Quote:
Originally Posted by YGD-sef
da....pentru ca la cat de idioti sunt americani nu pot face si ei un motor aspirat ca la carte si pun 2,3,4 turbine pe un motor aspirat cu tehnologie de pe timpul strabunicilor si le da ceva mai mult cuplu la plecarea de pe loc!Si logic ca nu poate lua curbe pentru ca puntea spate daca nu stiai nu are suspensii independente la actualul Mustang si mai rau nici la GT500 care e totusi un Mustang mai cu "pretentii" !Nu e nici o diferenta intre puntea spate a Mustangului GT500 si a unei dacii 1310!seamana foarte mult intre ele !si daca vrei mai gasesc motive sa imi bat joc de Mustang!
|
"Prietene" - inainte sa te hazardezi cu diferite "pareri", ia niste manuale de tehnica rutiera, citeste-le si incearca sa intelegi despre ce e vorba ....
Incep cu suspensia - Mustangul este dotat cu asa ceva:
Quote:
three-link, solid-axle rear suspension with outboard-mounted shocks and a panhard rod
|
Toata lumea vede ca scrie SOLID - rigid, insa de aici pana la comparatia cu 1310 (care are doar o BARA de TORSIUNE) este cale lunga, si in plus, gresita.
Tunerul ROUSH, care cam e tuner "de casa" al FORDului, ofera suspensie modificata Mustangului, asadar solutii sunt multe, insa totul tine de filosofia Mustang, filosofia "muscle-car".
Americanii aia "idioti" fac motoare cand tu nu erai nici macar proiect, de ce le fac asa ...... simplu, peste ocean este alta FILOSOFIE, total diferita fata de cea europeana, asiatica, australiana, lista poate continua.
Un motor aspirat "ca la carte" impune multe artificii tehnice, artificii pretabile defectelor si scumpe ca manufacturare/instalare/exploatare.
Mergand pe ideea:
Quote:
ca la carte si pun 2,3,4 turbine
|
printr-o deducere simpla, se constata ca cei de la VAG-Bugatti au fost niste "incepatori" cand au dotat Veyronul cu 4 bucati la acel motor (care de fapt sunt 2 unite - cam ce fac cei de la Caterpilar cu basculantele de cariera (ciudata chestie nu ....?) ), probabil daca i-ar fi dus capul ar fi pus pe masina un motor aspirat de 500cm care sa dezvolte ....... Nsute de cai, deoarece este masina moderna si au tehnologie, nu ca strabunicii.
Quote:
logic ca nu poate lua curbe
|
ciudat, eu nu am resimtit o astfel de problema cu un Shelby GT500 fabricat in 2007, tu ?
Quote:
si daca vrei mai gasesc motive sa imi bat joc de Mustang
|
nu cred ca esti in masura sa faci acest lucru, de comentat e usor, de argumentat e mai greu, de batut joc - IMPOSIBIL.
Iti recomand sa citesti acest "roman" cu o atentie deosebita, daca poti argumenta concret, corect si cu bun-simt, fa-o ..... altfel rezuma-te la a citi si intelege.