Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 11-01-09, 23:53   #91
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

Foarte corect !
totusi trebuie tinut cont de 2 factori:

1 - Ce pretentii are fiecare individ de la o masina ca asta;

- nu fiecare vrea 0 - 100 īn 5 secunde
- nu fiecare vrea speed si drifting
- unii vor crusing
- unii vor image si V 8 SOUND etc.

2 - Toata industria auto americana la ora actuala FALITA bazeaza de un tim īncoace pe RETRO WAVE.
Amintesc de Ford Thunderbird, PT Cruser, Ford GT, Charger si multe altele la care se adauga strategia de reclama psihica (vedete de film) ce īn SUA se practica de ani de zile si asta cu succes.
Dau ca exemplu Serialul KNIGHT RIDER din anii 80. Datorita Serialului, Generatia 3 a Firebird-ului a intrat īn topul ca cea mai vīnduta versiune cu cele mai multe unitati din istoria Pontiac Division. Īn ce masura va functiona acum īn anul 2009 aceasta strategie cu KNIGHT RIDER vs. MUSTANG ramīne de vazut (asta īn ceea ce priveste Mustang-ul) iar īn ceea ce priveste restul cu idea RETRO WAVE asta e pe de laturi rau de tot ca nu l-e cumpara nici dracu.

Ce fac americanii acum e ca si cīnd iei o Dacia 1300 din anii 70, īi remodelezi putin design-ul si pui pe ea tehnologia LOGAN.
Asta nu-i nimic nou ce sa convinga clientul sa dea banul.
Ce face americanul acum, poate face fiecare Romān cu dacia lui vechie īn atelierul improvizat īn curtea casei sau īn dosul blocului.

Last edited by CyberCSX; 11-01-09 at 23:57.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 12-01-09, 00:18   #92
gandaku

Stage 3
 
gandaku's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 84
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

gt500 si gt500kr singurele modele care imi plac...mustangul tot mustang ramane
gandaku is offline   Reply With Quote
Old 12-01-09, 06:56   #93
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

Quote:
Originally Posted by B-84-zwt View Post
Deci tu esti desteptul care isi ia Mustang pentru ca suna bine un V8 si ca arata cat de cat bine nu?....
Da si ? Unde-i problema?
Ai gasit cumva secretul cum sa te caci īn gustul omului sau care-i treaba?
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 12-01-09, 09:05   #94
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

Ce ma amuza pe mine cel mai tare la Mustang-ul asta este ZVONUL ce circula pe aici prin DE.
Se ZVONESTE ca Ford SUA are de gīnd sa produca exemplare din astea si la FORD CRAIOVA pt. piata europeana īncepīnd cu 2010 pt. a economisi costurile de transport peste ocean.

Daca asta se adevereste, cred ca ma tavalesc de rīs daca-mi īnchipui mutrele ce le vor face unii cīnd deschid capota de la motor, vad acolo baterie ROMBAT ca la Dacie si pe tablita cu seria caroseriei va scrie stantat MADE IN ROMANIA.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 12-01-09, 10:18   #95
BRAVO

Stage 5
 
BRAVO's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 304
Member of:
[Fiat]
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

imi palce cand se aprind spiritele pe acest forum,parerea mea este simpla:fiecare este liber sa aleaga/aprecieze ce-i place....sincer intr-o discutie de genul asta trebuie sa fii obiectiv si nu subiectiv cum sunt unii participanti de pe pe acest forum.
__________________
KEEP THE SPIRIT !!![SIGPIC]
BRAVO is offline   Reply With Quote
Old 12-01-09, 10:23   #96
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

Quote:
Originally Posted by Mustang View Post
La Mustangurile noi, draga Watson.
Un Mustang Gt350H totusi este si va ramane impresionant... mai ales ca sunt foarte rare.
ai dreptate, precizarea ta trebuia sa o fi facut eu, deci mea culpa
aleks is offline   Reply With Quote
Old 12-01-09, 10:33   #97
YGD-sef

Stage 5
 
YGD-sef's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

u sti cati cai mai scoate pe dynoun Mustang GT500 din 67' ?Din 260 cati are din ditamai V8-ul abia mai scoate 120-130 !Ce face ?ii pierde pe drum ?Si asa de cand a fost scos pe piata (de nou)a avut probleme cuputerea livrata la roti ca nu era cea promisa de producator!atunci ce poti sa mai zici de Mustang .....chiar ca are putere "neslefuita"...))
YGD-sef is offline   Reply With Quote
Old 12-01-09, 11:36   #98
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

Quote:
Originally Posted by YGD-sef View Post
u sti cati cai mai scoate pe dynoun Mustang GT500 din 67' ?Din 260 cati are din ditamai V8-ul abia mai scoate 120-130 !Ce face ?ii pierde pe drum ?Si asa de cand a fost scos pe piata (de nou)a avut probleme cuputerea livrata la roti ca nu era cea promisa de producator!atunci ce poti sa mai zici de Mustang .....chiar ca are putere "neslefuita"...))
Da. Īi pierde pe drum din cauza clientelei americane.
Sa sti si tu ca americanul īn ceea ce priveste condusul unei masini este celmai LENOS caracter ce exista. Americanu nu-ti mesteca tie īn oala schimbīnd viteze si nici "X" pedale nu-ti calca.

Americanul are mentalitatea ca totul sa fie AUTOMAT. Foarte greu vei gasi pe piata americana masini cu schimbator de viteze normal (MANUALA).
95% din masinile americane sīnt automate cu tempomat programabil, clima exces si multe alte abureli din astea.

Īti fac o comparatie:
Īn timp ce la un SANDERO cu clima tu nu reusesti sa cobori pe rece temperatura interioara la SUB + 18°C la astea americane ti-o cobor INUTIL la + 13°C in miezul verii cīnd afara sīnt + 35°C de te trezesti cu amigdalitele inflamate mai rau ca iarna. (AM PATIT-O, deci īti spun din propria experienta)

Ei bine toate automatizarile astea costa si duc la o serie de pierderi, deoarece īn loc sa se investeasca īn puterea masinii, īn puterea motorului pt. a scoate din el tot ce se poate, se investeste īn abureli din astea de confort excesiv ca asa vrea clientul.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 12-01-09, 11:46   #99
YGD-sef

Stage 5
 
YGD-sef's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

Asa e ..americanul e lenes rau!prefera decat confortul si sa stie el ca masina lui e un pic mai tare ca a vecinului!)) Bling-Bling!
YGD-sef is offline   Reply With Quote
Old 12-01-09, 11:57   #100
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

Quote:
Originally Posted by YGD-sef View Post
Asa e ..americanul e lenes rau!prefera decat confortul si sa stie el ca masina lui e un pic mai tare ca a vecinului!)) Bling-Bling!
Asta este INDULGENT exprimat.
Fereasca dumnezeu sa i se deplaseze palaria de vacar din cap cīnd se urca īn masina deoarece asta se agata de marginea tavanului, sau burta lui umflata de FAST FOOD e prea aproape de volan chit ca scaunul e dat īn spate la maxim ca da producatorul īn judecata deoarece masina este PREA MICA.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 12-01-09, 11:59   #101
YGD-sef

Stage 5
 
YGD-sef's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,260
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

Ha-Ha-Ha !Exact!
YGD-sef is offline   Reply With Quote
Old 13-01-09, 13:50   #102
T u p 3 u
VW Driver

Stage 5
 
T u p 3 u's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 556
Member of:
[VW]
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

in mare fel rosu cu dungile albe
T u p 3 u is offline   Reply With Quote
Old 13-01-09, 21:24   #103
KillYourSelf

Stage 5
 
KillYourSelf's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 319
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

primul model la care te gandesti cand auzi de un muscle car...o legenda
KillYourSelf is offline   Reply With Quote
Old 19-01-09, 15:17   #104
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

Quote:
Originally Posted by YGD-sef View Post
da....pentru ca la cat de idioti sunt americani nu pot face si ei un motor aspirat ca la carte si pun 2,3,4 turbine pe un motor aspirat cu tehnologie de pe timpul strabunicilor si le da ceva mai mult cuplu la plecarea de pe loc!Si logic ca nu poate lua curbe pentru ca puntea spate daca nu stiai nu are suspensii independente la actualul Mustang si mai rau nici la GT500 care e totusi un Mustang mai cu "pretentii" !Nu e nici o diferenta intre puntea spate a Mustangului GT500 si a unei dacii 1310!seamana foarte mult intre ele !si daca vrei mai gasesc motive sa imi bat joc de Mustang!
"Prietene" - inainte sa te hazardezi cu diferite "pareri", ia niste manuale de tehnica rutiera, citeste-le si incearca sa intelegi despre ce e vorba ....

Incep cu suspensia - Mustangul este dotat cu asa ceva:

Quote:
three-link, solid-axle rear suspension with outboard-mounted shocks and a panhard rod
Toata lumea vede ca scrie SOLID - rigid, insa de aici pana la comparatia cu 1310 (care are doar o BARA de TORSIUNE) este cale lunga, si in plus, gresita.

Tunerul ROUSH, care cam e tuner "de casa" al FORDului, ofera suspensie modificata Mustangului, asadar solutii sunt multe, insa totul tine de filosofia Mustang, filosofia "muscle-car".

Americanii aia "idioti" fac motoare cand tu nu erai nici macar proiect, de ce le fac asa ...... simplu, peste ocean este alta FILOSOFIE, total diferita fata de cea europeana, asiatica, australiana, lista poate continua.
Un motor aspirat "ca la carte" impune multe artificii tehnice, artificii pretabile defectelor si scumpe ca manufacturare/instalare/exploatare.

Mergand pe ideea:
Quote:
ca la carte si pun 2,3,4 turbine
printr-o deducere simpla, se constata ca cei de la VAG-Bugatti au fost niste "incepatori" cand au dotat Veyronul cu 4 bucati la acel motor (care de fapt sunt 2 unite - cam ce fac cei de la Caterpilar cu basculantele de cariera (ciudata chestie nu ....?) ), probabil daca i-ar fi dus capul ar fi pus pe masina un motor aspirat de 500cm care sa dezvolte ....... Nsute de cai, deoarece este masina moderna si au tehnologie, nu ca strabunicii.

Quote:
logic ca nu poate lua curbe
ciudat, eu nu am resimtit o astfel de problema cu un Shelby GT500 fabricat in 2007, tu ?

Quote:
si daca vrei mai gasesc motive sa imi bat joc de Mustang
nu cred ca esti in masura sa faci acest lucru, de comentat e usor, de argumentat e mai greu, de batut joc - IMPOSIBIL.

Iti recomand sa citesti acest "roman" cu o atentie deosebita, daca poti argumenta concret, corect si cu bun-simt, fa-o ..... altfel rezuma-te la a citi si intelege.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 19-01-09, 15:55   #105
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Noul Shelby GT500 dezvaluit

Quote:
Originally Posted by YGD-sef View Post
...si daca vrei mai gasesc motive sa imi bat joc de Mustang!
da. Daca cauti acul īn carul cu fīn cu siguranta dar nu stiu īn ce masura reusesti

Mustang-ul asa cum e el cu partile lui pozitive si negative īn retro design, e de mii de ori mai bun ca GALETILE DE WC pe 4 ROTI ce circula prin europa asta unde stai īn ele ca pe WC si de accelerat se accelereaza cīnd te īndesi deoarece ai butelia de GPL sub fund daca nu chiar īn fund, mai bun ca TROACELE gen Smart / Lupo / Tico si alte "besini" din astea motorizate ridicole, pe care 70% din europa le considera MASINI TARI, vizeaza sa scoata din ele capacitati gen Ferrari si le mai si kitschuiesc cu bodykit-uri aberative de-ti vine sa borasti nu alta.

Ti-as recomanda, stinge PC-ul, iesi īn strada, uita-te īn jurul tau ce circula pe sosele asa....... vreo 10 minute si ulterior poti sa vi sa-mi povestesti daca mai esti hotarīt sa-ti bati joc de mustang sau nu
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -