Salut, castigul va fi de aproximativ 35cp si 75nm.
Daca masina are filtru de particule te poti astepta se aprinda martori in bord de la motorina proasta, sau de la numarul mare de km care il are masina ceea ce duce la infundarea practic a filtrului, cel mai simplu si fara bataie de cap este sa il anulezi. In ce consta asta: efectiv il demontam de pe masina si modificam astfel softul incat masina sa nu mai tina cont de el, fara batai de cap, fara distrugerea motorului si fara pierderi de putere!
Vezi postul cu numarul 2, este explicat mai detaliat.
Ti-am atasat o fisa dyno al unui BMW 2.0 de 163cp cu DPF OFF si cu un soft foarte foarte lejer ca sa iti faci o idee!
salut.daca anulez dpf-ul castig ceva putere?sau scade consumul?sau mai bine spus merita sa-l anulez?mie nu mi-a facut niciodata prbl sau regenerare.
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [SKODA] [SUBARU] [4Rally]
Re: PowerTech - Performance Chiptuning
De curand putem implementa in ECU stock (testat doar pt ME7.5 dar urmeaza si ME7.1) al motorizarilor 1.8T din grupul VAG functiile LAUNCH CONTROL si NO LIFT SHIFT: https://youtu.be/RXb9n8sUKUo
Salut am un GOLF 5 2.0 TDI 140cai STOCK are doar o evacuare TURBO BACK 63mm, mar interesa si pe mine mai multe detalii la ce putere poate sa ajunga masina dupa resoftare pareri pro si contra(ce probleme a-si avea cu masina). A-ti mai facut soft pentru GOlf 5 2.0 TDI .Astept un raspuns si la ce pret ma duce resoftarea +dyno. Multumesc