Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 20-02-09, 19:29   #76
carutasu

Stage 5
 
carutasu's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 846
Default Re: Jaguar XF-R - Felina de 510 CP

Jaguar, in zona sa de pret este o alternativa mult superioara fata de Audi sau BMW.Nu neaparat ca am compara direct motorul de XF-R cu al M5-ului...parerea mea e ca BMW raman cei mai buni la capitolul motoare...dar e o alternativa mult mai deosebita, mai exotica, mai aratoasa.Cu banii de pe un seria 7 sau A8 oricand din punctul meu de vedere e de preferat asa ceva sau un Quattroporte...de departe.Repet, privind masina per ansamblu, nu neaparat comparand la baraj "507cp ai M5-ului cu 510 turbo ai Jaguarului".Apropo de chestia asta, ma mir ca cei care au criticat acest raport cp/litru nu s-au gandit ca de fapt Jaguar nici nu s-au gandit la un dopaj al motorului.El poate urca fara probleme mult mai mult, dar la fel ca si in cazul Masseratiului, ei nu alearga neaparat dupa "supra-cai putere", in spiritul pastrarii unei doze de clasicitate.Este o imbinare suficient de buna de putere, eleganta, exotism, lux.Asa se poate vorbi si de motorul de 3l biturbo de pe 335i."Pai cum...doar 306cp din 3 litri...si cu 2 turbine".Scopul a fost tocmai sa ofere o masina cu mare potential de tuning, cu multe-multe resurse care ar putea fi exploatate si fara a afecta sectorul de piata al M3-ului.Aici sunt alte genuri de considerente, dar ele exista...nu pentru ca nu ar fi putut acest model sa aiba si 1000cp daca ar fi vrut neaparat.Probabil or fi vrut sa evite vreo replica de pe forumuri gen "Adio Veyron"
carutasu is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 17:19   #77
Cosmin Arsene

Stage 5
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 468
Member of:
[REDACTOR 4TUNING]
Default Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8


În primul rând, suntem curioşi să vedem dacă cei de la Jaguar au minţit atunci când au spus, la lansarea vârfului de gamă XFR cu motor supraalimentat de 5,0 litri şi 510CP, că acesta ar atinge 100 de km pe oră în 4,7 secunde şi sfertul de milă în 13,1 secunde. Vom trece direct şi fără ezitări la testarea lui Jaguar XFR V8 cu detectorul de minciuni.


Click image for larger version

Name:	112_0906_06z+2010_jaguar_XFR+front_three_quarter.jpg
Views:	1701
Size:	41.5 KB
ID:	988528

Rezultatul vi-l spunem la fel de grăbit? Păcat că producătorul din Coventry a minţit. În teste a ieşit că efortul de la 0-100 km/h este făcut chiar mai repede, adică în 4,4 secunde iar sfertul de milă în 12,7 secunde.

Click image for larger version

Name:	112_0906_09z+2010_jaguar_XFR+front.jpg
Views:	1650
Size:	55.3 KB
ID:	988526 Click image for larger version

Name:	112_0906_08z+2010_jaguar_XFR+rear_three_quarter.jpg
Views:	1755
Size:	43.8 KB
ID:	988527

Oprirea de la 100 de kilometri la oră la 0 se face şi ea incredibil de rapid, în doar 33,2 metri.

Click image for larger version

Name:	112_0906_01z+2010_jaguar_XFR+rear_three_quarter.jpg
Views:	1613
Size:	44.7 KB
ID:	988530

Dar ca în majoritatea cazurilor, şi când este vorba despre acest Jaguar XFR se poate spune că cifrele sunt doar o parte a problemei. Ce contează mai mult şi mai mult sunt senzaţiile stârnite de această maşină.

Iată cum poţi trăi intens la bordul unui XFR: urci în maşină cu încredere, o treci pe modul Dinamic, ţii piciorul apăsat pe acceleraţie până la fund şi te ţii bine de volan pe măsură ce cuplul vine peste tine odată cu schimbarea treptelor de viteze.

Click image for larger version

Name:	112_0906_05z+2010_jaguar_XFR+side.jpg
Views:	1538
Size:	37.6 KB
ID:	988529

Manevrabilitatea este comparabilă cu agilitatea unei pisici în urmărirea prăzii. Şoferul simte toate plăcerile unui drum virajat, iar orice provocare lansată de cel de la volan în abordarea mai agresivă a drumului este transmisă imediat şi fără tăgadă roţilor, dând astfel impresia unei maşini care trăieşte şi respiră.

Click image for larger version

Name:	112_0906_03z+2010_jaguar_XFR+cockpit.jpg
Views:	1971
Size:	57.1 KB
ID:	988531 Click image for larger version

Name:	112_0906_04z+2010_jaguar_XFR+driver_seat.jpg
Views:	1706
Size:	125.0 KB
ID:	988532

Evacuarea este una semiactivă, noul XFR producând tipul de murmur care binedispune un pasionat de maşini sportive.

Automobilul conferă cea mai mare economisire de combustibil pentru clasa din care face parte, de 12,5l/100km şi emisii de dioxid de carbon de 292g/km.

Din colecţia XF a celor de la Jaguar mai fac parte benzinarele V6 de 3,0 litri şi 283CP, respectiv V8-ul de 5,0 litri cu aspiraţie naturală şi 385CP. Două diesel-uri, un V6 de 3,0 şi 240CP şi un alt V6 S tot de 3,0 litri, dar care produce 275CP.

Mândria gamei este modelul testat, XFR-ul cu motor V8 pe benzină de 5,0 Litri supraalimentat şi 510CP, care costă cu tot cu TVA 92.225 euro.

Click image for larger version

Name:	112_0906_02z+2010_jaguar_XFR+engine.jpg
Views:	1638
Size:	64.1 KB
ID:	988533

Last edited by Cosmin Arsene; 30-06-09 at 17:33.
Cosmin Arsene is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 17:47   #78
pwr_bz

Stage 5
 
pwr_bz's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 4,289
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Are performante destul de bune si arata si super!
pwr_bz is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 18:03   #79
D.Y ¬

Stage 5
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 1,490
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Puţin cam scumpă..
D.Y ¬ is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 18:16   #80
YGD-sef

Stage 5
 
YGD-sef's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Foarte tare masina si in plus e si frumoasa!
YGD-sef is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 18:17   #81
LeBaron

Stage 2
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 31
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

nu costa mult deloc...este un Jaguar totusi cat ai vrea sa fie ? plus k este versiunea sport XFR,ca performante tinteste spre M5,RS6,E63 AMG,si designul este superb
LeBaron is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 18:59   #82
bogg

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 576
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Quote:
Originally Posted by Cosmin Arsene View Post
În teste a ieşit că efortul de la 0-100 km/h este făcut chiar mai repede, adică în 4,4 secunde iar sfertul de milă în 12,7 secunde.
In testele cui?

Anyway...
Mi-ar place sa vad un versus intre XF-R si favoritul ,,all time" M5.
bogg is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 19:30   #83
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Quote:
Originally Posted by bogg View Post
In testele cui?

Anyway...
Mi-ar place sa vad un versus intre XF-R si favoritul ,,all time" M5.
eu cred ca M5 ia bataie deja e vechi modelul..
cel mai frumos model din clasa medie atat interior cat si exterior poate un pic cam high-tech interiorul pentru unii conservatori.cosmin motorul
de 3.0l are 238 de cp daca avea 283 era ceva..
3.0 Litre V6 Petrol 2008- 3 L (2967 cc, 181 cu in) V6 238 PS (235 hp/175 kW)@6800, 293 N·m (216 lb·ft)@2000

Jaguar cauta sa ofere clientilor sai o punte de legatura intre proaspatul XF-R si versiunea SV8 a aceluiasi XF. Dorinta britanicilor s-a materializat intr-o noua versiune a sedanului premium, botezata XF Supercharged, lansata momentan doar pe piata din Statele Unite.

Noua versiune este animata, asa cum o spune si numele, de o varianta supraalimentata a motorului V8 de 5.0 litri, capabila sa dezvolte pana la 470 de cai putere, adica suficient pentru a propulsa masina de la 0 la 100 de km/h in doar 4.9 secunde. In aceste conditii, Jaguar Supercharged are toate sansele sa inlocuiasca actualul SV8, propulsat de unitatea de 4.2 litri si 416 cai putere.

Pe langa aportul de putere, noua versiune a primit si o suspensie controlata electronic "Adaptive Dynamics", precum si un diferential autoblocant "Active Differential Control". La toate aceste sisteme de ultima generatie se adauga jante de 20 de inch, discuri de frana mai mari, un habitaclu captusit cu piele de cea mai buna calitate si un sistem audio de 440 W.

In conditiile in care noul XF costa aproximativ 90.000 de euro pe piata europeana, ne putem astepta ca noul XF Supercharged sa scoata din buzunarul clientilor sai aproximativ 76.000 de euro, in momentul lansarii pe Batranul Continent.
__________________

Last edited by adrian78bmw; 30-06-09 at 21:45.
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 19:40   #84
al3xxatm

Stage 2
 
al3xxatm's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 71
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

interiorul e de vis :X
al3xxatm is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 20:01   #85
bogg

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 576
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Quote:
Originally Posted by adrian78bmw View Post
eu cred ca M5 ia bataie deja e vechi modelul..
Si eu cred deasemenea.
Revista CAR Magazine au facut un VS. intre M5, XF-R si RS6,
XF-R iesind superior lui M5 si nu pentru ca este o masina englezeasca la fel ca publicatia in cauza .....cu toate ca a fost cam lingusit.
bogg is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 21:23   #86
allexutzzu

Stage 5
 
allexutzzu's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 855
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

prefer M5 la orice ora...nu-mi place fata la jaguaru asta...parca e un ford mondeo ieftin...
allexutzzu is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 22:45   #87
SKR*

Stage 5
 
SKR*'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,894
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

criminal interiorul
SKR* is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 22:49   #88
AndreiKai

Stage 2
 
AndreiKai's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 51
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

super masinuta asta :X

pretul e pe masura...ca doar e Jaguar...
AndreiKai is offline   Reply With Quote
Old 30-06-09, 23:14   #89
latrommi

Stock
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 2
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

frumusel
latrommi is offline   Reply With Quote
Old 01-07-09, 09:04   #90
Marius_mym89

Stage 5
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,620
Member of:
[VW]
Default Re: Test drive cu pisica sălbatică Jaguar XFR V8

Quote:
Originally Posted by YGD-sef View Post
Foarte tare masina si in plus e si frumoasa!
intr-adevar ...da e putin cam scumpa... la banii astia iti poti lua DACA VREI... M3e92....nu ai 510 CP dar....
Marius_mym89 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -