivă, noul XFR producând tipul de murmur care binedispune un pasionat de maşini sportive.

Automobilul conferă cea mai mare economisire de combustibil pentru clasa din care face parte, de 12,5l/100km şi emisii de dioxid de carbon de 292g/km.

Din colecţia XF a celor de la Jaguar mai fac parte benzinarele V6 de 3,0 litri şi 283CP, respectiv V8-ul de 5,0 litri cu aspiraţie naturală şi 385CP. Două diesel-uri, un V6 de 3,0 şi 240CP şi un alt V6 S tot de 3,0 litri, dar care produce 275CP.

Mândria gamei este modelul testat, XFR-ul cu motor V8 pe benzină de 5,0 Litri supraalimentat şi 510CP, care costă cu tot cu TVA 92.225 euro.

Attachment 988533
Cine a facut testul ?
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 02-07-09, 23:19   #94
C63 AMG

Stage 5
 
C63 AMG's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 803
Default Re: Jaguar XF-R - Felina de 510 CP

Ce nu-mi place mie la masina asta- FARURILE ! Sunt pur si simplu hidoase..
C63 AMG is offline   Reply With Quote
Old 12-07-09, 11:46   #95
YGD-sef

Stage 5
 
YGD-sef's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Quote:
Originally Posted by bogg View Post
Si eu cred deasemenea.
Revista CAR Magazine au facut un VS. intre M5, XF-R si RS6,
XF-R iesind superior lui M5 si nu pentru ca este o masina englezeasca la fel ca publicatia in cauza .....cu toate ca a fost cam lingusit.
cand o sa iasa noul ///M5 o sa distruga concurenta !(nu ti se pare ca cel "vechi"e mult prea "vechi" ca sa se ia la tranta cu astea aparute noi?)
__________________
"On a given day, a given circumstance, you think you have a limit. And you then go for this limit and you touch this limit, and you think, 'Okay, this is the limit'. As soon you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high." - Ayrton Senna "
YGD-sef is offline   Reply With Quote
Old 12-07-09, 12:02   #96
bogg

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 576
Default Re: Jaguar XF-R - Felina de 510 CP

Cand o sa iasa...
Mai ai de asteptat 2 ani... pana atunci se compara cu actualul M5.
bogg is offline   Reply With Quote
Old 12-07-09, 12:26   #97
YGD-sef

Stage 5
 
YGD-sef's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
Default Re: Jaguar XF-R - Felina de 510 CP

Quote:
Originally Posted by bogg View Post
Cand o sa iasa...
Mai ai de asteptat 2 ani... pana atunci se compara cu actualul M5.
si oricum pentru un aspirat prea face fata la "monstrii turbo" cu care e echipata concurenta!
YGD-sef is offline   Reply With Quote
Old 12-07-09, 13:37   #98
YGD-sef

Stage 5
 
YGD-sef's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Quote:
Originally Posted by Marius_mym89 View Post
intr-adevar ...da e putin cam scumpa... la banii astia iti poti lua DACA VREI... M3e92....nu ai 510 CP dar....
Asa e ....nu ai 510 cai dar la sfertul de mila tot 12.7 sec scoate si M3 si asta cu "numai" 414 cai !overall e tare Jaguarul asta!
YGD-sef is offline   Reply With Quote
Old 12-07-09, 18:12   #99
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Jaguar XF-R - Felina de 510 CP

pai da, dar nu prea are una cu alta, XF-ul e departe de M3 din alte puncte de vedere.Scopul unui Jaguar sau a unui Maseratti nu este sa smulga zecimi sau sutimi la liniute M-urilor, nu are nici o legatura.Sunt masini si mai scumpe, care nu sprinteaza la fel ca un M3 sau nu scoate acelasi timp pe circuit.La fel, sunt masini mai rapide decat Aston Martin One, dar...
XF e o masina exotica, nobila, dupa care lumea intoarce capul pe strada, exclusivista, care ofera performanta, dar nu neaparat pentru a bate M-urile sau RS-urile.Nu e asta scopul lui.

Last edited by carutasu; 12-07-09 at 18:15.
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 12-07-09, 19:51   #100
YGD-sef

Stage 5
 
YGD-sef's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
Default Re: Jaguar XF-R - Felina de 510 CP

Quote:
Originally Posted by carutasu View Post
pai da, dar nu prea are una cu alta, XF-ul e departe de M3 din alte puncte de vedere.Scopul unui Jaguar sau a unui Maseratti nu este sa smulga zecimi sau sutimi la liniute M-urilor, nu are nici o legatura.Sunt masini si mai scumpe, care nu sprinteaza la fel ca un M3 sau nu scoate acelasi timp pe circuit.La fel, sunt masini mai rapide decat Aston Martin One, dar...
XF e o masina exotica, nobila, dupa care lumea intoarce capul pe strada, exclusivista, care ofera performanta, dar nu neaparat pentru a bate M-urile sau RS-urile.Nu e asta scopul lui.
asa e !
YGD-sef is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -